http://www.telsu.fi/#
Hyvä TV-ohjelmasivu, mutta Kanavat, Ohjelmat ja Näkymä -linkit ei toimi Firefoxilla, eikä lisätiedot aukea popup -ikkunaan. Operalla toimii normaalisti, miten teillä? Kokeilin ilman mainos-, script- ja popup-estoa, ei auta.
Ongelma Firefoxissa vai
6
220
Vastaukset
Käytä tätä: http://www.iltapulu.fi/
- kiinnostaavaan
Onhan noita sivuja monta, mutta Telsua voi muokata enemmän. Kiinnostaa vaan onko ongelma yleensäkin Firefoxissa vaiko vaan omassa, Cyberfoxillakin toimii oikein.
Turhaa tapella näiden kanssa. Jos toinen toimii paremmin niin se käyttöön.
- kannattaase
Jos haluaa käyttää jotain selainta, pitäisi toimia kaikilla sivuilla, ei välttämättä edes tiedä mitä sivulla pitäisi olla ellei kaikki toimi. Jos sinulla on uusin Firefox asennettuna, voisit kokeilla tuota linkkiä eli yläreunassa tummalla pohjalla linkit, mistä voi muokata näkymää. Aika erikoista ettei toimisi toisessa kun pitäisi olla periaatteessa sama selain, en vaan keksi mikä estää.
- selvisijo
Ajax.googleapis script pitää olla sallittuna, en tiedä miksei aikaisemmin toiminut vaikka sallin kaikki.
- Tepikka
Minulla toimii, 14 kanavan ohjelmat näkyy ja lisätiedot saa näkyviin eli käsittääkseni toimii siten kuin on tarkoituskin.
Minulla tällä kertaa asennettuna Firefox ESR 34.4.0 AdBlock mainosten estoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721