Olen pelannut PAF:lla pokeria ja minua ihmetyttää sellainen asia, että kun siirtää omalta pelitilitä pelirahaa käynnissä olevaan pokeripöytään ja poistuu myöhemmin pöydästä esimerkiksi voitollisen pelin jälkeen, niin rahat eivät siirry pokeritilille saman tien. Minulle on käynyt jo monta kertaa niin, että pelitilini saldo korjataan "oikaisuna" seuraavana päivänä. MIksi?
En pelaa suurista summista, mutta kieltämättä ärsyttää kun pikkuvoitot eivät päivity heti edes tunnin sisällä vaan oikeaa tilin saldoa saa odotella pitkään.
Pitäisikö vaihtaa pokerin pelaaminen jollekin muulle saitille? Älkää suositelko RAY:tä, sillä sinne en mene mutta muut saitit kiinnostavat kyllä.
PAF:n pokeri ihmetyttää?
Pikku.blindi
1
139
Vastaukset
- smallsokea
Joo, älä vain raylle mee. Eti joku paskasaitti, josta et saa rahojasi millään keinolla.
Mä olen saanut rayltä rahat aina pankkitilille asti parhaimmillaan alle 10 minuutin.
Ja kun kassa menee yli viiden tuhannen, niin lähettävät pyytämättä pankkiin kaiken sen mikä on yli 4900 euron.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013