34-vuotias avoliitossa oleva nainen Helsingistä etsii suunnilleen samanikäisiä kirjekavereita naisista meilien kirjotteluun. Toivon kirjekaveriltani,että tykkäät kirjoitella pitkiä meilejä,meiliäsi ei tarvitse odotella viikkoja vaan aikaa löytyy vastata useamminkin. Tykkäät kirjoitella niin syvällisemmistä kuin pinnallisistakin asioista. Osaat kommentoida ja kysellä etkä vain kerro omia kuulumisiasi ja juttujasi vaan olet kiinnostunut toisenkin kuulumisista ja asioista. Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily,kryptot,ristikot,musiikin kuuntelu,lukeminen,nettisurffailu,nettipelien pelaaminen,leffat,helmityöt... Asioita mistä myös tykkäilen: Kesä,sauna,korttipelit,henkiseen kasvuun liittyvät kirjat,kirpparit,shoppailu,matkustelu,vaatteet,mökkeily,matkustelu,koirat,ulkona ravintolassa syöminen,Kiinalainen ruoka,kotiruoka,jäätee,kaakao,villasukat,leffat,kynttilät,pimeät Syysillat,reality ohjelmat,puistot,aurinko,pitkät meilit,leipominen,kukat,puutarhat,risteilyt,erilaiset tapahtumat,divarit,ystävät... Jos löydät listasta asioita mistä itsekkin tykkäilet ja luulet,että meillä riittää kirjoiteltavaa niin laitahan meiliä tulemaan. :) [email protected]
Meilikamuja?
4
58
Vastaukset
- Katjake
Hei!
Olen 37 v nainen Tampereelta, lähtöisin Kajaanista. Asun mieheni ja kolmen lapsen sekä kolmen koiran kanssa. Muikavaa olisi ottaa takaisin kirjeenvaihto harrastus. Vastaa jos kiinnostaa. - EiPahalla
Jos lisäät pilkun jälkeen välin meiejäsi on helpompi lukea.
- NKempele
Heissan,
Täällä olisi 29-vuotias nainen Kempeleestä. Perheeseeni kuuluu 2 koiraa ja avomies sekä 3 lasta (jotka avomiehen entisestä liitosta). Etsiskelen itselleni uusia ystäviä. Jos en ole liian nuori, niin heitä meiliä [email protected] Ps: tykkään lukemisesta, kutomisesta, koirista, kesästä, mökkeilystä, musiikin kuuntelemisesta.. Harrastan lukemista, kutomista, mökkeilyä, koirien kanssa touhuamista, musiikin kuuntelua.. - Poni-seksileluna
Määkin asun hesas, haluisit sää seksiseuraa kans.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312