Easyasennus ja TV20/KONE

liikaamaksanut

Älkää missään nimessä käyttäkö näiden kahden yrityksen palveluita. Ensinpuhutaan satasen kustannuksesta ja vielä luvataan lähettää tarjous sähköpostiin jota ei ikinä kuulunut . Kustannuksia selvittäessäni, niin Easyasennuksesta tuli illalla turkulaisittain murtaen vihainen puhelu,hyvä ettei kaveri tullut linjoja pitkin päälleni. Ei halunnut olenkaan ymmärtää minua joten lopetin jutteluni kaverin kanssa lyhyeen. No niin Miehet tuli töihin vaihtamaan virtalähdettä siis pistoke seinästä pois ja toinen laitetilalle. Tuli lasku 347 eur
2 miestä ja molemmille puolitoista tuntia töitä , 10minuutin duunista.. Ihmettelin miksi 2 asentajaa niin sanoivat TV20/KONE lähettäneensä toisen asentajan varmuuden vuoksi , siis selkeää rahastusta. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTTÄKÖ NÄITÄ YRITYKSIÄ EASYASENNUSTA SEKÄ TV20/KONETTA

7

2692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkann

      kiitos, vältetään..

      • Anonyymi

        Jaa


    • antenniurpo

      Antenniongelmia omakotitalossa. Lähetin netin kautta tarjouspyynnön easyasennukselle, minulle soitettiin seuraavana päivänä ja puhelimessa annettiin ympäripyöreä 300e arvio. Mitään kirjallista ei sähköpostiini kuulunut vaikka lupasivat.

      Tämän jälkeen soitin paikalliseen asennusliikkeeseen. Erittäin ystävällinen kaveri veti muutaman minuutin yhteenvedon mahdollisesta viasta ja pyysi soittamaan Digitalle, koska vika mahdollisesti kuuluu heidän korjausvelvollisuuden piiriin. Soitin ja kävi ilmi että kuuluukin, Digitan kautta minulle kustannus nolla euroa ja paikallinen firma ei saanut tästä mitään (ei kuulu Digitan sopimusurakoitsijoihin) mutta voin taata että käytän kyseistä putiikkia tulevaisuudessa koska sieltä oltiin asiantuntevia, ystävällisiä ja neuvottiin miten menetellä asian kanssa.

    • Kuvahukassa

      No maksoitko heille pyydetyn hinnan vai miten siinä kävi? Mulla kävi kanssa tänään kyseisen firman miehet, tekivät homman ihan hyvin ja ripeästi, mutta eivät jättäneet laskua/ eivät tienneet mitä lasku tulee olemaan! Odotan mielenkiinnolla mitä huomenna sanoo heidän asiakaspalvelunsa...

    • Docker

      Easyasennus on alan keikkojen välityskonttori. He eivät itse tee mitään muuta kuin ottavat keikkatilauksen ja välittävät sen sopimuskaverilleen joka on sopivin tai lähinnä työkohdetta.
      Lasku ilmeisesti tulee Easyltä korotettuna heidän provikallaan.
      Mainonta netissä on aika rajua.
      Takokaa Googlea niin huomaatte että ne oikeesti tekevät firmat löytyy sieltä sivuilta 3 ja sen jälkeen.

      • Anonyymi

        #Easyasennus huijaa, myy olemattomia käyntejä jotka eivät perustu mihinkään!

        Boikotoikaa ko. yritystä!


    • Joo jättäkää tämä yritys väliin. Tilasin huollon kun en nähnyt kaikkia kanavia. Kanavat kuitenkin palautuivat itsestään joten peruin asentajan tulemisen. Asentaja kuitenkin tuli ja sanoin, että kun nyt olet siinä niin asentaisitko minulle yle areenan. Hän ei saanut sitä näkymään, joten sanoin, että anna olla, asennan sen itse tietokoneeltani. Elikkä hän ei tehnyt mitään. Lasku kuitenkin tuli (77,05) ja kun soitin siitä siellä vastattiin huutaen, että asentaja tekee työtä jo ajaessaan sinne?????? Olisin matkakulut maksanut, mutta se ei heille kelvannut. Varokaa, lasku tulee tekemättömistä töistä,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe