että on menettäny 100 % tuloistaan silti pihas on miljoona navetto uus talo ,uudet koneet mersu uus bemari uus mistä valittaa tää idis,niin verotettava tulo on sillä 0,mutta työtulo on sillä 4 miljoonaa euroo, että tämmönen idiootti,
eräs idiootti maajussi kirjottaa
6
<50
Vastaukset
- maksajaaaa
työtulosta ei veroo maksella
- Tuleva-verottaja
Niin siis verot maksetaan ansio- ja pääomatuloista eli maatiloilla tämä tarkoittaa maatilan tulosta ja varallisuutta.
Ansiotuloa voi toki kutsua työtuloksikin, mutta lähinnä se tarkoittaa laskennallista tuloa, jonka mukaan määräytyy myel- ja yel-vakuutettujen maksut. - daniroebuckleni
Tuleva-verottaja kirjoitti:
Niin siis verot maksetaan ansio- ja pääomatuloista eli maatiloilla tämä tarkoittaa maatilan tulosta ja varallisuutta.
Ansiotuloa voi toki kutsua työtuloksikin, mutta lähinnä se tarkoittaa laskennallista tuloa, jonka mukaan määräytyy myel- ja yel-vakuutettujen maksut.Puolet perintötilasi "ansiotuloista" tulee tukina.
- onseheikko
Mitä se sitten tekis, sehän joutuis katovuotena käymään oikeissa töissä ilman tukea. Yksi Jaakko tuolta Vimpelistä tuumasi vaa jämptisti et "meni plörinäks koko sato" ja lähti etelän lomakämpälleen, tuilla muuten kuulemma senkin ostanut, matkakuluina nääs.
- JOPPELAISKRAO
Mitä se sitten tekis, sehän joutuis TYÖTRÖMYYSRYHYN,,,,vuotena käymään oikeissa töissä ilman SOSRUHUNtukea???????
:))))))) NAURAAREHEN KATROOTTAAS IKRUNASTRAHAN, KOON JOPPEHE SOSRUPUMRIHI JUOKSRIISRIHIN RUOKAHANSRA PERÄÄS,,:))))))))))))))) - Ihme_ajattelua
Kun työntekijä irtisanotaan niin aletaanko laskea mitä oaisuutta on.
Talo/asunto, auto, kesämökki ,vene, yms. olisi syötävä pois ennenkuin pääsisi kortistoon.
Näinkö pitäisi laskea?
Kun maatilan toiminta on laskettu korkeammalla viljan/maidon/lihan hinnalla ja kun hinnat romahtavat niin tilanne voi ola ettei kaikkien maatilan maksujen jälkeen jää mitään käteen.
Erona tavalliseen työttömäksi jääneeseen on se että maanviljelijä outuu jatkamaan maatilan pyörittämistä mutta työttömäksi jäänyt voi jatkaa suht koht normalia elämistä yhteskunnan tuella.
Harva työntekijä on pakkotilanteessa että työtä on jatkettava vaikkei palkkaa saa ja jos lopettaa työnteon niin saa maksettavaksi niin paljon velkaa että kaikki omaisuus menee.
Esim. itse olen yrittäjänä siinä tilanteessa että jos lopetan niin 2 yli 50 v. työntekijää joutuu kortistoon sekä yrityksen irtaimisto menee myyntiin ja velkaa jää vielä 50k€.
Joten lopettaminen ei ole vaihtoehto, nyt mennään siten että olen itse alennetulla palkalla jotta firma pyörii joten kuten -0 katteella.
Velkaa ei tule lisää mutta ei paljon käteenkään jää.
Joten ottakaappa se järki käteen ennenkuin se kateellisuuden piru iskee pahasti ja tuhoaa sen järjen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 644536
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1214310- 513730
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463714Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo723034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv522884- 272821
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626