5lk. Terveystarkastus!

pelkäävä

Siis onko tämä paha(nolo) mun kaveri oli siellä tänään ja kerto et lääkäri pyytää riisuman alushousuineen ja pyytää makaamaan sängylle kuulemma painelee vatsaa ja ottaa käsin kiinni vatsan läskeistä sen jälkeen Se kurkkaa pikkareihin ja sitten ainekin mun kaverilta Se otti ne pois kokonaan ja tutki pimpsaa noin 15min no terveyden hoitajalla piti ottaa paita pois tarkisti rinnat ja pimpsan niin oon11v ja toi tarkastus on huhtikuussa ertokaa mitäteille tehtiin

26

2322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkäävä

      Kertokaa siis

    • Eimitääihmeellistä

      Mun kans se terkka jutteli vaa esim. Menkoista ja muust tämmösestä, mut mun ei tarvinnu ottaa paitaa pois ku 1 minuutiks ku katottii ryhti, muute ei tarvinnu ottaa vaatteit lainkaa pois, ja ei jääny mitää huonoi kokemuksii :) mut muakin pelotti ennen sitä. JA NII, se otti meilt kaikilt kans sen pienen verikoe(ko?) jutun sormen pääst... Mut ei siinä mitää.

    • tietävä

      Katsoo pojilla alkkareideiden sisään ja testaa kivekset. Tytöillä rinnat ja kysyy menkoista jne.

    • pelkäävä

      Kiitos

    • VoiKauhistus

      Itellä jäi kyllä aika nöyryyttävä muisto tosta. Meillä terveydenhoitajana oli jostain sijaisuudesta johtuen jokin aika nuori harjoitteleva mieslääkäri. Se pyysi heti ensiks ottaan kaikki vaatteet pois ja sitten seisoon siihen sen eteen kun se ite istui pöydän takana ja katteli päästä varpaisiin ja takas ja kyseli, että onko menkat alkaneet ja koska ja olenko aloittanut seksielämään ja olenko harrastanut masturbaatiota. Seksielämästä ja masturbaatiosta se kyseli ihan liikaa, mitä hittoo se sille kuuluu. Ja mun piti siis seistä koko ajan alasti siinä sen edes. Sitten se pyysi pöydälle makaamaan ja paineli rintoja nopeasti ja sen jälkeen piti nostaa jalat semmoisille pidikkeille ja se työnsi jonkun kylmän laitteen mun sisään minuutiksi ja sanoi, että "kaikki kunnossa". Voit mennä pukemaan.

      • Älkääuskokoedellistä

        Onpa sulla mielikuvitus.


    • EipäNoloa

      Seiska luokan terveystarkastuksessa pahinta oli huumeseula. Piti terveydenhoitajan katsoessa pissata purkkiin. Hänen on kuulemma katsottava, että "mistä se pissa tulee, jotta se ei vaan tule taskussa olevasta purkista". Aika noloa punnertaa siinä pissaa kun toinen kyttää siinä!

    • hklhkkh

      Aika paha.. Meillä pyydetään ottamaan paita pois nii se vaa kattoo ryhdin. Ja kyselee vähä murrosiästä. Mun mielest on ihan ookoo et vanhemmat tulee mukaa. Mut aika paha toi sun kaverin juttu ootko varma et toi oli totta??

      • samameillä

        Noin meillä oli


    • pelkäävä

      No mu kaveri sanoi niin mut musta tuntuu et se yritti vaan pelotella

    • auttakaaaas

      Sori mut tää ei liity tähän en oo varma alkoko mulla murkkuikä mut oon 10 ja musta tuntuu et mun toinen rinta on jitenkin kova ja ne tuntuu vähän isoilta kerroin äidilleni vaikkakin se oli vaikeaa mutta juttelemme vielä tänään siitä mut ois kiva jos joku vastais äkkii koska mua oikeesti pelottaa ja en oo ees varma onko mulla alkanu pliis vastatkaa!!!

    • no oon ite myös 11 vuotias mulle tehtiin suunnilleen kaikki samat asiat mulla ei kyllä mitattu painoa tai pituutta eilä me puluttu mistään menkoista tai jne. ja vielä alkoi vähän nolostuttaa koska se tarkastaja oli MIES!

      • Anonyymi

        Ei sillä MIEHELLÄ ollut kiinnostusta sinuun muussa mielessä kun ainoastaan olit yksi monien joukossa joka tutkittiin , ja lääkärit näkevät satoja ihmisvartaloita , joten et ole mikään erikoisuus . Lääkäreitä on miehiä ja naisia heillä on sama koulutus ammattiinsa joten siksi on se sama onko lääkäri mies tai nainen , tekee vaan työtään eikä mitenkään ole kiinostuntunut sinusta muussa mielessä . Kyseen alaista ennemmin kasvatuksessa joka varmaan on ollut estoista koska oli törkeää sanoa että lääkäri oli mies . Ihan kun se olisi jotenkin harvinaista olla lääkäri ja mies .


    • iiikkks

      Multa sinakin katottiin pimppi. Sit se lääkäri oli joku 60v mies. Se katto vaik kuin kauan mun pimppiä. Se oli noloo ku oon viel ihan karvaton. Musta tuntuu et se oli joku pervo. Mulle jäi traumat.

      • Anonyymi

        Mielikuvitus näyttää lentävän, sinulle ei vissiin olla kerrottu kotonasi lääkäreiden työstä joten ei sinun pimppisi ollut tälle lääkärille sen kummempi kun muidenkaan , joten näytät luulevan että jos lääkäri tekee työtään ja tutkii kaikki alueet terveystarkastuksessa niin hän on hän on mielestäsi pervo . Pyydä vanhempiasi kertomaan sinulle miksi terveystarkastukset tehdään ja toivon mukaan he osaavat sen sinulle selittää ,


    • nouproplem

      tää on ehkä ähän myöhässä mutta meitäkin peloteltiin aina kaikesta että se jotenkin laittaa sun peniksen seisomaan
      oikeesti se vaa katto ryhdin ja kyseli kaikesta et ei aina kannata uskoa mitä sul sanotaan

      • Poika__

        Huhh :) ittel täl vuodel 5lk ja nyt sitä ei tarttee jännittää


    • McKopKillah

      Terveystarkastuksessa ei tarvitse ottaa kuin paita pois kun chekkaa ryhdin. Lääkärintarkastuksessa pyytää ottaa enemmän vaatetust pois

    • Anonyymi

      Meil se tunki sormet vulvaan ja kaivo (tutki ) otti sielt jonkun kokeen. Ollaan alasti(ei alus vaateita) jo odotua huoneessa sil on tyttö ja poikii... Pissa koe ja kaikki perus. Mies lääkäri ja terkari. Ja uinnis ja muussa liikaasa koko luokka yhes pukkarissa. Tyttö poika patit AINA suihku pakollinen.

    • Anonyymi

      Vähä pelottaa 5lk teeveys tarkastus mut kai se hyvin menee

      • Anonyymi

        Ei siinä ole mitään pelkäämistä , lääkäri tekee vaan työnsä ,


    • Anonyymi

      Ajattele miksi tersveystarkastus tehdään , ei lääkärille ja hoitajalla ole sinuun muuta kiinnostusta kun ainoastaan tekevät työnsä ja näkevät satoja ihmisiä alasti työssään joten ei kannata keskittyä omaan itseensä niin kovasti ja miettiä tarkastusta sillä niitä tehdään monessa paikoissa , joten et ole yksin.
      Eikö vanhempasi ole selittäneet sinulle miksi näitä tarkastuksia tehdään , jos eivät niin on ihme sinänsä .
      Joten ota iisisti asiat äläkä kuvittele turhia ,

    • Anonyymi

      Mä oon 4lk tyttö. Meen siis enslukuvuonna 5lk. Ni siis muo ahdistaa se lääkärintarkastus ihan sikana. Mä tiiän et siel ainankii nopeesti kurkataan alkkareihin kun katotaan karvoitus. Mut mä en haluu sitä!! Mut ei kai siel varsinkaan tutkita pimpsaa ihan alasti jossaa pöydäl jalat ihan auki! Kertokaa pliis nopee!!

    • Anonyymi

      Tiiän vanha keskutelu mut onks toi oikeesti totta??? Tutkiks se terkka oikeesti sun kaverin alapäätä noin 15min??🤔 🤔

    • Anonyymi

      Moi! 😄 Mä tiiän että tämä on vanha keskustelu mutta mä kerron silti mun lääkärintarkastuksen. Ja tämä on totta. 😳 Ensiksi se katto normi jutut eli pituus, paino, kuulo jne. Sitten se sanoi että "Ottaisitko paidan pois" mä vastasin et "joo". (Paita piti ottaa pois kun se katto ryhdin mut rintsikat sai jättää mut mä en omistanut vielä rintsikoita joten olin ylävartalosta alasti. Sitten ryhdin jälkeen se paineli hellästi tissejä. Sitte se sano että "voit pukea paidan mutta ottaisitko housut ja pikkarit pois" mä vastasin ujona että "Joo". No sit kun olin riisunut pikkarit ja housut ni sit se käski että "Laita jalat haaralle" mä vastasin pelästyneenä "okei" ja laitoin jalat haaralle sitte se tutki mun pimpsaa noin 5min ja katto karvotusta. Sitten se sano että "voit pukea Hei hei" ni mä puin ja vastasin et "Joo moikka". Ei se ollu niin paha kun mä aluks luulin se terkka oli nainen ja mä oon tyttö. ☺️☺️ Terkkarit tekee vaan työtään mut jos et haluu laskee esim housuja niin sä voit sanoa sille "ei" mutta se ei ole kauheen järkevää. :-)

    • Anonyymi

      Mut siis mä unohin sanoo et ihan ekana lääkärin tarkastuksessa me puhuttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe