Kotisiivoojan ottaminen

komentelija

Minä, kun otan kotisiivoojan niin hommaan kovasti mattoja ja todella raskaita. Hommaan huonekaluja erittäin paljon ja kauheasti tavaraa ja roinaa asuntooni. Vaadin kotisiivoojalta oikein kunnon ja täydelliisen siivouksen ja annan vain 3-4 tunita siivousaikaa. Jos niitä hommia ei keritä tehdä kunnolla niin haukun kotisiivoojan erittäin huonoksi. Ja tupakalla ei käydä sitten ollenkaan. Hinta ei saa olla yli 30 euroa. Itse en auta siivoojaa yhtään eikä mieheni vie mattoja pihalle. Komennan koko ajan siivooja ja kuljen perässä katsomassa, että joka nurkka siivotaan kunnolla.

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pösilö

Kannattaa hankkia kunnon pölyimuri. Nykyään on niin hyviä imurit että on ihan järjetöntä enää raahata mattoja ulos. Se on joku muinaisjäänne pakkomielle joillain raahata mattoja ulos nykyaikana. Voisi jo ajoittaa tapansa nykyaikaan ja käyttää koneita kun ne ovat keksitty helpottamaan arkea. Sanoisin sulle että raahaa itse mattosi minne lystäät.

• asiakaspalvelijatar

Ei kotisiivooja yrittjänä voi sanoa,asiakkaalle, etten vie mattoja pihalle. Jos sanoo suoraan kotisiivooja asiakkaalle, että siivoan kotisi, mutta en vie mattoja niin sanoisin, että on olet entinen yrittäjä. Jos haluaa asiakkaita palvella hyvin niin totta kai ne matot viedään pihalle. Oli ne sitten isoja tai pieniä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe