Ei-residentin rahansiirto Suomesta

Naukkarinen

En saa eläkettä, enkä käy Aurinkorannikolla töissä ja näiden seikkojen vuoksi suhtautuvat nyrpeästi tilin avaamiseen. Ei siis muka millään onnistu.

Tarvitsen kuitenkin suuren summan käteistä (5000-10000), mikä olisi paras tapa sen siirtämiseen suomalaiselta tililtä?

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahaliikkuu

Pistä kylmästi visa/master card tilille. Odotat pari päivä ja on siellä ja eikun nostamaan. Tai jos visa/master card tili on luotollinen. Nosta luotonpuolelta tilin limiitti ja pistä sitten tilille limiitti ja vähän yli. Ylimenevä nostetaan heti kun näkyy. Menee pikkuisen noita provikoita noille luottoyhtiöille, mutta on kätevin yksittäisessä ja isohkossa rahansiirrossa.

• Americaexpress

Näyttää olevan pelimiehet liikenteessä, ettei jopa itse "Sinipiika". Täytyy ihan ihmetellä, miten on tuokin luottoyhtiön korteilla pelaaminen hoksattu, tai onko lakimiesystävät neuvoneet yrittäjää.

• Friendly

Hommaa NIE-numero, jos sitä ei ole, ja mene Arroy de la Mieliin Unicaja pankkiin . Osoite on Av Immaculada Conception 9. Passi NIE-numero ja etsi käsiisi Stefan -niminen ystävällinen mieshenkilö, hän ainakin meille avasi tilin . Meillä on siellä sen verran rahaa, että saadaan kaikki maksettua. Pankkikorttia meillä ei ole eikä ole tarvittu, sieltä menee lähinnä maksut asunnosta ja muut kulut. En tiedä, että saisimmeko pankkikortin, jos haluaisimme. Mutta on meillä verkkopankkitunnukset sieltä.

• Naukkarinen

Ettekä siis ole eläkeläisiä tai töissä Espanjassa? Los Bolichesin Unicajassa olen jo käynytkin, kun ADSL-linjaa varten oli sama tarve (nyt se asia on järjestyksessä Eurocablen asiakkaana) ja ei puhettakaan. Pelkkä NIE ei riitä mihinkään.

Pyysivätkö Arroyossa todistusta tuloista/varallisuudesta?

• Hyvätpalvelut

Ei olla eläkeläisiä, ollaaan töissä Suomessa, omistetaan asunto Espanjassa ja ollaan siellä silloin tällöin. Uohdin sanoa, että Stefan puhuu suomea ja ainakin meitä on palvellut arvosanalla 10 ! Olisipa maailmassa enemmän Stefaneita, joihin saisi tukeutua kielitaidottomana :)

• Hyvätpalvelut
        Naukkarinen kirjoitti:

Ettekä siis ole eläkeläisiä tai töissä Espanjassa? Los Bolichesin Unicajassa olen jo käynytkin, kun ADSL-linjaa varten oli sama tarve (nyt se asia on järjestyksessä Eurocablen asiakkaana) ja ei puhettakaan. Pelkkä NIE ei riitä mihinkään.

Pyysivätkö Arroyossa todistusta tuloista/varallisuudesta?

Ei ole vaadittu varallisuustodistusta, mutta piti olla viimeinen palkkatodistus mukana. Ilmeisesti pitää todistaa, että on jotain tuloja...? EIkö eläkekin ole säännöllinen tulo?

• ihmettelenvain

Miksi et nosta rahaa ihan normaalisti automaattikortilla suomalaiselta tililtäsi? Vai eikö sinulla ole suomalaistakaan pankkitiliä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe