Olen 17 vuotias ja haluaisin aloittaa taitoluistelun. Mutta olenko liian vanha aloittamaan taitoluistelun?
taitoluistelun aloittaminen
epatietoinen
3
<50
Vastaukset
hmm... jos pelkkä harrastus nii siitä vaa mutta jos aiot kilpailla tai sun tavoitteet on "huipulla" nii voi olla liian myöhäistä, etenki jos et ole ennen harrastanu sitä, kun sun olis pitäny aloittaa jo muksuna toi luistelu. ja jos nyt kuiteski alotat ja haluat kilpailla nii paljon reeniä ja lahjakkuuskin auttaa asiaan :)
- epatietoinen
Ihan vaan harrastukseksi ajattelisin eli en siis aikoisi minnekkään huipulle tähdätä
- poika-98-
No jos vaan harrastuksena niin mikä ettei. Varsinkin jos osaat luistella jo valmiiksi edes kohtuullisesti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725