Nettiauto.comissa on yli 20 kpl uutta passattia heti toimitukseen myytävänä.
Mitäköhän autoja nämä ovat kun väittävät vw liikkeissä 8-14 viikon toimitusaikaa jos kaupat lyö lukkoon.
Uusia Passatteja heti toimitukseen
13
153
Vastaukset
- Kiinnostunut6666
Laitatko linkin tuolle sivulle. En löytänyt tuollaisia hetitoimitus-autoja Nettiautosta.
- ÅKSE
No vähän vaikea linkittää nettiauto appsista mitäään mutta kun laittaa hakukriteerit passat, ajamaton vm 2015-> eteenpäin niin tulee lista autoja. Nyt löytyi 24 ajamatonta ja sen päälle vielä 34 kpl esittelyautoa.
- MJK-
Nämä ovat kyseisen autoliikkeen ostamia autoja, niitä ei löydy maahantuojan listoilta.
- JKM-
Mikä ero? Eihän nämä mitään harmaatuonti autoja ole tietääkseni.
- wvhomo
Mää ku näin ekan , nii luulin sen olevan vanhan mallin mondeo . On se niin karmeen näköne, että kuka ton ostaa . Niin no , wv homo .
- pilottipuhelimessa
Mitään en ole ottanut. V ja W, aivan sama. Pelikaani turbiinissa. Niinoonkin ryypännyt.
- Nasse-setä2
8-14 viikon toimitusaika koskee tehdastilauksia. Autoliikkeet ovat tilanneet autoja myös suoraan varastosta myyntiin, joita viittaamasi autot ovat. Tehdastilausta joutuu odottamaan, mutta toisaalta voi valita mieluisensa varustuksen.
- Tilastoihin
Onko valmiiksi rekisteröity jo? Jos, niin myyjä järjestänyt tilastokikan.
- OotVähänTyhmä
"Onko valmiiksi rekisteröity jo? Jos, niin myyjä järjestänyt tilastokikan."
Taidat olla vähän vajaa. Kuvista näkee että autot eivät ole kilvissä. Kuka olisi niin tyhmä että laittaisi autot rekisteriin enne käyttöönottoa, varsinkaan ennen vuodenvaihdetta.
- pete1001
Miksi et ota yhteyttä myyjään ja kysy pösilö?Vai luulitko että Suomi 24 on autokauppa?
- Öpsilon
Soitin sitten myyjälle mutta Pösilö ei kuulemma ole enää heidän palveluksessa! Epäili menneen Jaloselle Hyvinkäälle myymään Toyotia!
- geijjo
Järkyttäviä hintoja volsusta!! Yli kolmeakymppiä en maksaisi ikinä tollasesta kotterosta. Minkä muun merkkisen auton kohdalla ulkoinen muotoilu ja kojelauta haukuttaisiin totaalisesta. Keula on ihan ok kehitystä, sen myönnän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 651050
- 107960
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70903Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54885- 43873
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30838KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9828Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779