Prisman kassat!

A.A.A

S-ketjulla menee hyvin, mutta meneekö Varkauden prismalla ?
Kyllä kannattaisi laittaa kassa neidit/rouvat asiakaspalvelukoulutukseen. On kyllä muutamia tympeitä kassoja noin. 35-45v. Onneksi saan valita ihan itse kenen kassalle ostokseni maksan! Ovatko he niin varmoja työpaikastaan Varkauden kokoisessa kaupungissa, että voivat kohdella asiakasta tylysti. Ulkomaalaistaustainen kassahenkilö on tosi kohtelias ja tuntuu että hän on kiitollinen työpaikastaan Suomessa. Eli kaikki Prismalaiset asiakaspalvelu-koulutukseen ei riitä jos johtaja sanoo päivää ohi kulkiessaan, niin pitää tehdä myös koko henkilökunnan !!!!!!!!
Olin nuorena tyttönä töissä kaupassa ja meillä oli ankara johtaja joka vaati jokaiselta kohteliasta käytöstä asiakasta kohtaan, sillä asiakkaat ne on jotka maksaa myyjien palkan!!!!!!

5

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin pidän tästä ulkomaalaistaustaisesta kassatytöstä. Erittäin iloinen ja kohtelias. Toivottavasti nämä kehut tavoittavat hänet sekä johdon.

• Faktaa

Kohteliko ankara johtaja teitä myös muuten ankarasti...Piiskaa ja sen sellaista. Varkaudessa noi hommat osataan.

• A.A.A

Ei todellakaan kohdellut ankarasti muuten ( ymmärrän kyllä mitä tarkoitat) kun vaati hyvää ja kohteliasta asiakaspalvelua !

• Asijakas

Prismassa se s-etukortin tyrkytys rasittavaa...Ja toinen,kun ostin maksusitoumuksella,myyjä katseli kuin halpaa makkaraa..Mutta en minä silleen kanna kaunaa.:) Ihan hyvillä mielin asioin.
      Paljon on hyviä tarjouksia ja usein.Valmisruuat 0,79, grillinakit 0,39 jne Ja eivät ole edes ns vanhaksi meneviä.

• Anonyymi

kääåiö
      kamping
      eksa
      leiriskä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2523
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1768
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1608
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1603
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1025
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      968
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      915
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      64
      880
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      864
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      847
    Aihe