Olen pelannut PAF:lla pokeria ja minua ihmetyttää sellainen asia, että kun siirtää omalta pelitilitä pelirahaa käynnissä olevaan pokeripöytään ja poistuu myöhemmin pöydästä esimerkiksi voitollisen pelin jälkeen, niin rahat eivät siirry pokeritilille saman tien. Minulle on käynyt jo monta kertaa niin, että pelitilini saldo korjataan "oikaisuna" seuraavana päivänä. MIksi?
En pelaa suurista summista, mutta kieltämättä ärsyttää kun pikkuvoitot eivät päivity heti edes tunnin sisällä vaan oikeaa tilin saldoa saa odotella pitkään.
Pitäisikö vaihtaa pokerin pelaaminen jollekin muulle saitille? Älkää suositelko RAY:tä, sillä sinne en mene mutta muut saitit kiinnostavat kyllä.
PAF:n pokeri ihmetyttää?
Pikku.blindi
1
164
Vastaukset
- smallsokea
Joo, älä vain raylle mee. Eti joku paskasaitti, josta et saa rahojasi millään keinolla.
Mä olen saanut rayltä rahat aina pankkitilille asti parhaimmillaan alle 10 minuutin.
Ja kun kassa menee yli viiden tuhannen, niin lähettävät pyytämättä pankkiin kaiken sen mikä on yli 4900 euron.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 538373
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1527814Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593929Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu953923- 1113785
- 553303
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod753279IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2412659Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint382647- 531794