Haluisin scene hiukset. Mutta mulla on vähän piteemmät hiukset kuin polkkatukka. Niin onko pakko käyttää hius pidennyksiä koska olen vasta 12 ja täytän nyt parin kuukauden päästä 13 joten en haluaisi käyttää pidennyksiä. Ja kannataisiko leikata scene hiukset kotona vai parturissa? Vinkkejä tarvittaisiin :)
scene hiukset?
7
50
Vastaukset
- 620
Ei ole pakko käyttää pidennyksiä.
Ja älä ainakaan ite leikkaa, mee parturiin. :)- scenet
Okei :) varasin ajan parturiin ens viikolle ;)
- Sceneboy_02
Kannattaa ottaa parturiin aika, jonka näköjään jo teit. Ite ainaki näytin kuvan ja olen tyytyväinen.
- Sceneboy_02
Ja pidennykset ei oo pakollisia, jos et halua. Jotkut scenet ei käytä pidennyksii :)
- scenet
Joo! Kiitos kaikille neuvoista ja vinkeistä! :)
- xcvxx
Itse oon kaksi kertaa käyny parturilla näyttäen kuvaa ihanista scenehiuksista, kummankin parturikerran jälkeen olin hyvin pettynyt koska ei ollu lähelläkään mallikuvaa. Mun emokaverit on kanssa valittanut koska parturi ei osaa leikata tukkaa oikein..
- Sceneboy_02
Joo miulki kävi aluksi niin pari kertaa. Nyt sitte näytin hyvän kuvan ja onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267