Golfvaatteet

Pauliina124

Mistä löytyy golfliikkeet, joissa vaatteita myytävänä? Olisko Thaniya Plazan liikkeissä myös vaatteita ?

20

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HC12

Niitä on niin paljon. Kannattaa varmaan käytää googlea, niin löydät itsellesi sopivan liikkeen lähellä hotelliasia. golf clothes bangkok
      Daplo yksi hyvä liike

• Vaatteet on Suomessa halvempia kuin Thaimaassa.

• HC12

Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkansa

• TeeTimeSaammoong

Lkv56 ei taida Thaimassa edes käynyt kun tuollaisen väitteen kirjoitti. Miksi niin moni Suomalainen teettää räätälillä vaatteensa Thaimaassa jos kallista muka olisi? Myös valmis vaatteet saa Thaimaasta edullisemmin kuin Suomesta.
        Golf asusteita löytyy Bangkokista jokaisesta urheiluliikkeestä ei välttämättä niitä typerän näköisiä ruutuhousuja.

• Lkv56ostokset

Tokmannilla ja Tarjoustalossa ehkä. Omahan on pukeutumistyylisi

• yli 30 kertaa olen käynnyt ja aidot vaatteet on kalliimpia kuin Suomessa. Olen teettänyt useita vaatteita räätäleillä mutta en ymmärrä miten se onnistuisi 2 viikon lomalla jos heidän vaatteilla haluaa mennä golf kentälle? Sentään toimitusaika on 1-2 viikkoa jopa paidalla. Se että sinun mielestä golf-vaate voi olla muutakin kuin ruutuhousu niin en ota kantaa. Sinunlaiset juntit ei golfia edes pelaa.

• HC12
        Lkv56 kirjoitti:

yli 30 kertaa olen käynnyt ja aidot vaatteet on kalliimpia kuin Suomessa. Olen teettänyt useita vaatteita räätäleillä mutta en ymmärrä miten se onnistuisi 2 viikon lomalla jos heidän vaatteilla haluaa mennä golf kentälle? Sentään toimitusaika on 1-2 viikkoa jopa paidalla. Se että sinun mielestä golf-vaate voi olla muutakin kuin ruutuhousu niin en ota kantaa. Sinunlaiset juntit ei golfia edes pelaa.

Kymmene viimeisen vuoden aikana 21x 3-4 viikkoa niistä reissuista passit tallessa. Eli eiköhän niitä käyntejä ole yli 40. En ole laskenut. Vain yksi kahden viikon loma Thaimassa se ensimmäinen vuonna 1989. Hua Hinissä puvun teettäminen kolmella sovituksella 5 päivää BKK myös.Golf vaatteita en ole teettänyt. Merkkipaidat 500 THB ylöspäin kun ei osta Silom roadilta.

• käsittämätöntä
        Lkv56 kirjoitti:

yli 30 kertaa olen käynnyt ja aidot vaatteet on kalliimpia kuin Suomessa. Olen teettänyt useita vaatteita räätäleillä mutta en ymmärrä miten se onnistuisi 2 viikon lomalla jos heidän vaatteilla haluaa mennä golf kentälle? Sentään toimitusaika on 1-2 viikkoa jopa paidalla. Se että sinun mielestä golf-vaate voi olla muutakin kuin ruutuhousu niin en ota kantaa. Sinunlaiset juntit ei golfia edes pelaa.

Lkv56 pitää itseään jotenkin parempana ihmisenä kun pelaa golfia. Huh huh.

• TeeTimeSaammoong kirjoitti:

Lkv56 ei taida Thaimassa edes käynyt kun tuollaisen väitteen kirjoitti. Miksi niin moni Suomalainen teettää räätälillä vaatteensa Thaimaassa jos kallista muka olisi? Myös valmis vaatteet saa Thaimaasta edullisemmin kuin Suomesta.
        Golf asusteita löytyy Bangkokista jokaisesta urheiluliikkeestä ei välttämättä niitä typerän näköisiä ruutuhousuja.

Olen tosiaan vaatteiden hintoja matkoillani seurannut ja aidot kuten Nike, Adadas, Lacoste jen maksaa yleensä enemmän kuin esim. Stockmannilla Suomessa. Olen teettänyt 3 talvitakia, yli 10 pukua, varmaan liki 30 paitaa ja vaimo myös useita asusteita. En ole edes kuulut että joku teettää räätälillä edes Thaimaassa vaatteita. Minun pukujen ja takkien tekeminen kesti n. 1,5-2 viikkoa ja yleensä 3 sovitusta tässä välissä. Voit väittää mitä haluta passisi kanssa mutta tuntuu että ei ole ihan muuta tietoa kuin lähi pubissa kuultua.

• Lkv56ostokset kirjoitti:

Tokmannilla ja Tarjoustalossa ehkä. Omahan on pukeutumistyylisi

Muuten hyvä sinun juttu mutta Tokmannilla ei ole vaatteita. Siis sitä samaa tietoutta on sinun muutkin tarinat.

• HC12 kirjoitti:

Kymmene viimeisen vuoden aikana 21x 3-4 viikkoa niistä reissuista passit tallessa. Eli eiköhän niitä käyntejä ole yli 40. En ole laskenut. Vain yksi kahden viikon loma Thaimassa se ensimmäinen vuonna 1989. Hua Hinissä puvun teettäminen kolmella sovituksella 5 päivää BKK myös.Golf vaatteita en ole teettänyt. Merkkipaidat 500 THB ylöspäin kun ei osta Silom roadilta.

Mitä merkkipaitoja olet 500 baht ostanut? Kovasti nyt kiinnostaa....ja saa Suomestakin merkkipaitoja eli Dresmanilta 10 eurolla egyptinpuuvillaa kun kohdalle sattuu. Mutta kerro mitkä merkkipaita...siis miesten paita maksoi Thaimaassa 500? Ja oliko ympärillä ruokakojuja kun ostit?

• HC12
        Lkv56 kirjoitti:

Olen tosiaan vaatteiden hintoja matkoillani seurannut ja aidot kuten Nike, Adadas, Lacoste jen maksaa yleensä enemmän kuin esim. Stockmannilla Suomessa. Olen teettänyt 3 talvitakia, yli 10 pukua, varmaan liki 30 paitaa ja vaimo myös useita asusteita. En ole edes kuulut että joku teettää räätälillä edes Thaimaassa vaatteita. Minun pukujen ja takkien tekeminen kesti n. 1,5-2 viikkoa ja yleensä 3 sovitusta tässä välissä. Voit väittää mitä haluta passisi kanssa mutta tuntuu että ei ole ihan muuta tietoa kuin lähi pubissa kuultua.

Khun dai khit arai jaak mai pen rai arai mii Adadas khun mai dai syy praatsee thailand adadas

• juuKhrunThep
        Lkv56 kirjoitti:

Missä itse olet teettänyt Thaimaassa vaatteesi. Sen huomaa ettet räätälillä kun valmistus ajat noin pitkät. Puvun teettäminen räätälillä Thaimaassa kolmella sovituksella viikossa. Kenkien teettäminen ensimmäinen pari alle viikko, sen jälkeen 3-4 päivää kun uutta kenkälestiä ei tarvitse valmistaa, kunhan käyttää samaa valmistajaa. Nämä ovat Bangkokissa kuluvia aikoja.
        Merkki vaateet edullisempia kuin Suomessa. Vain turistit käyvät Silom roadin liikkeissä.
        raateesawat

• Pattayanjeppe

Lkv:n vaateostokset suuntautuvat Suomessa lähinnä kirpputoreille ja Pelastusarmeijan lahjoituksiin, joten on ymmärrettävää, että pitää Thaimaan hintatasoa kalliina, huomioiden, että siellä ei todennäköisesti ole käynytkään, koska köyhälle kaikki on kallista. Matkailukin!

• Tiedoksi sinulle että kaikki tuontitavarat eli elektroniikka, vaatteet, autot, viinat jne maksaa Thaimaassa vähintään sen minkä Suomessakin. Vain ne tuotteet jotka tehdään Thaimaassa ovat edullisia ja lähes kaikki ihmistyöhön liittyvä. Monesti turisti sortuu halpaan kiinalaiseen jäljitelmä tuotteisiin kuten esim. merkki kengät jne.

• HC12

ET ole kuullut että joku teettää räätälillä vaatteita Thaimassa, missä sinä olet ne takit ja muut remppeet teettänyt jos et räätälillä? Normaalisti miesten puvun valmistaminen kestää sen 5 päivää vähintään 3 sovituksella näin ainakin Raymonds Tailorilla (räätäli suom) .
        Gant merkkisiä paitoja valmistetaan lisensssilla Thaimaassa samoin kuin joitakin Fordin henkilöautoja. Myös Adidas ( huom.oik.kirj)merkkisiä urheiluvaatteita valmistetaan lisenssillä Thaimaassa.
        Usein näitä lisenssillä valmistettuja vaatteita jotka eivät läpäise laadunvalvontaa jostain pienestäkin syystä kuten ommel hieman vinossa tms saa laittaa Thaimaassa maan sisäiseen myyntiin.
        Kyllä on ala-arvoiset tiedot Thaimaasta tyypillä joka väittää vielä 30 kertaa käyneensä Thaimaassa. Paikallinen sanoisi. Mai tzya khun phuut mai tzing

• ostopäällikkö
    • liekö-maalaismoukka

Ikävä todeta, tämän Lkv56:n jutut osin, ns. hihasta vedetyiksi ja oikeinkirjoituskin on jäänyt opiskeluissaan väliin(vrt. merkkikengät, merkki kengät). Todellinen lahkolainen, joita vain Hui Hain kulkijoista löytyy.

• Pauliina124

17 vastausta kysymykseeni, jee! Eka oli asiaa, sitten alkoi mennä hakoteille.

• Pauliina124

Golfailijoiden kannattaa kyllä käydä siellä Thaniya Plazassa. 3 tai 4 kerrosta täynnä golftavaraa. Mailakauppoja taisi olla eniten. Itse löysin hakemiani vaatteita ja kengätkin sieltä. Ihan sama, onko parikymppiä kalliimpia kuin jossain muualla. Pääasia, että mieleiset löytyi yhden katon alta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1433
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1237
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1219
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1120
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1068
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      315
      991
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe