hollolan uimahallin kuntosali

roinatan45

millanen on? onko hyvät ja monipuoliset laitteet? onko käyttäjätungsosta aamuisinkin?

olen harkinnut tulla tälle salille treenaamaan

12

2117

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivansurkeapaikka

No ei kannata sinne mennä sielä aina täyttä ja todella vähän laitteita, aina joku pappa tekemässä kyykky ja penkkipaikalla rannekääntöjä tangolla niin koitapa siinä mennä kyykkäämään kun aina vadtaukseksi saa vaan vittumaisen mulkaisun kun koittaa mennä kysymään että pääsiskö sitä reenaamaan

miinuksena myös paskan haju kun jotkut eivät käy suihkussa tai pese paskasia kalsareitaan

• edelleenläski

On täst aikaa kun kävin siellä, lopetin kun tää kuntosalijengi oli yhtä poppoota ja juttelivat laitteilla varaten ne vaikkeivat mitään tehneetkään. Tuijottivat minua kun vierasta sikaa "mitäs tänne tulit, läski?"

• pitäsuusia

vanhanaikainen

• vammaiskäyttö

Olen käynyt kuntosalissa 2 kertaa viikossa, lähinnä jalkojen toimintaa vahvistaen liikunta ja hyvin on toiminut, tähän saakka mutta kaikki kolme laitetta on poistettu ja tuotu uusi jalkaprässi jota en voi käyttää. Onko vanha lalkaprässi vielä tallessa olisin kiinnostunut siitä. [email protected]

• roinatan45

Saako siellä olla alasti?

• salilekaeikäenäätoka

Aivan liikaa porukkaa ja liian vähän laitteita. Plussaa pienistä tiloista ja papoista jotka varaavat penkki/kyykkylaitteen etusormen venytykseen.

• Anonyymi

on hyvät ja mä mietin vaa että onkos siellä mitää ikä rajaa

• Anonyymi

Siihen jalkaprässiin ne tulee istuskelemaan ja näpräämään puhelimiaan. Vartti istuskellaan ja kaksi minuuttia tehään jotain laitteella, tosin onhan se tuoli siitä laitteesta kovassa, tosi kovassa käytössä. Menisivät muualle istumaan.

• Anonyymi

Jos ne osaa samalla työntää jalkapainoa ja räplätä kännyä ? Mitä se haittaa ? Sinäkö et osaa ?

• Anonyymi

Jengi tumputtaa tiukoissa speedoissa toisiaan kytäten kuola suusta valuen.

• Anonyymi

Pukuhuoneessa yks tyyppi useamman kerran isunut kyyryssä ja samalla vetelee käteen ns huomaamattomasti.

• Anonyymi

🎵tulkaa tänne vaan, täällä hoomooillaan🎶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      104
      1280
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      90
      773
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe