Minulla on 4v natukissa..kovin on ruuan kans kranttu.mikää ei tahdo kelvata.Annan aina pussiruokaa jonka merkkiä vaihtelen jatkuvasti ,siten syö vähän.Ulkoileen pääsee aina kun haluaa ja muutenki on virkeä.Pitkäkarvanen on vaikka ei mikää rotukissa
Kuivia raksuja on aina tarjolla ja turkkilaista jugurttia syö aikaajoin mielellään
Ruoka ei kelpaa
3
150
Vastaukset
- viisplus
rinsessa55, jos se sun kissa ruokailee ulkona.
- lurpistahei
Jos sillä on niitä raksuja aina tarjolla, niin ilmeisesti syö niitä mieluummin. Ota raksut hetkeksi pois koko aika tarjoilusta.
Huomasin meidänkin kissan vähentävän muun ruoan syömistä kun sai raksuilleen automaatin. Nyt olen alkanut säännöstellä raksujen antoa. Syö paremmin märkää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195