Paska vammainen tekosyysi

jölled

käyttää jotain näistä edellä mainituista

Kanken
Hollister
Coverse
Adidas pieruverkkarit

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2Rad2BeSad

Haha jos mielestäs on laitonta pitää consseja niin taidan olla rikollinen, mutta muuten tyyliltäni aika omaperäinen. Mustia/ tuplavuorellisia pinkkimustavihreeharmaita pidän sen takia, et ne näyttää kivoilta, enkä sen takia että kaikilla muillakin on ;)

• asbjdks

kettureppu on kivannäköne ja conssit on kivat perustennarit
      hollister tai kolmepierua verkkarit ei kiinnosta

• Scenepoju_02

Käytän noista ainoastaan Converseja. Ja käytän niitä siksi, että tykkään niistä. Ja en ole mikään lissu, vaan scene.

• Scenester

Juurikin tämä näin, samat mulla moni erivärisiä Converseja omistuksessa vaikka muuten en "massa" vaatetusta omista, konssit sopii moneen eri tyyliin esim emo scene jne

• meperfectgirl

Siiis hahahaha ootte nii paskoja xddd prada, chanel ja michael kors on se juttu sekä airmax ja niken freerunit just tollasii rahattomii persaukisii hippei vaa ootte

• freeballerboy

En itekään verkkareita käyttäis missään kodin ulkopuolella ja kotonakin lähinnä yöllä nukkuessa. Sen sijaan Adidas tuulihousuja käytän joskus, tosin aika harvoin. Tuulihousuissa on vaan se ongelma et jos tulee seisokki niin se näkyy selvästi vaikka ne onkin vuorelliset housut :D joten farkkuja tulee käytettyä paljo enemmän. Hollister huppari kyl löytyy pakko tunnustaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe