Stop over yli 10 tuntia, minullekin aivan uutta

Nikolentäjänpoika1

Tullessamme Aasiasta Istanbulin kautta Hesaan oli edessämme noin 15 tunnin vaihto ketjutetussa lipussa( Istanbulissa), tapasin suomalaisen tyttöporukan jotka samaisella lennolla. Olin itse varannut lentokenttähotellin Booking.comista mutta neitokaiset näyttivät lentolippua ja pienellä printattua sääntöä jossa lentoyhtiö ON VELVOLLINEN MAJOITTAMAAN MATKUSTAJAN jos vaihtoaika on yli 10 tuntia. Tytöt marssivat Turkish airlinesin palvelutiskille ja painoivat myöhemmin lentokenttähotellin tila-autoon.

Ei tästä paljoakaan huudella, onhan se ylimääräinen kuluerä Yhtiöille.

4

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö höpö. Jos lentoyhtiö vaihtuu niin.. maksat itse.. millähän tytöt maksoi yönsä

    • TurkishAirlines

      Ei ole mikään yleinen velvollisuus, vaan etu jonka Turkish Airlines tarjoaa matkustajilleen.

      http://www.turkishairlines.com/en-int/travel-information/frequently-asked-questions/travel-information/special-service-requests

      "1. Do You Provide Accommodation Services at Transit Locations to Passengers Who Have Connecting Flights?

      A complimentary hotel accommodation (maximum 2 nights) will be provided to our valuable passengers when there are more than 10 hours (for economy cabin passengers) and 7 or more hours (for business cabin passengers) waiting during their international connecting flights due to Turkish Airlines’ schedule structure. This service is not applicable when there is a shorter connection available within the time frame mentioned above. The first and the connecting flights must be with Turkish Airlines. All passengers must hold a confirmed reservation for the first and the connecting flights. Complimentary accommodation will be arranged with Turkish Airlines’ corporate partners and will be provided through the “Hotel Desk” located after the customs’ check point at the arrival. Passengers must check for any visa requirements when entering Turkey. In the event where a visa is not granted, Turkish Airlines assumes no responsibility for providing complimentary hotel accommodation. For further information, please call 90 212 4440849."

      • HEL-IST

        Tossa se englanniksi sanotaan, mutta kerrotaan se myös suomeksi. Jos siis olet valinnut tietoisesti pidemmän vaihtoajan esim halvemman hinnan takia, et ole oikeutettu ilmaiseen majoitukseen Istanbulissa. 10 tunnin vaihtoaika harvemmin ylittyy jos vaan oikeat lennot valitsee varatessa. TK kuitenkin lentää kahdesti päivässä Hesaan.


    • ihandaiju

      taas tyhmää maalaista kusetettu. pakko muka....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe