Mikähän asetus on minulle ketuillaan, kun Thunderbird siirtää suurimman osan saapuneista posteista suoraan roskapostilootaan?
Thunderbird - saapuvat suoraan roskapostiin?
7
178
Vastaukset
- Thatsit
Ohjaa ne vaikka laatikkoon nimeltä Mottipää.
- thattoo
Nimeä roskalaatikko Mottipääksi.
- optiosanktio_
Kokeile auttaako: Mene Asetukset>Turvallisuus>Roskaposti ja siellä Nollaa harjoitustiedot
- nimierkkitson
optiosanktio_ kirjoitti:
Kokeile auttaako: Mene Asetukset>Turvallisuus>Roskaposti ja siellä Nollaa harjoitustiedot
Helpompi kai se nyt on nimetä se toimiva loota miksi hyvänsä mottikalloksi. Nollaamalla kaikki olet sitten todella ulkona kaikesta ja täysi nolla.
Helpoiten alkaa käyttämään selainpostia.
- 112233
Noin tekee vain tyhmä, joka ei muuhun pysty. Selainposti on kaikkein turvattomin ja varsinainen tietovuotaja kuten esim. gmail kaikkein pahin.
112233 kirjoitti:
Noin tekee vain tyhmä, joka ei muuhun pysty. Selainposti on kaikkein turvattomin ja varsinainen tietovuotaja kuten esim. gmail kaikkein pahin.
Viisas tekee noin. Ei ole pahemmin mennyt tärkeitä viestejä roskaposti kansioon.. Ja ei ole tarvinnut säätää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486258Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694165- 393366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213186- 1982949
- 402612
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132489törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202462- 1501499
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488