Nyt kannattaa

niiniiin

Nyt kannattaa sotaa maata.

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämävähä-jyrki

Näni kommentoi Nuljuperän PULUKI.

• Samaamieltä

Joo nyt kannattaa sonnata maata.

• lannanlevitys

Sonnata vaan maata.

• Metsänjumala

Voi sonnata ihan vapaasti.

Mitä Uuno-"Petteri" Nuljuperä sitä jauhaa.

Lukekaa Tapaninpäivän terveiset, siinä on Uuno Pietarin tunnustukset ...

• kaikkitietävä

Tapanin terveiseni tääs uudestaan
      Uskon, että te tunnistatte minut, vaikka en aiemmin ole esittäytynyt omalla nimelläni. Olette tietosia siitä että minä olen aina oikeassa.ASIAAN:

Te kirjoittelette täällä aivan potaskaa, minä sanon vaan, joudun alinomaa asioita oikomaan, sanon vaan, vaikka en mitään sanonutkaan, vaan selittelin, valehtelin teille, eikä siinä mitään mutta valehtelen myös itselleni. Elämäni, toiveet ja tavoitteeni ovat epärealistisia ja elän utopistisessa huumassa. Oma ainutkertaisuuteni ja pieni maaomaisuuteni on minulle itsetarkoitus. Olen köyhyydestä lähtenyt rikastumaan, halveksin ja aliarvion köyhiä. Vihaan kaupunkilaisia siksi koska todellisuudessa kadehdin heitä enkä myöskään osaa itse oikein liikkua kaupungissa. Omien ja maaseutualueiden ongelmien rinnalle haen aina vastaavia ongelmia kaupungeista, tai etsin muiden virheitä. Ja se sitten helpottaa. Halveksin työtä tekeviä, siksi kun en itse pärjännyt työelämässä. Hyvästä tietotaidosta ja osaamisestani huolimatta, sosiaaliset taitoni ja heikko itsetunto aikaansai sen, että ajauduin törmäys kurssille ja syrjäydyin koska minut syrjäytettiin olemattoman yhteistyökyvyn vuoksi. En saanut ylennystä mikä olisi kuulunut minulle eikä hänelle.

Nyt elän täällä selkosilla synnyinseudullani sinkkuna. Elän erakkomaista mutta onnellista elämää. Minulla on parempi täällä kun siellä virmassa. Virmassakin on parempi kun olen täällä. Päivittäinen debatti sujuu hyvin kissan ja moottorisan kanssa, melko sopuisasti. Täällä keskustelupalstalla saan purkaa vihaa, yksinkertaisia, työsuhteessa eläviä, köyhiä ja kaupunkilaisia kohtaan. Voimani tunnossa nujerran vääräuskoisia.

Katkerana sinnittelen löysässä hirressä. Pian alkavat kuolinkouristukset

APUVA

Selkosjärven Nuljuperällä.

Kartanon patruuna Uuno-Pietari Vähä-Jyrki

• totuutta

Vakavaraisille totuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe