Vapaa kuvaus

Aloituksia

55

Kommenttia

102

1. Harva asia on mieltäni pahoittanut Pattayalla mutta yksi on.

Ja on rantahietikon laajentaminen. Ennenhän se "toiminta- alue" meren ja kivivallin välillä oli vain n. 20 m. Poissa on
    Pattaya
    1
    60
  2. Olen hyppinyt paljon Pattayalla kaikin tavoin, taivaalta ja muuten vaan.

Nyt vanhemmiten voin todeta olleeni koko ikäni hyppyhullu. Naperona hyppelin talvisin Vallilan, Henkselin, Maunulan ja
    Pattaya
    9
    182
  3. Ensi käyntini Thaimaassa.

Tarkkaa vuotta en muista mutta se reissu jäi kyllä mieleen. Osallistuin suomalaisen Olympia-matkatoimiston järjestämäll
    Pattaya
    3
    124
  4. Ooh.., tuo ihana Rooma..., mutta

sillä on vakavat varjopuolensa mistä ollaan hiljaa. En tiedä miksi? Pidemmittä puheitta.., katsokaa tästä: https://www.
    Rooma
    1
    86
  5. Oih..., ihana Pariisi, tuo romanttinen unelmakaupunki,

kunnes olet katsonut linkkaamani videon. Jo vain haaveet karisevat realismin tieltä: https://www.youtube.com/watch?v=0W
    Pariisi
    0
    58
  6. Unohdetaan hetkeksi Lerpat, Senseit ja

Resuperseet jotka asuvat siellä Hiekkaharjussa....D Asuinpaikalla ei liene merkitystä meille Pattisfaneille. Mehän käy
    Pattaya
    46
    814
  7. Tehkää krapulahyppy Pattayalla !

Olen pyrkinyt tekemään joka lomallani muutaman laskuvarjohypyn Pattiksen- lomillani. Se on helppoa koska omaan kansainvä
    Pattaya
    23
    718
  8. Pattiksella on kivaa mopoilla mutta

muistakaa toki että lomamatkanne voi muuttua painajaiseksi: https://www.youtube.com/watch?v=jgu56Klk-Ng
    Pattaya
    27
    646
  9. Havannan reissu.

Ystäväni Pave on ollut kovan linjan kommunisti koko ikänsä. Oli minulla töissä ja eräänä päivänä rupatellessamme työmaal
    Matkakertomukset
    3
    362
  10. 28x Tallinnassa.

Takavuosina oli hurjat mellakat kun olivat siirtämässä venäläisten soturipatsasta keskeiseltä paikalta hautausmaalle. Ol
    Pattaya
    6
    307
  11. Maailman hitain kissa.

Kirjoitin siitä pienen tarinan mutta se meni pienestä kännistäni johtuen Thaimaa- palstalle josta sitä ei kukaan lue. Ma
    Thaimaa
    7
    281
  12. Maailman hitain kissa.

Takavuosina istuin Aussi- Maken mopon takapenkillä matkalla jonnekin Pattiksen takamaille. Make oli kertonut että menemm
    Thaimaa
    0
    153
  13. Pavea heitettiin crocseilla.

Olimme ystäväni Paven kanssa majoittuneena keskustan vaatimattomaan hotelliin. Oli aivan pelipaikkojen vieressä eikä tak
    Pattaya
    10
    391
  14. Takavuosien heinätalkoita.

Palstalla on nostettu esiin huumausaineet Thaimaassa ja Pattayalla. Kannabiksen käytön laillistamisesta äänestettiin om
    Pattaya
    15
    317
  15. Kumikeskustelumuisteloita.

Tapasin aikoinani 2 suomalaista nuorta ja innokasta nöösipoikaa Pattiksella. Punaposkisia ja virkeitä nuoria kaiken kaik
    Matkailu
    5
    269
  16. 28x Tallinnassa.

Menin katsomaan sinne venäläisten rähinää koska heidän muistomerkkiään oltiin siirtämässä syrjemmäksi. Hienot olivat hul
    Pattaya
    12
    427
  17. 28x vuokrasi matkaoppaan Bangkokista.

Aerofotilla olin Moskovasta tullut, "tekninen välilasku" jossain aavikkokentällä ja matkan teko oli venynyt. Lentoemot k
    Pattaya
    12
    514
  18. Tissi- Hegulin seikkailuja.

Niin kuin muistattekin ja hänen lempinimestään voitte päätellä minkälainen oli Hegulin naismaku. Muilla ominaisuuksilla
    Pattaya
    17
    337
  19. Tissi- Hegulin rahanpoltto.

Niin. Se ei ollut kovin merkittävää. Vaatimaton ja hauska veikko kunhan vain sai yskähtelevän koneensa aamupäivisin käyn
    Pattaya
    13
    482
  20. Joulut ja Uudet Vuodet Pattiksella!

Näitä olen viettänyt kai parikymmentä kertaa ja ne ovat olleet aina riemukasta aikaa. Tässä yksi: Asustelin Maken sviit
    Pattaya
    80
    556