Tervehdys!
34-vuotias avoliitossa oleva nainen Helsingistä etsii uusia ystäviä suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista lapsettomista mukavista naisista. Luonteeltani olen: mukava,sosiaalinen,puhelias,rento,reipas,rauhallinen,mutta menevä ja vauhdikaskin puoli löytyy. :) Toivon löytäväni sellaisia ystäviä joiden kanssa ei tarvitse tapaamista suunnitella viikkojen päähän kalenterin kanssa vaan voi aika nopeaankin nähdä. Olisi kiva myös löytää sellaisia ystäviä joilla on aikaa nähdä ihan viikottain ja jotka on innokkaita lähtemään aina johonkin. Olisi kiva saada seuraa: kirppareita kiertelemään,leffaan,ulos syömään,erilaisiin tapahtumiin,shoppailemaan,lenkille,risteilemään... Jos kiinnostaa tutustua niin laitahan meiliä tulemaan ja kerro hieman itsestäsi. :)
[email protected]
Uusia ystäviä Helsingistä
Citygirl
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844