hollolan uimahallin kuntosali

roinatan45

millanen on? onko hyvät ja monipuoliset laitteet? onko käyttäjätungsosta aamuisinkin?

olen harkinnut tulla tälle salille treenaamaan

12

2033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivansurkeapaikka

No ei kannata sinne mennä sielä aina täyttä ja todella vähän laitteita, aina joku pappa tekemässä kyykky ja penkkipaikalla rannekääntöjä tangolla niin koitapa siinä mennä kyykkäämään kun aina vadtaukseksi saa vaan vittumaisen mulkaisun kun koittaa mennä kysymään että pääsiskö sitä reenaamaan

miinuksena myös paskan haju kun jotkut eivät käy suihkussa tai pese paskasia kalsareitaan

• edelleenläski

On täst aikaa kun kävin siellä, lopetin kun tää kuntosalijengi oli yhtä poppoota ja juttelivat laitteilla varaten ne vaikkeivat mitään tehneetkään. Tuijottivat minua kun vierasta sikaa "mitäs tänne tulit, läski?"

• pitäsuusia

vanhanaikainen

• vammaiskäyttö

Olen käynyt kuntosalissa 2 kertaa viikossa, lähinnä jalkojen toimintaa vahvistaen liikunta ja hyvin on toiminut, tähän saakka mutta kaikki kolme laitetta on poistettu ja tuotu uusi jalkaprässi jota en voi käyttää. Onko vanha lalkaprässi vielä tallessa olisin kiinnostunut siitä. [email protected]

• roinatan45

Saako siellä olla alasti?

• salilekaeikäenäätoka

Aivan liikaa porukkaa ja liian vähän laitteita. Plussaa pienistä tiloista ja papoista jotka varaavat penkki/kyykkylaitteen etusormen venytykseen.

• Anonyymi

on hyvät ja mä mietin vaa että onkos siellä mitää ikä rajaa

• Anonyymi

Siihen jalkaprässiin ne tulee istuskelemaan ja näpräämään puhelimiaan. Vartti istuskellaan ja kaksi minuuttia tehään jotain laitteella, tosin onhan se tuoli siitä laitteesta kovassa, tosi kovassa käytössä. Menisivät muualle istumaan.

• Anonyymi

Jos ne osaa samalla työntää jalkapainoa ja räplätä kännyä ? Mitä se haittaa ? Sinäkö et osaa ?

• Anonyymi

Jengi tumputtaa tiukoissa speedoissa toisiaan kytäten kuola suusta valuen.

• Anonyymi

Pukuhuoneessa yks tyyppi useamman kerran isunut kyyryssä ja samalla vetelee käteen ns huomaamattomasti.

• Anonyymi

🎵tulkaa tänne vaan, täällä hoomooillaan🎶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4136
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2614
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2345
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1382
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      77
      1065
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      926
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe