Kaikki puhuu ett on asuntopula!!!! MIKSEI tehdä mitään asian eteen!!!??? Suomessa paljon työttömiä raksamiehiä ja hesassa ja uudella maalla kauhee asuntopula!!!! Miksei tehdä asuntoja nuorille ja muille!!!???Ei kai se ole rahasta kii jos haluttais kaikki on sitä mieltä kansanedustajat tehkää jotain. SEKÖ sen estää että joillakin rikkailla on asuntoja ja he saa niistä kauheet rahat ja nuoret joutuu maksaan ittensä kipeeks. Kansanedustajat ottakaa tää asuntoasia yhtä paljon sydämelle kuin otitte homolain niin rupeis tapahtuun jaana pelkonen ja muut hesalaiset tehkääjotain palkkanne eteen yhtä paljon vois käyttää aluksi asuntohommaan kuin kreikan takaukset ja tämä työllistäis ja panis rattaat pyöriin !!MIKÄ TÄSSÄ on niin vaikeeta, jos vaan haluttais eikä puhuttais nuorten pitää ruveta itse vaatimaan kun ei mitään tapahdu asuntoasian suhteen!!!!????
Miksei tehdä nuorille asuntoja kansanedustajat!!??
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1567205
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505986- 1475247
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484727Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554068- 723281
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633239Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253022- 472477
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182379