käyttää jotain näistä edellä mainituista
Kanken
Hollister
Coverse
Adidas pieruverkkarit
Paska vammainen tekosyysi
6
134
Vastaukset
- 2Rad2BeSad
Haha jos mielestäs on laitonta pitää consseja niin taidan olla rikollinen, mutta muuten tyyliltäni aika omaperäinen. Mustia/ tuplavuorellisia pinkkimustavihreeharmaita pidän sen takia, et ne näyttää kivoilta, enkä sen takia että kaikilla muillakin on ;)
- asbjdks
kettureppu on kivannäköne ja conssit on kivat perustennarit
hollister tai kolmepierua verkkarit ei kiinnosta - Scenepoju_02
Käytän noista ainoastaan Converseja. Ja käytän niitä siksi, että tykkään niistä. Ja en ole mikään lissu, vaan scene.
- Scenester
Juurikin tämä näin, samat mulla moni erivärisiä Converseja omistuksessa vaikka muuten en "massa" vaatetusta omista, konssit sopii moneen eri tyyliin esim emo scene jne
- meperfectgirl
Siiis hahahaha ootte nii paskoja xddd prada, chanel ja michael kors on se juttu sekä airmax ja niken freerunit just tollasii rahattomii persaukisii hippei vaa ootte
- freeballerboy
En itekään verkkareita käyttäis missään kodin ulkopuolella ja kotonakin lähinnä yöllä nukkuessa. Sen sijaan Adidas tuulihousuja käytän joskus, tosin aika harvoin. Tuulihousuissa on vaan se ongelma et jos tulee seisokki niin se näkyy selvästi vaikka ne onkin vuorelliset housut :D joten farkkuja tulee käytettyä paljo enemmän. Hollister huppari kyl löytyy pakko tunnustaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763