Varokaa LuxCasa

huijatttu

Varokaa kyseistä liikettä.. Myyvät tuotteita mitä ei ole varastossa ja eivät pysty toimittamaan, eivätkä ilmoita asiasta. Odotin 12 viikkoa ja sitten huono Suomi änkyttää että ei voi toimittaa kyseistä tuotetta.. Kannattaa miettiä moneen kertaa ennen kuin tilaa täältä...

47

3963

    Vastaukset

    • no niin. sama tilanne minulla. mitä tilasit muuten. minä tilasin sängyn ja odotin 11 viikkoa. sitten luvattiin toimittaa, mutta kun sovittu toimitus ILTA sitten koitti, niin tämä "hoono soomi" kaveri olikin peruuttanut toimituksen ja palautti rahat yöllä tililleni???
      ja sitten ei enään saakaan yhteyttä hänen numeroonsa.
      no nyt sitten eletään ilman sänkyä ja nukutaan lattialla. että voi perse mitä toimintaa !!!
      poliisi asian kyllä teen asian tiimoilta ja loppuun asti väännän.

      • Ostin sängyn jossa luvattiin toimitusajaksi noin 10 viikkoa. Kun tämä 10 viikkoa oli viime viikolla kulunut,kysyin toimitusajasta ja minulle sanottiin että menee vielä viisi viikkoa. Mielestäni 15 viikkoa on liian pitkä toimitusaika. Minulle luvattiin sänky varastossa olevista malleista jonka saisin heti. Löysin vastaavan sängyn joka oli 200e kalliimpi kuin alkuperäinen. Tätäkin olisi joutunut odottamaan siltikin ja sitä ei kuitenkaan voitu minulle luvata ellen maksa 200e erotusta. En suostunut tätä maksamaan ja täten peruin koko tilaukseni. Mielestäni jos toimitusajaksi luvataan noin kymmenen viikkoa,voi se heittää viikolla tai parilla suuntaan tai toiseen. Ei kuitenkaan niin että on vielä 5 viikkoa odotettava. Asiaa ei minulle pahoiteltu vaan painotettiin vain sitä että toimitus on "noin" aika. Tein suunnitelmani, järjestelyt, tupaantulijaiset ja kaikki tämän 10~13 viikon huomioonottaen. Mutta että sänkyä joutuu odottamaan 15 viikkoa,herää kysymys onko kyseistä tuotetta edes olemassa tai onko teillä edes ollut aikomustakaan tuotetta minulle toimittaa.


    • On sitä vittu kaikenlaista pelleä kämmeltäjää.

    • minä tilasin sohvan ja odotin 22 viikkoa :D joka viikko soitin ja aina hän sanoi: seuraavalla viikolla tulee. ollaan istuttu lattialla 20 viikkoa :D

    • Ostin itse varastossa oleva sängyn ja patjan. Toimitusaika oli lyhyt, vain pari päivää.

      • itse ostin huonekaluja tuli 2viikossa ei valittamista


    • nettisivuilla sohvan kuvan alhalta lukee, että toimitus 1-7 päivää, mutta oston jälkeen selviää, että toimitus 15 viikkoa (ja ehkä jopa 30 viikkoa tai ei ikinä) Vtu mikä huijausta. ****Varokaa kyseistä liikettä****

    • Itse juuri ostanut sohvan ja olen todella tyytyväinen! Toimitusaika oli pitkä, sillä sohvat tehdään tilauksesta.

    • Ostin maaliskuun alussa sängyn ja olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Palvelu oli myös asiantuntevaa ja asiallista.

    • Miksi ostaa tuotteita kyseistä paikasta? Kait Suomessa on muitakin kauppoja mistä saa sänkyjä? Ja ehkä halvemmalla ja toimitus nopeampi. No jokainen ostaa mistä tykkää.

    • Ostin sieltä 2000 € sohvakaluston, jota odotin 4 1/2 kuukautta. Sen jälkeen sohvat olivat minulle 4 kk jonka jälkeen alkoivat napit irtoilla ja tarkemmassa tutkinnassa sohvissa oli muutakin vikaa. Kahden istuinpatjan sohvassa toinen ei pysynyt kunnolla paikoillaan. Uhden nojatuolin noja oli tehty vinoon. Ilmoitin tästä myyjälle, joka kävi meillä ja sanoi, ettei niissä ole mitään vikaa. No tein kuluttajariitalautakunnalle valituksen, jonka jälkeen pari viikkoa ennen joulua tuli kyseinen liike oven taakse hakemaan sohvia korjattavaksi, johon sanoin, ettei käy nyt, koska en aio olla joulua ilman sohvia, kun tulee vieraitakin, että tulkaa joulun jälkeen tai tuokaa varasohvat tilalle. (näin ohjeisti kuluttaja-asiamies). Tämän jälkeen myyjä sanoi, että he eivät laita sohvia kuntoon laisinkaan. Nyt tässä vielä odottelen tulisiko kuluttajariitalautakunnalta päätöstä asiaan.

    • Hei kaikki! Minulla on erittäin iso ongelma tuon kyseisen liikkeen kanssa. Odotin tilausta myös pitkään. Peruutin tilauksen. Nyt taistelu minun rahoistani jotka olen maksanut koko summan yli tonnin tuosta sängystä.
      Heidän ehdoissan ei lue että jos kaupan peruu. Perisivät jonkun summan.
      Nyt tämä yritys joutuu niin kuseen. Koska tää asia ei jää tähän.
      Älkää tilatkin mitään tästä kyseisestä liikkeestä.
      Luuria tulee korvaan kun soittaa ja huonoa suomi änkytyspäivää.
      Noh joutuvat maksamaan kyllä koka pennin korkojen kera.

      • onko kyse hawaii kulmasohvasta? Tilaisin ja maksoin sohva heinäkuun alussa ja nyt tuli viesti että valmistaja ei pysty valmistaman tätä sohva. nyt mietin mitä pitä tehdä


      • Ei ole kyse kun sängystä. Nyt makso 70 prossaa mutta jätti 30 prossaa maksamatta. Joudun perimään muilla konsteilla. Tosta firmasta ei kannata mitään enään tilata. Täys huijari mesta.


      • Anna kun arvaan: kyse on erikoistilaus tehty fyysisessä myymälässä?

        Jos kyse on varsinaisesta verkkokaupasta, niin vakiotuotteissa on 14pv palautus/peruutusoikeus. Jos tuote tehdän tilauksesta, niin ei ole. Tässä tapauksessa varmaankaan ei ole kysymys varsinaisesta verkkokaupasta, joten palautusoikeutta ei ole, varsinkaan kun tuote on tehty tilauksesta ja sitä ei aivan helposti myydä seuraavalle asiakkaalle.

        Jos ostaja peruuttaa erikoistilauksen myyjä saa periä ostajalta määräytyvän vahingonkorvauksen tai peruutuksen aiheuttamat todelliset kustannukset.


    • Ostin muutama vuosi sitten Monaco sohvan aitonahkoilla, koska oli varastossa ja sai nopeasti. Nyt oisin ruvennut huoltamaan nahkoja, ni huomasin että piilossa olevat istuiosien saumat ovat repeilleet auki. Laatu on siis täyttä paskaa. Ja tänään tuli ilmoitusta ettei takuu kata asiaa... Myöskin kuluttariitalautakuntaan taitaa tulla asiaa.

      • Ei mitään yllättävää kun kaikissa on samat takuuehdot.

        Ostin kotimaisen sohvan Maskusta, jolla on 20 vuoden runkotakuu, takuutodistuksessa lukee "20 vuoden runkotakuu koskee vain puurunkoa. Ei verhoilua, pehmusteita, ompeleita, vuodemekanismia ja keinumekanismia."


      • Aika iso ero silti Luxcasan runkotakuuseen joka on 2 v. Verhoilut, saumat yms menee yleensä ainakin paremmissa firmoissa harkinnan mukaan. Vastuu niistäkin kestää huonekalun oletettavan käyttöiän verran ja se ei ole viikkoja tai kuukausia vaan vuosia.


    • Tilasin sängyn maanantaina. Keskiviikkona aamulla soitti Kiitolinja ja kysyi saako aamupäivällä tuoda sängyn. Todella nopeaa palvelua ja sängyn laatu ylitti odotukseni. Suosittelen!

    • Mulla on hyvä kokemus. Vaikka olen lukenut huonoja kokemuksia, mutta kaikki meni oikein hyvin.

    • Meillä kohta ".v vanha sänky sieltä ja säle jo hajonnut sängystä, yhden varaosa lähettämisessä kulunut melkein 3kk!! Sanoivat eka että 1 on jo lähetetty mutta emme ole sitä noutaneet postista, kun ei meille ole edes tullut mitään viestiä että on siellä. Soitin ostiin ja sevitin asian niin eivät ne ole mitään 2 kertaa löhetystä tehtneet vaan tasan yhden, ja kehtaavat vielä valehdella langan päässä että ovat. On se kumma heti kun tuotteessa ilmenee vikaa niin ollaan heti perääntymässä. Paska tyytyväisyys takuu!!! En suosittele ostamaan koska he eivät korjaa eivätkä ota tuotteita takaisin vastaan!!!

      • Voi vitun posti. Tilasin iskarit saksasta ja huomasin että tilaamaani pakettia ei näkynyt. Olihan se paketti jo tullut, mutta ei ilmoitusta minulle posti kyennyt toimittamaan, ja nyt paketti on jo matkalla takaisin saksaan.


      • Toisaalta vika saattaa olla Postissa, joka ei ilmoittanut, ethän sinä sitten voi syyttää muita siitä, kuin itse Postia.


    • Tilasin heinäkuussa sängyn jonka toimitusajaksi luvattiin 8-12 viikkoa. Meni 5 kuukautta ja asiasta viikoittain kyselin tietoa koska sänky tulee niin ei osattu sanoa mitään joten peruin kaupat. Varokaa liikettä!

    • Suosittelen erikoisesti Luxcasa! Hyvä palvelua ja nopeat toimitus, kaikki tuotteet valmistetaan erityis tilauksella ja ovat laadukasta ja edullista. Meidän sohva sänky on upea ja ollaan tyytyväisiä!

      • Paljonko sait rahaa kommentista vai oletko jopa töissä kyseisessä kusetuksessa


      • Todennäköisesti se aloittajan mainitsema hoono soomi asialla!


      • Yrittäjä kirjoittelee tänne liikettä kehuvat kommentit!


    • olin tilannut sohväryhmä ja sänky . odottin 15 vk .sänky ei tullut ja sohvät eri väristä kuin kuvassa kauppan sivulla. kauppan sivulla he laitoivät tiedöt että aiskkalla on 14 päivä oikeus tutustua tuotteet ja palauttaa. Olin sannut tuoteet 19.12 klo 20.30 . Heti 20.12 soittin ja kirjoittin söhköpostiveisti kauppalle mutta ei kukaan kiinnostunut vastata. Puhelin ei vasta, shähköpostille eivät vastaa ja avatttu kauppan sivulla chat online myös ei vastaa !!! Kuin viimeksi joku vastoi ilmoitti minua että minulla on vain 3 päivä aika palauttaa tuoteett ja maksaa itse kuljettajalle. Sain 3 päivä koska 14 päivä oikeus aika heillä on kauppa suljettu. He suosittelevat kuljtus joka maksaa 100 euro kuin he tuovat tuoteett asiakkalle ja 350 euro kuin asikkas haluaa palauttaa tuotteet takaisin !!! Kuin järjestoin itse halvempi kuljetus ja vein sohvat kauppalle tämä 3 päivä aikana kuljettaja ilmoitti minua että kauppa on kiini 27.12 asti . Myjja tai kauppan omistaja ei vastanut puhelimeen ja sähköpostinn ja myös chattiin joka oli online !!! Minu pitäisi olla järjestää Turusta toinen varasto paikka mihin vihaiset kuljettajat vosivat viedä 5 päivä aikana tuotteet. Onneksi löysin hyvää ihmista joka hyvaksyi autta minulle ja otti sohvat oman varastoon .Mutta tas tuli suuri ongelma. Ilmoittavana myyjja ei halua ottaa oma tuoteetta toisesta varastosta oman kauppaan ja sanoi että minun pitää tehdä kaikki että tuoteett palavat heille ! Asiakkalla ei ole mitään mahdollista ottaa yhteyttaa kauppasta !

      • Parvone, kun kerran kirjoittelet tällaista, pidä huoli tarkasti että kaikki on totta ja menee kirjoittamallasi tavalla, muuten voit olla käräjillä ja muutaman kymppitonnin vaatimukset päälle.


      • Niinpä, paskapuhe ei ole sitä mihin pitäisi uskoa


    • Ostin sängyn, jonka piti saapua 10vk:n päästä. Odotin 4kk ja kun sain sängyn (valkoinen) se oli aivan likainen, mustia kämmenen ja sormen jälkiä joka paikassa. Ei meinannut millään lähteä puhtaaksi ja kunnon kuravesi irtosi pinnoista. 4 ruuvia myös puuttui joten kaksi kulmarautaa on kiinnittämättä. Otin yhteyttä liikkeeseen josta luvattiin lähettää ruuvit postissa ja saisin 30e hyvitystä, joka ilmoitetaan rahoitusyhtiöön jotta laskuttavat vähemmän. Lasku tuli eikä siitä ole mitään vähennetty enkä ole saanut ruuvejakaan! Yhteydenottooni ei vastata enää. Täytyy todeta, että paska mikä paska! Olisi pitänyt ensin lukea arvosteluja niin en olisi ikinä kyseisestä paikasta ostanut yhtään mitään! Asiakkaiden aliarviointia ja huijaamista! Todella huonosti hoidettu! 😞

    • Ostimme Alicante sängyn ja olemme olleet todella tyytyväisiä ostokseen. 

      Asiakaspalvelu on myös erittäin ripeää!

    • Onko joku somaliyhtiö joka pitää ko.liikettä?

    • Älkää nyt helvetti tilatko yhtään mitään täältä! Jos tuurilla satut saamaan romusi luvatussa ajassa, palautus ei ainakaan onnistu ilman satojen eurojen laskua ja takuu ei kata mitään muuta kuin rungon. Jos puoli vuotta vanhasta sohvasta menee tyynyt rikki niin eivät korvaa mitään. Eivät ilman tappelua myöskään korvaa runkoa koska kaikki on aina asiakkaan vika.Asiakaspalvelussa on ihan helvetin ahdistunutta porukkaa jotka vaan toistelee, että laitetaan viestiä kun asia selviää ja lopulta mitään viestiä ei kuitenkaan tule. Kun soitat uudestaan niin taas sama virsi. Nordania ja Varastontyhjennys.com on saman puljun toiminimiä joten välttäkää kaikkia nitä!

      • Haluaisin tietää että miten ihmeessä neuvottelette kyseisen kioskin puhelin vastaajan kanssa (soita myöhemmin uudelleen)


    • Olen tilannut pariinkin otteeseen ja homma on toiminut todella hyvin ja hinnatkin edulliset.

    • no hyvä. just kattelin sänkyä ja sohvaa kys liikkeestä, mutta taidan jättää kokeilematta tätä yritystä. Täytyy lähteä kattomaan ihan Suomalaista kalustoa.

    • Tilaukseni saapui parissa päivässä. Esimerkillisen asiakasystävällistä toimintaa mielestäni. Ehdottomasti tilaan toisenkin kerran.

      • Esko taitaa olla töissä Luxcasalla. Sieltä ei saa mitään nopeasti ja laatu ihan surkeaa. Designmerkkien huonekalukopioita saa paremmilla ehdoilla ja hinnalla tilattua vaikka Kiinasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esko taitaa olla töissä Luxcasalla. Sieltä ei saa mitään nopeasti ja laatu ihan surkeaa. Designmerkkien huonekalukopioita saa paremmilla ehdoilla ja hinnalla tilattua vaikka Kiinasta.

        Kiinastahan nämäkin tulevat...


    • Ostin huutokaupat .com-sivulta Nordanian myymän sängyn. Sängyn mainostettiin olevan 1500,- ovh ja huuto meni läpi 500e. Sain kova, narisevan ja todella huonon sängyn, joka meni vaihtoon välittömästi. Elkää ostako Nordania Oy:n sänkyjä, koska ne ovat käsittämättömän huonoja.

    • Älkää ikinä ostako tältä firmalta mitään. Huijasivat kolmesti rahdeissa kun eivät viittineet hakea pakettia postista, joka kerta paketti tuli minulle takaisin. Eivät hylänneet laskua ja meni jopa käräjille asti ennenkuin soitin perintään asiasta ja kerroin kuinka yrittävät huijata minua etteivät hae pakettia takaisin.

    • Kertoo aika paljon kun firmalla ei ole edes 20 arvostelua, kokonaispisteet 3.2 ja yksi 5 tähden arvostelu tullut firmalta itseltään.

    • Paska kauppa 👎🏿👎🏿👃👃👃👃👃🏼👃🏼👃🏼👃🏼👃🏼

    • Ostin Archibald-nimisen toimistotuolin ja kirjoitin rehellisen arvostelun noin viikko sitten. Kauppa ei vieläkään ole julkaissut arvosteluani. Luultavasti julkaisevat ainoastaan positiiviset arvostelut. Voin kertoa, että tuoli oli todella epämukava, hutera, ja paketti sisälsi ainoastaan kiinankieliset kasausohjeet. Ostin heti seuraavana päivänä laatutuolin tilalle ja LuxCasa tuoli on nyt kaatopaikalla. Huonompaa laatua saa oikeasti etsiä.

      • Onpa kauheita kommentteja. Oon ollu kahden vaiheella ledvalolla olevan sänkypaketin.mutta taitaa olla suuri riski.


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia taas Stefun kanssa. Bailaamassa

      Stefu pisti kuvia ig storyyn. Juhlat jatkuuuuu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1937