28x

Aloituksia
55
Kommenttia
102
Harva asia on mieltäni pahoittanut Pattayalla mutta yksi on.
Ja on rantahietikon laajentaminen. Ennenhän se "toiminta- alue" meren ja kivivallin välillä oli vain n. 20 m. Poissa on160Olen hyppinyt paljon Pattayalla kaikin tavoin, taivaalta ja muuten vaan.
Nyt vanhemmiten voin todeta olleeni koko ikäni hyppyhullu. Naperona hyppelin talvisin Vallilan, Henkselin, Maunulan ja9182Ensi käyntini Thaimaassa.
Tarkkaa vuotta en muista mutta se reissu jäi kyllä mieleen. Osallistuin suomalaisen Olympia-matkatoimiston järjestämäll3124Ooh.., tuo ihana Rooma..., mutta
sillä on vakavat varjopuolensa mistä ollaan hiljaa. En tiedä miksi? Pidemmittä puheitta.., katsokaa tästä: https://www.186Oih..., ihana Pariisi, tuo romanttinen unelmakaupunki,
kunnes olet katsonut linkkaamani videon. Jo vain haaveet karisevat realismin tieltä: https://www.youtube.com/watch?v=0W058Unohdetaan hetkeksi Lerpat, Senseit ja
Resuperseet jotka asuvat siellä Hiekkaharjussa....D Asuinpaikalla ei liene merkitystä meille Pattisfaneille. Mehän käy46814Tehkää krapulahyppy Pattayalla !
Olen pyrkinyt tekemään joka lomallani muutaman laskuvarjohypyn Pattiksen- lomillani. Se on helppoa koska omaan kansainvä23718Pattiksella on kivaa mopoilla mutta
muistakaa toki että lomamatkanne voi muuttua painajaiseksi: https://www.youtube.com/watch?v=jgu56Klk-Ng27646Havannan reissu.
Ystäväni Pave on ollut kovan linjan kommunisti koko ikänsä. Oli minulla töissä ja eräänä päivänä rupatellessamme työmaal336228x Tallinnassa.
Takavuosina oli hurjat mellakat kun olivat siirtämässä venäläisten soturipatsasta keskeiseltä paikalta hautausmaalle. Ol6307Maailman hitain kissa.
Kirjoitin siitä pienen tarinan mutta se meni pienestä kännistäni johtuen Thaimaa- palstalle josta sitä ei kukaan lue. Ma7281Maailman hitain kissa.
Takavuosina istuin Aussi- Maken mopon takapenkillä matkalla jonnekin Pattiksen takamaille. Make oli kertonut että menemm0153Pavea heitettiin crocseilla.
Olimme ystäväni Paven kanssa majoittuneena keskustan vaatimattomaan hotelliin. Oli aivan pelipaikkojen vieressä eikä tak10391Takavuosien heinätalkoita.
Palstalla on nostettu esiin huumausaineet Thaimaassa ja Pattayalla. Kannabiksen käytön laillistamisesta äänestettiin om15317Kumikeskustelumuisteloita.
Tapasin aikoinani 2 suomalaista nuorta ja innokasta nöösipoikaa Pattiksella. Punaposkisia ja virkeitä nuoria kaiken kaik526928x Tallinnassa.
Menin katsomaan sinne venäläisten rähinää koska heidän muistomerkkiään oltiin siirtämässä syrjemmäksi. Hienot olivat hul1242728x vuokrasi matkaoppaan Bangkokista.
Aerofotilla olin Moskovasta tullut, "tekninen välilasku" jossain aavikkokentällä ja matkan teko oli venynyt. Lentoemot k12514Tissi- Hegulin seikkailuja.
Niin kuin muistattekin ja hänen lempinimestään voitte päätellä minkälainen oli Hegulin naismaku. Muilla ominaisuuksilla17337Tissi- Hegulin rahanpoltto.
Niin. Se ei ollut kovin merkittävää. Vaatimaton ja hauska veikko kunhan vain sai yskähtelevän koneensa aamupäivisin käyn13482Joulut ja Uudet Vuodet Pattiksella!
Näitä olen viettänyt kai parikymmentä kertaa ja ne ovat olleet aina riemukasta aikaa. Tässä yksi: Asustelin Maken sviit80556