Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hollolan uimahallin kuntosali

roinatan45

millanen on? onko hyvät ja monipuoliset laitteet? onko käyttäjätungsosta aamuisinkin?

olen harkinnut tulla tälle salille treenaamaan

12

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivansurkeapaikka

      No ei kannata sinne mennä sielä aina täyttä ja todella vähän laitteita, aina joku pappa tekemässä kyykky ja penkkipaikalla rannekääntöjä tangolla niin koitapa siinä mennä kyykkäämään kun aina vadtaukseksi saa vaan vittumaisen mulkaisun kun koittaa mennä kysymään että pääsiskö sitä reenaamaan


      miinuksena myös paskan haju kun jotkut eivät käy suihkussa tai pese paskasia kalsareitaan

    • edelleenläski

      On täst aikaa kun kävin siellä, lopetin kun tää kuntosalijengi oli yhtä poppoota ja juttelivat laitteilla varaten ne vaikkeivat mitään tehneetkään. Tuijottivat minua kun vierasta sikaa "mitäs tänne tulit, läski?"

    • pitäsuusia

      vanhanaikainen

    • vammaiskäyttö

      Olen käynyt kuntosalissa 2 kertaa viikossa, lähinnä jalkojen toimintaa vahvistaen liikunta ja hyvin on toiminut, tähän saakka mutta kaikki kolme laitetta on poistettu ja tuotu uusi jalkaprässi jota en voi käyttää. Onko vanha lalkaprässi vielä tallessa olisin kiinnostunut siitä. [email protected]

      • roinatan45

        Saako siellä olla alasti?


    • salilekaeikäenäätoka

      Aivan liikaa porukkaa ja liian vähän laitteita. Plussaa pienistä tiloista ja papoista jotka varaavat penkki/kyykkylaitteen etusormen venytykseen.

    • Anonyymi

      on hyvät ja mä mietin vaa että onkos siellä mitää ikä rajaa

    • Anonyymi

      Siihen jalkaprässiin ne tulee istuskelemaan ja näpräämään puhelimiaan. Vartti istuskellaan ja kaksi minuuttia tehään jotain laitteella, tosin onhan se tuoli siitä laitteesta kovassa, tosi kovassa käytössä. Menisivät muualle istumaan.

      • Anonyymi

        Jos ne osaa samalla työntää jalkapainoa ja räplätä kännyä ? Mitä se haittaa ? Sinäkö et osaa ?


    • Anonyymi

      Jengi tumputtaa tiukoissa speedoissa toisiaan kytäten kuola suusta valuen.

    • Anonyymi

      Pukuhuoneessa yks tyyppi useamman kerran isunut kyyryssä ja samalla vetelee käteen ns huomaamattomasti.

    • Anonyymi

      🎵tulkaa tänne vaan, täällä hoomooillaan🎶

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe