Minulla on 4v natukissa..kovin on ruuan kans kranttu.mikää ei tahdo kelvata.Annan aina pussiruokaa jonka merkkiä vaihtelen jatkuvasti ,siten syö vähän.Ulkoileen pääsee aina kun haluaa ja muutenki on virkeä.Pitkäkarvanen on vaikka ei mikää rotukissa
Kuivia raksuja on aina tarjolla ja turkkilaista jugurttia syö aikaajoin mielellään
Ruoka ei kelpaa
3
249
Vastaukset 3
- viisplus
rinsessa55, jos se sun kissa ruokailee ulkona.
- lurpistahei
Jos sillä on niitä raksuja aina tarjolla, niin ilmeisesti syö niitä mieluummin. Ota raksut hetkeksi pois koko aika tarjoilusta.
Huomasin meidänkin kissan vähentävän muun ruoan syömistä kun sai raksuilleen automaatin. Nyt olen alkanut säännöstellä raksujen antoa. Syö paremmin märkää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702