erittää suolistokaasuja ?
Voivatko kummitukset
10
55
Vastaukset
- kummitustohtori
Kyllä voivat. Ne ovat ektoplasman raskaita isotooppeja.
- Kemisti5
Näin on. Harvemmin kevyitä.
- näyttelijänvikaa
Voivat esittää myös suolistokaasua.
- Näkökulmaa
Eivät voi.Kummitukset ovat demonien ilmentymiä.Demonit ovat langenneita enlkeleitä,ja osaavat pettää ihmistä taitavasti,usein tekeytyen uhrin kuolleeksi puolisoksi tai muuksi sukulaiseksi.
- Kansanperinne
Kyllä niillä demoneillakin persereikä on ja sieltä tulee pierukaasua. Sitä on sellainen vanhan kansan sanontakin: pieree kuin Belsebuubi. Mistä se muka on lähtöisin, jos ei joku ole joskus kuullut miten B soittaa suoltaan? Enkelit pierevät myös. Enkelten pierun väitetään haisevan ruusulle, mutta rohkenen epäillä, eiköhän sieltä rehellinen sonta lemahda. Sitä on sellainen vanhan kansan sanontakin: haisee kuin arkkienkelin paska.
- arvaaja1
Valistunut arvaus:
Hyvän kasvatuksen saaneet eivät eritä.
Huonon kasvatuksen saaneet erittävät. - P_Pieru
Ei se ole kummitus eikä mikään, joka ei piereskellä osaa !
- Windy_Sahlberg
Ja me Sahlbergit sen tiedämme. Valitettavasti.
- GregorSahlberg
Ainakin täällä Pöytyän sukukartanossa !
- Kaasukuningas
Suolistokaasut ovat jopa vahva todistus kummitusten läsnäolosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351