Kokemuksia KIK -viestintäohjelman käytöstä.
Vastaukset 132
- alottelija
Varmaan ihan jees. Ite ihan noviisi KIKailus, tuntuu et kovin on nuorta jengíi siellä.
- fnghbgjgjg
Ihan ok mut laittakaa kuva ittestä profiilikuvaks :)
- poju13
Eikö pedobear oikein osaa käyttää kikkiä ?
Kik kiinnostaa vain siinä tapauksessa, jos siellä on ihmisiä, joita haen ja joiden kanssa on mielekästä keskustella yhtään mitään. Siksi kysyn ennakolta käyttökokemuksia ennenkuin edes harkitsen liittymistä. Tämänastisen tiedon eli tämän keskustelun perusteella siellä on vain 13-vuotiaita ja pedoja. Kumpaakaan ryhmää en hae, joten en taida liittyä.
bear_nick2 kirjoitti:
Kik kiinnostaa vain siinä tapauksessa, jos siellä on ihmisiä, joita haen ja joiden kanssa on mielekästä keskustella yhtään mitään. Siksi kysyn ennakolta käyttökokemuksia ennenkuin edes harkitsen liittymistä. Tämänastisen tiedon eli tämän keskustelun perusteella siellä on vain 13-vuotiaita ja pedoja. Kumpaakaan ryhmää en hae, joten en taida liittyä.
--- ja mitä ilmeisimmin myös pedoja, jotka teeskentelevät 13-vuotiaille olevansa 13-vuotiaita.
- onkovääräavain
bear_nick2 kirjoitti:
--- ja mitä ilmeisimmin myös pedoja, jotka teeskentelevät 13-vuotiaille olevansa 13-vuotiaita.
Bedobear alias imatran hoitsu :) koska linnaa tulee
- ihmettelyäriittää
Jos aloittajaa,viisikymppistä miestä kiinnostaa nuorten suosiman sovelluksen hyvät ja huonot puolet,voisin sanoa,että hän on kiinnostunut lapsista ja on pedofiili.
- ihmettelyäriittää
Aika naurettava olet.
ihmettelyäriittää kirjoitti:
Aika naurettava olet.
Huumorimiehiä, kyllä! Paremmin tuo arvailu osui oikeaan kuin sun pedokortti :D
Mutta jatka sinä vaan ihmettelyä ja itsesi naurettavaksi tekemistä. Se ei ole mitenkään tuomittavaa käytöstä.
- oho.sano.eemeli
Ei sinun kanssasi ole ollut mitään keskustelua,sillä olet täysin kykenemätön keskusteluun. Ei edes keskenkertainen keskustelija saa jatkuvia kohtauksia ja ala nimittelemään toisia ja keskustelukumppania lisäämällä mitä ihmeellisiä luetteloja keskusteluista josta hän ei satu pitämään.
On aika outoa,että tuot keskusteluun kokoajan jotain uutta joka ei edes milläänlailla liity minun alkuperäiseen kirjoitukseen,onko sinulla sairaalollinen halu kertoa jokaiselle omat ongelmat tuomalla esiin asioita josta minulla eikä suurimmalla osalla lukijoista ole mitään tietoa.
Kerroit aikaisemmin,että jokin keskustelusi on poistettu,kun kerroit siinä " olen paraantumattomasti terve",luuletko,että koko keskustelusi olisi poistettu sen takia,ei sillä silloin poistetaan se yksi keskustelu,voin kertoa,että keskustelusi aloitus on/oli varmaan Suomi24:n sääntöjen vastainen ja lisäksi ehkä Suomen lakien vastainen.Tässä keskustelussa olet kertonut "Mä nyt spoilaan: "Valtias" bear_nick2-keskustelu oli parodiaa, itsensäkorostamista vailla perusteita, tietoista pissistelyä, heikon itsetunnon omaavien anonyymien ärsyttämistä ja itseironiaa." tarkoittaako tämä suoraviivaisesti,että olet rekisteröitynyt vain sen takia,että olet täällä vain ärsyttämässä muita Suomi24:n käyttäjiä,elikkkä olet rekisteröitynyt trolli ?
Kun olet lukenut minun postauksen,odota muutama tunti,kunnes olet rauhottunut,vastaa vasta sitten ilman mitään kohtauksia.
Mitä sinun kiinnostavuuten tulee,se enempikin ammattihenkilöiden kiinnostuksen kohde,ei minun.
Älä tuo enää mitään lisää uusia sekoiluja keskusteluun olet jo tarpeeksi rönsyillyt aiheesta toiseen,joilla ei ole mitään yhteyttä minun postauksiin.
Lisäyksesi ovat olleet mutu tietoja ja arvauksia,vailla asiayhteyttä.
Kysymyksesi "Miksi sun pitää olla kiinnostunut jokaisesta mun postauksesta?" vastaan en ole,mutta itse haluat,että olisin,miksi muuten olisit postannut pitkän luettelon,jossa kiukuttelet ja ärhentelet lapsen tapaan,luin muutaman sinun ja muiden postaukset,sinun postaukset toistavat jokaisessa postauksessasi suurta huomion kipeyttä.
Lopuksi muista ensin rauhoittua.oho.sano.eemeli
25.3.2015 09:50
"Lisäyksesi ovat olleet mutu tietoja ja arvauksia,vailla asiayhteyttä."
Ja sinun tietämyksesi KIK:istä, joka on tämän keskustelun aihe, on myöskin vielä hieman edelleen arvoitus, koska siitä kertomisen sijaan, olet päättänyt aloittaa minun kanssani kinastelun :/
"Kysymyksesi "Miksi sun pitää olla kiinnostunut jokaisesta mun postauksesta?" vastaan en ole,mutta itse haluat,että olisin,miksi muuten olisit postannut pitkän luettelon,jossa kiukuttelet ja ärhentelet lapsen tapaan,luin muutaman sinun ja muiden postaukset,sinun postaukset toistavat jokaisessa postauksessasi suurta huomion kipeyttä."
Et ole kiinnostunut ja olet postittanut nyt aika monta kommenttia useana päivänä :D pitkänä luettelona, jossa kiukuttelet ja ärhentelet minulle lapsen tapaan :D Mikähän toisen huomion (nimenomaan minun) herättämisessä sinua noin riepoo, jos se näyttää vielä olevan onnistuneempaa kuin sinulla? Kateus vie kalatkin vedestä ja eemelille käy molskis :D
"Lopuksi muista ensin rauhoittua."
Ditto. Olettaisin, että sinulla on siihen enemmän syitä, perusteita ja tarvetta kuin minulla. Siksi kunnioitin pyyntöäsi olla heti vastaamatta, että sait vetää henkeä.- oho.sano.eemeli
Toivottavasti et sekoile lisää,siksi vastaan sinulle vähän kerralla,kun et kykene muuten pysymään aiheessa.
Aloitetaan kohtauksista,,,En usko, että ylläpito olisi kanssani mitenkään eri mieltä siitä, onko em. keskustelujen sisällöstä 99,9% turhaa pastanjauhamista ja trollaamista.
No se ei ole minun asia onko ylläpito sinun kanssasi samalla kannalla,se on sinun ja ylläpidon välinen asia.
Kestääkö sun polla jos otetaan seuraava heti perään ? Kysehän on siitä, onko palstalla moderointia, mitä arvoja täällä halutaan pitää yllä, kenen ehdoilla mennään, kun häiriköintiin ei puututa.
No ei vieläkään kuullu minulle,jospa voisit valittaa tuosta ylläpidolle.Jos hiukan tuosta sinun kohtauksesta lisää,eikö sinun postaukset ole sitten häiriköintiä vai pitääkö Suomi24 mennä sinun ehdoilla,taisit huomata,kun keskustelusi poistettiin,että mennään Suomi24:n ehdoilla,myöhemmin otan kantaa sinun epäilyksiin miksi poistettiin.
Tämä riittää tällä kertaa,sillä uskon tämänkin olevan puolet liikaa sinulle. Tämä on oikeastaan hyvä, että selkenee mullekin Suomi24:n viestien moderaatiolinja :)
Jännää, miten täältä on välistä poistettu se viestini, jossa oli linkkejä kaikkein trolleimpiin keskustelunavauksiin s24:ssä :D
Sen mä ymmärsin tähän astisesta, että jos sanon olevani s24:n valtias, niin paikan anonyymi-trollikunkku vetää herneet nenäänsä, koska EGO.
Joku kuitenkin seuraa keskustelua, kun kerran sensuuri on välille iskenyt. Voinhan mä käydä ne ilmiantamassa erikseen, jos ei muuten mitään tapahdu.bear_nick2 kirjoitti:
Tämä on oikeastaan hyvä, että selkenee mullekin Suomi24:n viestien moderaatiolinja :)
Jännää, miten täältä on välistä poistettu se viestini, jossa oli linkkejä kaikkein trolleimpiin keskustelunavauksiin s24:ssä :D
Sen mä ymmärsin tähän astisesta, että jos sanon olevani s24:n valtias, niin paikan anonyymi-trollikunkku vetää herneet nenäänsä, koska EGO.
Joku kuitenkin seuraa keskustelua, kun kerran sensuuri on välille iskenyt. Voinhan mä käydä ne ilmiantamassa erikseen, jos ei muuten mitään tapahdu.Muutama viesti ilmiannettu asiattomina ja vihapuheina. Katsotaan sitten kuinka kauan tämä keskustelu saa olla täällä, kun jonkun EGO kilahtaa.
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
oho.sano.eemeli
25.3.2015 09:50
"Lisäyksesi ovat olleet mutu tietoja ja arvauksia,vailla asiayhteyttä."
Ja sinun tietämyksesi KIK:istä, joka on tämän keskustelun aihe, on myöskin vielä hieman edelleen arvoitus, koska siitä kertomisen sijaan, olet päättänyt aloittaa minun kanssani kinastelun :/
"Kysymyksesi "Miksi sun pitää olla kiinnostunut jokaisesta mun postauksesta?" vastaan en ole,mutta itse haluat,että olisin,miksi muuten olisit postannut pitkän luettelon,jossa kiukuttelet ja ärhentelet lapsen tapaan,luin muutaman sinun ja muiden postaukset,sinun postaukset toistavat jokaisessa postauksessasi suurta huomion kipeyttä."
Et ole kiinnostunut ja olet postittanut nyt aika monta kommenttia useana päivänä :D pitkänä luettelona, jossa kiukuttelet ja ärhentelet minulle lapsen tapaan :D Mikähän toisen huomion (nimenomaan minun) herättämisessä sinua noin riepoo, jos se näyttää vielä olevan onnistuneempaa kuin sinulla? Kateus vie kalatkin vedestä ja eemelille käy molskis :D
"Lopuksi muista ensin rauhoittua."
Ditto. Olettaisin, että sinulla on siihen enemmän syitä, perusteita ja tarvetta kuin minulla. Siksi kunnioitin pyyntöäsi olla heti vastaamatta, että sait vetää henkeä.Jatkan näitä sinun kohtauksien käsittelyä.
Jos et nyt sattumoisin kiihkossasi ole huomannut,että keskustelussa en ole vastannut keskustelun alkuperäiseen aiheeseen,olen vastannut keskustelussa olevan keskusteluun,jonka aiheena ei ole KIK ja sen toimivuus. Tähän postaukseen on ensimmäinen kommenttini ja vastaukset " bear_nick2
17.3.2015 11:07
Täytyy nyt vääntää taas rautalangasta.
En ole pedo, en tule koskaan olemaan pedo, enkä ole kiinnostunut seksuaalisessa enkä muussakaan mielessä lapsista tai teineistä. Minulla"
Ymmärrän raivoissasi kohtauksen saanneena,et ole ollut kykenevä huomiomaan mihin vastailet asiattomasti suu vaahdoden ja jatkat vuodatustasi edelleen rauhoittumatta.
Olisiko nyt tässä jo riittävästi sinulle,kun et pysty riittävällä rauhallisuudella oikein seuraamaan milloin mihinkin vastailet raivoten. - oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Tämä on oikeastaan hyvä, että selkenee mullekin Suomi24:n viestien moderaatiolinja :)
Joku kuitenkin seuraa keskustelua, kun kerran sensuuri on välille iskenyt. Voinhan mä käydä ne ilmiantamassa erikseen, jos ei muuten mitään tapahdu.Ei ole ihmeiden aika ohi,että jotain menisi sinunkin kalloon.
Harmi,että se sinun linkki-postauksesi on poistettu,lohduksi sinulle jäi vielä yksi ja voithan aina uudestaan ne postata.
"Sen mä ymmärsin tähän astisesta, että jos sanon olevani s24:n valtias, niin paikan anonyymi-trollikunkku vetää herneet nenäänsä, koska EGO."
Taitaa enempikin olla kyseinen ylläpito asialla,ainakin poiston kohdalla oli heidän allekirjoitus "Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena."
Jos epäilet minua "EGOKSI" tässä asiassa olet erehtynyt,miksi ilmiantaisin keskustelusta postauksen,jonka linkkejä ajattelin hiukan stalkata.
Joten se siitä. - oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Muutama viesti ilmiannettu asiattomina ja vihapuheina. Katsotaan sitten kuinka kauan tämä keskustelu saa olla täällä, kun jonkun EGO kilahtaa.
No joo tähän on sitten tultu.
Muutama viesti ilmiannettu asiattomina ja vihapuheina. Katsotaan sitten kuinka kauan tämä keskustelu saa olla täällä, kun jonkun EGO kilahtaa.
Kenellähän se EGO kilahti ? "Sen mä ymmärsin tähän astisesta, että jos sanon olevani s24:n valtias, niin paikan anonyymi-trollikunkku vetää herneet nenäänsä, koska EGO." Niin kyllähän taisit vetää herneet nenääsi,kun et saannut olla paikan "valtiaan" edes rekisteröityny ja nyt kilahtelet kiukkuisena minulle siitä jolla ei ole mitään tekemistä sinun keskustelun poiston kanssa eikä yksittäisen postauksen kanssa.
Suosittelen vetämään herneet nenään ylläpidon toimivuudesta.
Jään suurella kiinnostuksella seuraamaan,mitkä kaikista olet tehnyt ilmiannon ylläpidolle.
Noin äkkiä läpikäytynä en huomannut sinua kohtaan mitään vihapuheita enkä asiattomuutta,enemmän oli sinulla sitä asiattomuutta ja vihapuiheita toisia kohtaan.Aivan sama.
"No miten tämän kanssa ? En ole missään vaiheessa tehnyt kenestäkään täällä ilmoitusta, enkä tule tekemään. Keskustelut ovat osoittaneet sen, että vastapuolelta menee maltti ja hermot kuitenkin, kykenemättömyys asiakeskusteluihin ja itsetunnon heikkous paljastuu keskustelun kanssani jatkuessa, mutta aina uudella aliaksella. Tyhmyys osaltani on sitä, että ylipäänsä keskustelen itseäni selkeästi henkisesti heikomman aineksen kanssa, joiden ainoa keino on yrittää mustamaalata tai kampittaa minut, kun reilusti ja kiihkotta keskusteleminen ei onnistu."
Keneltä nyt meni maltti ja kukahan kiihkoilee esittäen asiattomia kommentteja? Onko sinusta asiallista sanoa itseäni selkeästi henkisesti heikomman aineksen kanssa ". Tuleeko seuraavan postauksesi poiston jälkeen ilmoitus muodossa " Mä nyt spoilaan: " Valtias" bear_nick2 keskustelu parodiaa,itsensäkorostamista vailla peruisteita jne."
Tästä sinun eipäs-juupas tyylistäsi huolimatta haluat olla tykätty älyllisesti ylivertainen rekisteröitynyt "mallijäsen".
Kun olet lähtenyt ilmiantoja tekemään,tee tasapuolisuuden nimissä myös omistasi ilmoitus,sillä niissäkin on asiattomuuksia ja vihapuheita. -- ja olen toki laittanut lähes kaikki asiattomat keskustelut, joissa on minuun tai homoihin kohdistuvaa vihapuhetta ilmiantoon. Osa jäi, kun katsotaan nyt ensin mitä noille ilmoittamilleni tapahtuu :D
Kuten olet omalta kohdaltasi huomannut, tiedän ihan tasan tarkkaan, millä tavoin saan sut kilahtamaan tai sun aliaksesi houkuteltua pinnan alta, jos välttämättä haluat tälle tielle lähteä. Suosittelisin muuta tietä. Kirjoitusvirheet alkavat näkyä häiritsevästi.- oho.sano.eemeli
No nyt tarvitaan jo ranskalaset viivat avuksi .Jos olet ylivertaisesti älykkäämpi kuten toistat usei,niin miksi lukeminen ja luetun ymmärtäminen nyt ei onnistu.
Mitä ne linkit koskee sinun postauksen poistamiseen.
Olet itse se toistaja,kyllä nyt sen verran katsoin linkkejäsi,että se selvisi,myökin tässä keskustelussa toistat toistamisen jälkeen uudestaan ja uudestaan samaa.
Taidat olla jatkuvasti niin raivoissasi,ettei sinulta mikään onnistu,no se sekoilu sentään onnistuu. oho.sano.eemeli kirjoitti:
No nyt tarvitaan jo ranskalaset viivat avuksi .Jos olet ylivertaisesti älykkäämpi kuten toistat usei,niin miksi lukeminen ja luetun ymmärtäminen nyt ei onnistu.
Mitä ne linkit koskee sinun postauksen poistamiseen.
Olet itse se toistaja,kyllä nyt sen verran katsoin linkkejäsi,että se selvisi,myökin tässä keskustelussa toistat toistamisen jälkeen uudestaan ja uudestaan samaa.
Taidat olla jatkuvasti niin raivoissasi,ettei sinulta mikään onnistu,no se sekoilu sentään onnistuu.Sie oot kyllä hassu :D ja ihan mun lumoissa :D
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
-- ja olen toki laittanut lähes kaikki asiattomat keskustelut, joissa on minuun tai homoihin kohdistuvaa vihapuhetta ilmiantoon. Osa jäi, kun katsotaan nyt ensin mitä noille ilmoittamilleni tapahtuu :D
Kuten olet omalta kohdaltasi huomannut, tiedän ihan tasan tarkkaan, millä tavoin saan sut kilahtamaan tai sun aliaksesi houkuteltua pinnan alta, jos välttämättä haluat tälle tielle lähteä. Suosittelisin muuta tietä. Kirjoitusvirheet alkavat näkyä häiritsevästi.Muistitko ilmiantaa myös sinun omat asiattomat ja vihapuhe postaukset ?
bear_nick2 kirjoitti:
Sie oot kyllä hassu :D ja ihan mun lumoissa :D
Eli onko näin, että ihan kuka tahansa voi sinulle sanoa, ilman mitään perusteita muuta kuin oma kehu, että on älykkäämpi kuin sinä ja sinä uskot sen ja kilahdat siitä?
bear_nick2 kirjoitti:
Eli onko näin, että ihan kuka tahansa voi sinulle sanoa, ilman mitään perusteita muuta kuin oma kehu, että on älykkäämpi kuin sinä ja sinä uskot sen ja kilahdat siitä?
Joo, tietysti, olikin jo korkea aika poistaa kaikki mennyt höpinä. Nyt kun päästiin taas uudestaan näin hyvin juttuun, niin mitäpä niitä vanhoja muistelemaan ;D
bear_nick2 kirjoitti:
Joo, tietysti, olikin jo korkea aika poistaa kaikki mennyt höpinä. Nyt kun päästiin taas uudestaan näin hyvin juttuun, niin mitäpä niitä vanhoja muistelemaan ;D
Uusi aika koittaa keskenämme: peace, love & understanding. Let bygones be bygones.
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Voi sanoa,mutta en usko sitä enkä kilahda.
En ole lumoissasi,ainoa joka on luomaissasi olet sinä itse,Narkissos. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Voi sanoa,mutta en usko sitä enkä kilahda.
En ole lumoissasi,ainoa joka on luomaissasi olet sinä itse,Narkissos.Takes one to know one ;)
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Uusi aika koittaa keskenämme: peace, love & understanding. Let bygones be bygones.
Ok. Osaatko sitten itse lopettaa sen vanhan Scheiße jauhamisen ?
Jos osaat en enää postaa lupaamani kohtauksiin vastauksia.
Mutta en ole sinun kultisi enkä sydänystävä olen se anonyymi trolli joksi olet minut luokitellut.
kiitos - oho.sano.eemeli
En viitsi enää.
Olet kyllä ihan sekaisin ja ihan täynä itseäsi ja trolleja,anonyymejä sun muita ihme internet ääliöitä jne.
Sinussa ei ole tapahtunut mitään muutosta olet sama joka toista jokaisessa viestissä ihan samaa melkein samoilla sanoilla. homovihan lietsomisesta "heterona":
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#trolli
"Ryhmien häiritseminen
Fiksuuteen kuuluu huomata, milloin muut pitävät sinua häirikkönä, vaikka kuinka olisit oikeassa. Jos mielestäsi jokin ryhmä on turha, koska sen käsittelemä asia on turha tai väärä, on paras pysyä poissa ryhmästä. On erittäin epätodennäköistä, että saisit käännytettyä ketään. Pikemminkin kirjoittelusi koettaisiin häirinnäksi; se aiheuttaisi kyllä asenteiden muuttumista - mutta aivan toiseen suuntaan kuin haluaisit.
- aapo lapin ja teddy1bearin keskusteluissa no joo ja Qruiser - mikä se on on 1/1 lainauksia Qruiseriin kirjoitetusta asiayhteydestään irrotetusta materiaalista, johon ei ole lupaa minulta tai keneltäkään muulta varmaankaan kysytty:
,
"Meilin lainaaminen nyyseissä
Myös meilin lainaaminen saattaa loukata tekijänoikeutta. Tämä koskee meilin kirjallista asua, ei asiasisältöä.
Olennaisempaa on, että monet pitävät loukkaavana sitä, että henkilökohtainen meili saatetaan julkisuuteen ilman lähettäjän lupaa. Etenkin, jos julkaistaan ote kiihkeästä meilikeskustelusta, saatetaan antaa aivan virheellinen kuva asioista. Jos liität nyysijuttuun otteen saamastasi meilistä, jossa sinua kutsutaan tolvanaksi, lukijat voivat saada väärän kuvan tilanteesta, jos eivät tiedä, miten sinä olitkaan haukkunut toista ensin. No, useimmat lukijat luultavasti arvaavat aika hyvin, mistä on kyse.
Kannattaa siis harkita, mitä tekee, ja epäselvissä tilanteissa kysyä lupaa lähettäjältä, jos on asiallinen tarve julkistaa saamansa meili."
- Tässä taas sitä samaa. Koska tämä on täällä nyt julkaistu, niin et voi sanoa kenellekään tässä keskustelussa, ettet ole asiasta tietoinen, missä mennään tai tiedänkö minä mitä peliä pelaat. Luetpa jutun tai et, tule pois piilosta sillan alta, sut on nähty.- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
homovihan lietsomisesta "heterona":
"Ryhmien häiritseminen
Fiksuuteen kuuluu huomata, milloin muut pitävät sinua häirikkönä, vaikka kuinka olisit oikeassa. Jos mielestäsi jokin ryhmä on turha, koska sen käsittelemä asia on turha tai väärä, on paras pysyä poissa ryhmästä. On erittäin epätodennäköistä, että saisit käännytettyä ketään. Pikemminkin kirjoittelusi koettaisiin häirinnäksi; se aiheuttaisi kyllä asenteiden muuttumista - mutta aivan toiseen suuntaan kuin haluaisit.
- aapo lapin ja teddy1bearin keskusteluissa no joo ja Qruiser - mikä se on on 1/1 lainauksia Qruiseriin kirjoitetusta asiayhteydestään irrotetusta materiaalista, johon ei ole lupaa minulta tai keneltäkään muulta varmaankaan kysytty:
,
"Meilin lainaaminen nyyseissä
Myös meilin lainaaminen saattaa loukata tekijänoikeutta. Tämä koskee meilin kirjallista asua, ei asiasisältöä.
Olennaisempaa on, että monet pitävät loukkaavana sitä, että henkilökohtainen meili saatetaan julkisuuteen ilman lähettäjän lupaa. Etenkin, jos julkaistaan ote kiihkeästä meilikeskustelusta, saatetaan antaa aivan virheellinen kuva asioista. Jos liität nyysijuttuun otteen saamastasi meilistä, jossa sinua kutsutaan tolvanaksi, lukijat voivat saada väärän kuvan tilanteesta, jos eivät tiedä, miten sinä olitkaan haukkunut toista ensin. No, useimmat lukijat luultavasti arvaavat aika hyvin, mistä on kyse.
Kannattaa siis harkita, mitä tekee, ja epäselvissä tilanteissa kysyä lupaa lähettäjältä, jos on asiallinen tarve julkistaa saamansa meili."
- Tässä taas sitä samaa. Koska tämä on täällä nyt julkaistu, niin et voi sanoa kenellekään tässä keskustelussa, ettet ole asiasta tietoinen, missä mennään tai tiedänkö minä mitä peliä pelaat. Luetpa jutun tai et, tule pois piilosta sillan alta, sut on nähty.Jup ei paljoa heiluta sun "keskustelut" qruiserissa ja sieltä lainattuihin.
Perään kuulutat,ettei ole sinulta kysytty lupaa,oletko itse muistanut pyydellä lupaa ? Ei ethän sinä kenenkään lupaa tarvitse,vaan ne kaikki muut tarvitsevat.
- oho.sano.eemeli
Hyvä se on.
mutta kuten olet huomannut, kuka tarvitsee KIK:ia, kun täällä saa näin hyvin kerrottua toiselle tunteistaan :)
- oho.sano.eemeli
On niitä trolleja KIK sovelluksessakin,kuten Suomi24:ssä . Vain toisessa on pakko rekisteröityä,mutta osaa ne Suomi24:n rekisteröityneet yhtälailla olla trolleja esim. bear_nick2
Erohan on siinä, että pottuilenko minä nimenomaan tunnistamilleni trolleille ja pystyvätkö nämä käsittelemään asian aikuisesti vai lapsellisesti.
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Erohan on siinä, että pottuilenko minä nimenomaan tunnistamilleni trolleille ja pystyvätkö nämä käsittelemään asian aikuisesti vai lapsellisesti.
Juuh koska tunnistat itsesi trolliksi ? Vai oletko sitä mieltä,ettet olisi trolli ?
Olethan tässäkin puhunut monta kertaa itsesi pussiin.Hmm sinun pottuilusi täyttää useimmissa tapauksissa Suomi24:n sääntöjen vastaisia julkaisuja ja peräti Suomen lakien. Olet muistaakseni jossain postannut peräti jotain linkkiä kunnianloukkauksesta,olisi sinunkin hyvä tutustua sen linkin sisältöön ja myöskin käyttäytyä sen mukaisesti ettet jatkuvasti syyllisty itse kunnian loukkauksiin.
Ensinään se ei oikeuta sinua,jos sinun mutu-tietosi mukaisesti tituleerat jotain trolliksi,ääliöksi jne .
No en jaksanut lukea tuota Scheiße mitä olit oikein linkkien kanssa jälleen kerran postailut.
Tuskin tulen lukemaankaan kun tiedän mikä olet. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Juuh koska tunnistat itsesi trolliksi ? Vai oletko sitä mieltä,ettet olisi trolli ?
Olethan tässäkin puhunut monta kertaa itsesi pussiin.Hmm sinun pottuilusi täyttää useimmissa tapauksissa Suomi24:n sääntöjen vastaisia julkaisuja ja peräti Suomen lakien. Olet muistaakseni jossain postannut peräti jotain linkkiä kunnianloukkauksesta,olisi sinunkin hyvä tutustua sen linkin sisältöön ja myöskin käyttäytyä sen mukaisesti ettet jatkuvasti syyllisty itse kunnian loukkauksiin.
Ensinään se ei oikeuta sinua,jos sinun mutu-tietosi mukaisesti tituleerat jotain trolliksi,ääliöksi jne .
No en jaksanut lukea tuota Scheiße mitä olit oikein linkkien kanssa jälleen kerran postailut.
Tuskin tulen lukemaankaan kun tiedän mikä olet.Minä olen tunnistanut kaikenlaista ja pystyn myös tunnustamaan asioita itsestäni. Eräs toinen henkilö ei, vaikka 5.09 olikin tilapäinen ahaa-elämys, mutta sitten alkoi taas sama sävel :/
Kiva, että tästä keskustelusta on sensuroitu osia, mutta voisitte ylläpidossa oikeasti puuttua myös keskusteluihin, joista heitin eilen ilmiannot.- oho.sano.eemeli
Eikö mennyt ihan putkeen ilmiannot ? Huomaan,että sinunkin viestejä siivottu.
Taisivat ylläpidossa kiinnostua sinusta ilmiantojesi myötä. - oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Minä olen tunnistanut kaikenlaista ja pystyn myös tunnustamaan asioita itsestäni. Eräs toinen henkilö ei, vaikka 5.09 olikin tilapäinen ahaa-elämys, mutta sitten alkoi taas sama sävel :/
Kiva, että tästä keskustelusta on sensuroitu osia, mutta voisitte ylläpidossa oikeasti puuttua myös keskusteluihin, joista heitin eilen ilmiannot.Eipä älyllisesti ylivertainen tajunut koko heittoa. Menet niin lujaa,että ylivertainen älysi ei pysy kannoillasi ja ei ole vieläkään tavoittanut sinua,pitäisikö nyt sinulle vääntää rautalangasta malli ja lopuksi ladattava selventävä video youtubeen.
Olet näytttänyt toteen,ettei älyllisesti ylivertainen henkilö ymmärrä pienintäkään piikkiä. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Eipä älyllisesti ylivertainen tajunut koko heittoa. Menet niin lujaa,että ylivertainen älysi ei pysy kannoillasi ja ei ole vieläkään tavoittanut sinua,pitäisikö nyt sinulle vääntää rautalangasta malli ja lopuksi ladattava selventävä video youtubeen.
Olet näytttänyt toteen,ettei älyllisesti ylivertainen henkilö ymmärrä pienintäkään piikkiä.Olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan tämän keskustelun, koska tässä ei enää ole järjellistä sisältöä ja sinä eemeli et kykene muuttumaan. Olen pahoillani puolestasi, koska valitset tietoisesti oman henkisen turmiosi.
bear_nick2 kirjoitti:
Olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan tämän keskustelun, koska tässä ei enää ole järjellistä sisältöä ja sinä eemeli et kykene muuttumaan. Olen pahoillani puolestasi, koska valitset tietoisesti oman henkisen turmiosi.
Kiitokset ylläpidolle myös useimpien ilmiantamieni keskustelujen poistosta.
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan tämän keskustelun, koska tässä ei enää ole järjellistä sisältöä ja sinä eemeli et kykene muuttumaan. Olen pahoillani puolestasi, koska valitset tietoisesti oman henkisen turmiosi.
Jospa yrittäisit itse muuttua. Ihan suoraan sanoyyuna olet hankala ihminen joka haluaa vain nöyryyttä jokaisen jonka keskustelet,useimmat sinun postaukset eivät yllä edes hyvän ilmaisun tasolle.
Kun kerran olet keskustelun aloittanut ja rekisteröitynyt,etkö silloin voi poistaa keskustelua.
Pitäisikö minun muuttua sinun tapaiseksi trolliksi joka arvostelee toisia ala-arvoisin sanoin ? Ei kiitos,kyllä yksi trolli-sekoilija riittää. - oho.sano.eemeli
Sinulla mennyt sekaisin http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsissit ja http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö.
Asiayhdeydessä kuka on lumoissa,kun käytetään sanontaa Narkissos tarkoitetaan,että hän itse on itsensä lumoissa,http://fi.wikipedia.org/wiki/Narkissos.
Nyt kun olet aloittanut Suomi24:ssä (vale) psykologin toimet toivottavasti sinulla on asianmukainen koulutus toimia psykologina http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_valelääkäripaljastukset - oho.sano.eemeli
Tietysti bear_nick2:lla on Valviran lupa toimia psykologina,kuten myöskin antaa julkisesti salassa pidettäviä diagnooseja yleisessä mediassa ?
On ihmeellistä jos ylläpitoa ei kiinnosta vale-psykologin lausunnot.Suosiiko nyt ylläpito rekisteröitynyttä käyttäjään ?
Onhan vale-lääkäritkin päässeet käräjille,niin miksi ei pääsisi vale-psykologitkin.
Jään seuraamaan tulevia tapahtumia suurella kiinnostuksella. - oho.sano.eemeli
Ai mikä sinulle antaa oikeuden jatkuvasti postata loukkaavia viestejä,kun täällä on jokin toinen vale-filosofi ? Tuskin se oikeuttaa sinua loukkauksiin,valehtelemaan,yhdistämän minua tuntemattomiin henkilöihin,ruotimaan minun yksityiselämääni ja tekemään mitä haluat.
Jos et kerran ole psykologi,miksi julkisesti esiinyt psykologina ? Mitä nyt salassapitoon kuuluu eihän sitä voi vale-psykologi tietää.
Lausuntosi "Sinun psykologinen määritelmäsi on narsisti." tuskin löytyy löytyi "googlaamalla" oli sinun omaa käsialaa.
Itsehän vastaat näistä asioista olethan rekisteröitynyt käyttäjä,johon ylläpito voi huoletta ja helposti olla yhdeydessä,kuten myöskin poliisi.
Saako sinua yhdistää oman mielensä mukaan ihan mihin tahansa henkilöön ja foorumiin ? Tietysti sinun yksityiselämäsikin voi ihan huoletta kirjoitella julkisesti mitä haluaa,sinusta saa kuka tahansa tehdä lääketieteellisiä diagnooseja julkisessa mediassa ? oho.sano.eemeli kirjoitti:
Ai mikä sinulle antaa oikeuden jatkuvasti postata loukkaavia viestejä,kun täällä on jokin toinen vale-filosofi ? Tuskin se oikeuttaa sinua loukkauksiin,valehtelemaan,yhdistämän minua tuntemattomiin henkilöihin,ruotimaan minun yksityiselämääni ja tekemään mitä haluat.
Jos et kerran ole psykologi,miksi julkisesti esiinyt psykologina ? Mitä nyt salassapitoon kuuluu eihän sitä voi vale-psykologi tietää.
Lausuntosi "Sinun psykologinen määritelmäsi on narsisti." tuskin löytyy löytyi "googlaamalla" oli sinun omaa käsialaa.
Itsehän vastaat näistä asioista olethan rekisteröitynyt käyttäjä,johon ylläpito voi huoletta ja helposti olla yhdeydessä,kuten myöskin poliisi.
Saako sinua yhdistää oman mielensä mukaan ihan mihin tahansa henkilöön ja foorumiin ? Tietysti sinun yksityiselämäsikin voi ihan huoletta kirjoitella julkisesti mitä haluaa,sinusta saa kuka tahansa tehdä lääketieteellisiä diagnooseja julkisessa mediassa ?Ketä viestini loukkaavat?
Jos olet narsistinen, kuten käytöksesi jatkuvasti ja yhä enemmän paljastaa, niin eihän se sinua voi loukata, jos asia on totta. Vaikket millään lailla liittyisi mainitsemiini henkilöihin, niin sinua on mahdotonta heidän mielenlaadustaan tai käytöksestään erottaa, jos olet luonteeltasi samaa laatua.
Kai nyt olet tajunnut jo tässä vaiheessa, että mun pointtini on olla rekisteröitynyt käyttäjä, johon ylläpito ja poliisi voi olla halutessaan yhteydessä. Mun pointtini on olla tunnistettava henkilö näiden kommenttien takana. Kirjoitan jonkun mielestä sitten loukkaavasti tai asiaa.
Sulla taas anonymiteetti on sun identiteetti.- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Ketä viestini loukkaavat?
Jos olet narsistinen, kuten käytöksesi jatkuvasti ja yhä enemmän paljastaa, niin eihän se sinua voi loukata, jos asia on totta. Vaikket millään lailla liittyisi mainitsemiini henkilöihin, niin sinua on mahdotonta heidän mielenlaadustaan tai käytöksestään erottaa, jos olet luonteeltasi samaa laatua.
Kai nyt olet tajunnut jo tässä vaiheessa, että mun pointtini on olla rekisteröitynyt käyttäjä, johon ylläpito ja poliisi voi olla halutessaan yhteydessä. Mun pointtini on olla tunnistettava henkilö näiden kommenttien takana. Kirjoitan jonkun mielestä sitten loukkaavasti tai asiaa.
Sulla taas anonymiteetti on sun identiteetti.Kyllä sulla mopo on karannut aika pahasti käsistäsi.
Sua pystyy viemään kuin pässi teuraalle .
Luuletko tosissaan,että tähän werfen Scheiße kukaan uskoo ?
"Kai nyt olet tajunnut jo tässä vaiheessa, että mun pointtini on olla rekisteröitynyt käyttäjä, johon ylläpito ja poliisi voi olla halutessaan yhteydessä. Mun pointtini on olla tunnistettava henkilö näiden kommenttien takana. Kirjoitan jonkun mielestä sitten loukkaavasti tai asiaa."
No eihän kenelläkään ole perpaid mokkulaa tai routteria ?
Kukaan ei osaa tehdä nimellä kuin nimellä sähköposti tiliä ?
Otetaanpa tämä sinun halusi saada minut lukemaan jotain keskustelua joita olet krokodiilin kyynneleet silmissäsi postannut tänne urakalla,jos odotat minulta sääliä ja myötätuntoa,heikkalaatikko malliin "äiti tuu ikkunaan täällä huuta bear_nick2,äiti äiti naapurin talon pojat kiusaa mua." Sitä et tule saamaan eikä sinun kiista kumppanitkaan.
Sillä siinä on vain sinun sanasi vastaan useampaa sanaa,jotka haluat omassa mielessäsi muokata yhdeksi ja edelleen uskotella kaikille,että ne olisivat yksi ja sama henkilö,jolloin sinulla olisi helpompi tehdä ilmoituksia ylläpidolle.En lähde auttamaan sinua siinä.Ainoa minkä tässä ymmärrän,että ovatkin menneet sanomaan toduuden,josta sinä olet minullekin riehunut useamalla tavalla,tuloksena on ollut ainoastaan sinulta uusia syytöksiä ja raivon purkauksia minua kohtaan.
Et varmaankaan ole huomannut,ettei sinulle kovinkaan moni edes vastaa ja tuskin uusi keskusteluusi tule saamaan kovinkaan montaa keskustelijaa,ainoastaan niitä sinne tulee,kun rekisteröitymättömä itse postailet jotain sinua mielyttäviä oma kehuja.
Kun minä lopetan sinulle vastaamiset,niin sinulle on harvinaista herkkua,jos joku erehtyy sinulle vastaamaan tai kommentoimaan sinun keskustelussassi.
En ole kovin kiinnostunut mitä Qruiserissa tapahtuu,mutta arvaan,ettet sielläkään saa kovinkaan monelta kannatusta ja vastauksia.
Poistun kohta olemattomien ystävieni pariin koska olen niin yksinäinen,jolle ei kukaan sinun lisäksesi vastaa missään mediassa,koska minut on sinun tietojesi mukaan potkittu jokaisesta mediasta ulos. Outo se onkin,että tänään goolge plussassa tuli taas uusi miljoona täyteen,olisko edellistä ollut n.4-5kk:tta.Hmm muistaakseni on jokin muukin käyttäjätili toisissa foorumeissa,mutta ei sinun rakkaassa Qruiserissa,eikä taida tulla,kun siellä taitaa olla vain sinun tapaisia "älyllisesti ylivertaisia" tapauksia.Googlasin sitä sinun Qruiseria,eipä ollut hääppönen kerho just se 100 000 käyttäjää huh 2964 sisään kirjaantunutta käyttäjää on hurjaa menoa.Tuolla vauhdilla siellä päärrää vähemmän kävijää kun minun google sivulla vuodessa.
Sorry,nyt kun olen näin syrjääntynyt ja kaveriton,miten sinulla siellä Qruiserissa riittää kävijää,kun koko foorumikin on pienen syrjäkylän alakoulun kokoinen.Eihän tuollaista voi sanoa mikskään foorumiksi.
Yritä nyt huomiseksi järjestää jotain uutta naurettavaa,siis uutta ei mitään vanhan nonstopin uudelleen käynnistystä jota olet jokaisessa postauksessa toimittanut minulle,ei noi sinun vanhat tarinat jaksa oikein naurattaa enää. - oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Ketä viestini loukkaavat?
Sulla taas anonymiteetti on sun identiteetti.Jokainen osaa laittaa googleen hakusanaksi bear_nick2 ja saa tuloksia n.31 sivua,jos saa paremman kuvan hänestä.
Olethan halunut kertoa täällä kuinka väärin ymmärretty olet,sinua haukutaan,nolataan ja jopa sinun kunniaasi loukataan jatkusvasti.
Olen päätänyt auttaa sinua,että äänesi saadan kuulumaan ja kaikki voivat käydä lukemassa sinun älyllisen ylivertaisen kaunokirjalliset asialliset tuotokset,http://stage.www.suomi24.fi/yhteisö/s24_mina/debates/10650379 linkki on sinun verifioidulle profiliisi ja sinun postaamiin kommenteihin.
Voisit nyt kertoa onko se "aapon qruiser" keskustelu jo poistettu,ettei tarvisi rullata läpi kaikki vanhat keskustelut,ei tarvitse linkkiä lähettää,kun kerran on poistettu tästä keskustelusta,kerro jotain tietoja jotka helpottavat sen löytämisen,minulla jäi se kesken ja mielellään lukisin sitä,että saisin paremman kuvan aaposta ja sinusta,kumpi trollaa vai kummatkin.
Minäkin tiedän jotain siitä keskustelusta ja palaan siihen bearin vastauksen jälkeen,jos hän nyt edes vastaa.
Kysymyksesi
"bear_nick2
28.3.2015 17:11
Ketä viestini loukkaavat?"
Siihen vastaa ylläpito " Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena."
Olet huudellut,ettei täällä ole mitään ylläpitoa,tuo aika selkeästi osoittaa,että ja se toimii,kun on aihetta.
Tiedoksi : Qruiserin blogit ovat jokaisen saavutettavissa ilman qruiserin jäsenyyttä,josta voi tarkistella bearin käytöstä,luin eilen illalla niitä ja huomio oli,että jokaisen jonka luin,jossa bear_nick2 on ollut osallisena,ovat bearin osallistimisen jälkeen muutamassa päivässä tyrehtyneet,se jo kertoo bearin "famouksena" olona jotain.
Bearin "verifioitu" rekisreröity profiili näkyy ed.mainitussa linkissä.Jokainen voi siitä päätellä onko se jotenki anonyymi vai ei. - masentavaa
Aika yksipuolista toi öykkäröinti on . Edellisen kommentoijan tekstin vääristelyä.
Katsoin juuri linkit bearista ei ollut kovin kaunopuhetta häneltä ketään kohtaan. masentavaa kirjoitti:
Aika yksipuolista toi öykkäröinti on . Edellisen kommentoijan tekstin vääristelyä.
Katsoin juuri linkit bearista ei ollut kovin kaunopuhetta häneltä ketään kohtaan.jatka vaan :D tässä ketjussa olen paljastanut sinut täydellisesti ja voi sentään kun se ottaa koville kun keisarilla ei olekaan vaatteita :D
ensin odotat, että kirjaudun tänne, sitten kun kirjaudun pois, laitat heti uutta postia, jotta tulisin tänne takaisin :D
Muistan erään keskustelun, joka oli eräälle aapolle hirmu tärkeä juttu minun nolaamiseni kannalta (joka minulla on kopioituna, kuten aika paljon muutakin poistunutta materiaalia) jossa eräs aapo/teddy1bear ensin kopioi kaiken Qruiseriin kirjoittamani tänne ja uhosi postaavansa minusta kaiken nettiin (myös google ) ja aloitti pedokortin vedon minua vastaan. Kyseinen aapo teki lähinnä itsensä naurettavaksi megapissikseksi näillä toimillaan, ethän halua mennä samaa tietä? Nyt kun aapon/teddy1:n keskustelut on joku ylläpito poistanut, etkä saa asiallesi julkisuutta sitä kautta, niin pukkaat uudet sivut :D
Tai no joo, ei voi auttaa, sä menet jo. Uutta persoonaa pukkaa mollaamaan minua :D Masentavaa, indeed :Dbear_nick2 kirjoitti:
jatka vaan :D tässä ketjussa olen paljastanut sinut täydellisesti ja voi sentään kun se ottaa koville kun keisarilla ei olekaan vaatteita :D
ensin odotat, että kirjaudun tänne, sitten kun kirjaudun pois, laitat heti uutta postia, jotta tulisin tänne takaisin :D
Muistan erään keskustelun, joka oli eräälle aapolle hirmu tärkeä juttu minun nolaamiseni kannalta (joka minulla on kopioituna, kuten aika paljon muutakin poistunutta materiaalia) jossa eräs aapo/teddy1bear ensin kopioi kaiken Qruiseriin kirjoittamani tänne ja uhosi postaavansa minusta kaiken nettiin (myös google ) ja aloitti pedokortin vedon minua vastaan. Kyseinen aapo teki lähinnä itsensä naurettavaksi megapissikseksi näillä toimillaan, ethän halua mennä samaa tietä? Nyt kun aapon/teddy1:n keskustelut on joku ylläpito poistanut, etkä saa asiallesi julkisuutta sitä kautta, niin pukkaat uudet sivut :D
Tai no joo, ei voi auttaa, sä menet jo. Uutta persoonaa pukkaa mollaamaan minua :D Masentavaa, indeed :DLaittamasi linkki on sivustolle jossa lukee:
"Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä."
Eli nämähän olisi pitäneet kadota 27.1. ? Eikä sinulla olisi sitten mitään stressin aihettakaan, kun olisit antanut asian unohtua, etkä toimisi koko ajan kuin kostonhimoinen nappula? Vaikka oletkin :D
Sivulla on paljonkin materiaalia, jotka pitää lukea asiayhteydessä, jolloin tietää miksi ne on kirjoitettu ja mikä on kirjoituksen sävy, onko se vitsi tai parodia vai ärsyyntyneisyyttä, kuten esimerkiksi vastaanko sinulle silloiseen keskusteluusi, jossa mollaat ensin minua - eikä suinkaan irrallisina. Muistuttaisin sinua siitä, miksi tulin tänne ylipäänsä, sinulla oli muutama minua solvaava keskustelu ensin ja tulin puolustamaan itseäni. Qruiserin olet ihan itse sotkenut tänne mukaan.bear_nick2 kirjoitti:
Laittamasi linkki on sivustolle jossa lukee:
"Suomi24-uudistuksen myötä Yhteisö suljetaan. Talletathan tietosi ja yksityisviestisi 27.1.2015 mennessä."
Eli nämähän olisi pitäneet kadota 27.1. ? Eikä sinulla olisi sitten mitään stressin aihettakaan, kun olisit antanut asian unohtua, etkä toimisi koko ajan kuin kostonhimoinen nappula? Vaikka oletkin :D
Sivulla on paljonkin materiaalia, jotka pitää lukea asiayhteydessä, jolloin tietää miksi ne on kirjoitettu ja mikä on kirjoituksen sävy, onko se vitsi tai parodia vai ärsyyntyneisyyttä, kuten esimerkiksi vastaanko sinulle silloiseen keskusteluusi, jossa mollaat ensin minua - eikä suinkaan irrallisina. Muistuttaisin sinua siitä, miksi tulin tänne ylipäänsä, sinulla oli muutama minua solvaava keskustelu ensin ja tulin puolustamaan itseäni. Qruiserin olet ihan itse sotkenut tänne mukaan.Harmin paikka, kun siitä aapo lapistakaan ei ole minkäänlaista nettihistoriaa, ei edes linkkejä keskusteluun s24:ssä, vaikka se oli s24:ssä ihan kunkku ja Very Important Person :D
No, nyt mä kirjaudun ulos hetkeksi, jotta saat rohkeutta vastata prepaidien ja routtereidesi takaa :D- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Laittamasi linkki on sivustolle jossa lukee:
Sivulla on paljonkin materiaalia, jotka pitää lukea asiayhteydessä, jolloin tietää miksi ne on kirjoitettu ja mikä on kirjoituksen sävy, onko se vitsi tai parodia vai ärsyyntyneisyyttä, kuten esimerkiksi vastaanko sinulle silloiseen keskusteluusi, jossa mollaat ensin minua - eikä suinkaan irrallisina. Muistuttaisin sinua siitä, miksi tulin tänne ylipäänsä, sinulla oli muutama minua solvaava keskustelu ensin ja tulin puolustamaan itseäni. Qruiserin olet ihan itse sotkenut tänne mukaan.Voi voi olet taas yhdistänyt minut uuteen henkilöön,kiitos .
Et muistanut raivoissasi,että lupasin vasta sinulle kun vastaat kysymykseeni ja nytkin tuli vasta puolittainen vastaus.
Voi kauhia kun ne eivät kadonneetkaan,sinun kannalta,nyt jokainen voi sinun hienoja postauksia tutkia,olkoon irrallisia tai ei.
Voin kertoa,että sieltä löytyy edelleen myöskin kokonaisuuksia,mistä selviää postauksiesi "sävy".
Minäkö ne nyt olenkin postannut linkit kyseisiin keskusteluihin ? Jotka ihan itse olet tuonnut tähän keskusteluun,jotka ylläpito on poistanut ja on poistanut myöskin sinun räyhääviä viestejäsi useita.
Voisit hillitä sitä raivoasi,keskustella asiallisesti ja olla jatkuvasti yhdistelemättä minua Qruisriin ja sinun aikaisempiin kiukuttelun kohteisiin,mutta eihän se onnistu,kun olet raivoissasi.
Ainoasta olen kertonut Qruiserista,että blogit on vapaasti katsottavissa ja niistäkin selviää sinun "sävysi".
Riemulla jään odottelemaan bearin seuraavaa "riemun kiljahtelevaa räyhäystä".
Jospa minä seuraavassa postauksessani kerron miten ja mistä voi lukea "poistetut keskustelut" jossa ei ole vain bearin yksittäisiä vastauksia,vaan sieltä löytyy myöskin ne joihin hän vastailee "maltillisen asiallisesti" siis löytyy se bearin haluma asiayhteys .No ethän sinä usko siitäkään sinun omia postauksia,vaikka ne on sinun rekisteröidyllä nimimerkillä tehtyjä.
Miksi et kommentoi sinun poistettuja viestäjä ? - oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Harmin paikka, kun siitä aapo lapistakaan ei ole minkäänlaista nettihistoriaa, ei edes linkkejä keskusteluun s24:ssä, vaikka se oli s24:ssä ihan kunkku ja Very Important Person :D
No, nyt mä kirjaudun ulos hetkeksi, jotta saat rohkeutta vastata prepaidien ja routtereidesi takaa :DVäärin bear aapo lapista löytyy paljonki Suomi24:stä .
Tässä hiukan sinun ja hänen keskustelua
aapo lappi129.8.2014 11:200 SULJE
Litium. Fasisti-sanaan Qx:ssä on Zer0SA:lla yksinoikeus. Nyt sinulle tuli vihre.
Mutta en tuomitse. Olen vahvasti sitä mieltä, että meidän pitää elää sellaisessa yhteiskunnassa, jossa ei lyötyä lähdetä lyömään tai mollaamaan. En lähde kyseenalaistamaan kenenkään moraalia. En myöskään lähde moralisoimaan toisen ihmisen kanssa. Enkä lähde tuomitsemaan toista ihmistä. Jokainen meistä tekee virheitä, minäkin teen niitä joka päivä. Tsemppiä. #minätsie
20.22 2014-08-28
bear_nick2Mies, 49, Keski-Suomi/Mellersta Finland
Tuo sanoo ettei sinulla ole mitään moraalia ...ainoastaan yrität tarjota analia josta kukaan ei ole kiinnostunut painu intiaan siellä ehkä joku kiimainen norsu hätäpäissään panee sinua.
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
bear_nick231.8.2014 22:320 SULJE
Ulkopuolisille lukijoille kerrottakoon tämän kommenttini vitsi, joka menee keskustelun aloittajalta hilseen yli (kuten ilmeisesti aika moni muukin juttu, mutta ei voi mitään).
Rautalanka:
Litium on QX:n poliittinen agitaattori, Kokoomusnuori olevinaan. Toisen poliittisen agitaattorin eli ZeroSA:n lempisana on fasisti. Litium oli aiemmassa kommentissaan käyttänyt useasti f-sanaa.Hienoa, että tästä olet tunnistanut moraalittoman henkilön kommentit :D koska jälkimmäinen kappale on pääministerimme suusta lainattua.
Oliko päämisterin lupa,sori unohdin,ettei sinun tarvitse kysellä kenenkään lupaa vain sinulta pitää kysyä.
Postaan myöhemmin linkin.
Bearin viimeinen rivi "No, nyt mä kirjaudun ulos hetkeksi, jotta saat rohkeutta vastata prepaidien ja routtereidesi takaa :D"
Tarkoittaa on raivossani,että rikoin tietokoneen raivoissani,menen rauhoittumaan ja etsimään/ostamaan,että hiukan rauhoittuneena voi jatkaa räyhäämistä. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Väärin bear aapo lapista löytyy paljonki Suomi24:stä .
Litium. Fasisti-sanaan Qx:ssä on Zer0SA:lla yksinoikeus. Nyt sinulle tuli vihre.
Mutta en tuomitse. Olen vahvasti sitä mieltä, että meidän pitää elää sellaisessa yhteiskunnassa, jossa ei lyötyä lähdetä lyömään tai mollaamaan. En lähde kyseenalaistamaan kenenkään moraalia. En myöskään lähde moralisoimaan toisen ihmisen kanssa. Enkä lähde tuomitsemaan toista ihmistä. Jokainen meistä tekee virheitä, minäkin teen niitä joka päivä. Tsemppiä. #minätsie
20.22 2014-08-28
Tuo sanoo ettei sinulla ole mitään moraalia ...ainoastaan yrität tarjota analia josta kukaan ei ole kiinnostunut painu intiaan siellä ehkä joku kiimainen norsu hätäpäissään panee sinua.
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
Ulkopuolisille lukijoille kerrottakoon tämän kommenttini vitsi, joka menee keskustelun aloittajalta hilseen yli (kuten ilmeisesti aika moni muukin juttu, mutta ei voi mitään).
Rautalanka:
Litium on QX:n poliittinen agitaattori, Kokoomusnuori olevinaan. Toisen poliittisen agitaattorin eli ZeroSA:n lempisana on fasisti. Litium oli aiemmassa kommentissaan käyttänyt useasti f-sanaa.Hienoa, että tästä olet tunnistanut moraalittoman henkilön kommentit :D koska jälkimmäinen kappale on pääministerimme suusta lainattua.
Oliko päämisterin lupa,sori unohdin,ettei sinun tarvitse kysellä kenenkään lupaa vain sinulta pitää kysyä.
Bearin viimeinen rivi "No, nyt mä kirjaudun ulos hetkeksi, jotta saat rohkeutta vastata prepaidien ja routtereidesi takaa :D"
Tarkoittaa on raivossani,että rikoin tietokoneen raivoissani,menen rauhoittumaan ja etsimään/ostamaan,että hiukan rauhoittuneena voi jatkaa räyhäämistä.heh, kopioithan nyt taas tänne kaiken 31 sivua googlesta ja kaiken mitä olen ikinä nettiin kirjoittanut :D olisi niin sinun tyyliäsi :D
Et sitten kai tajua, koska sinua vedätetään 100-0. Jos mä olen narsisti, niin tottakai elän huomiosta ja sinä koko ajan, väsymättä ja vapaaehtoisesti teet minusta "julkkista" :D jos en ole "valtias" ja SINÄ mun bitch, niin milloin sitten.
Raivoissani en ole, nauran sinulle ihan avoimesti :D muista lääkitys ja filosofin vastaanotto :Dbear_nick2 kirjoitti:
heh, kopioithan nyt taas tänne kaiken 31 sivua googlesta ja kaiken mitä olen ikinä nettiin kirjoittanut :D olisi niin sinun tyyliäsi :D
Et sitten kai tajua, koska sinua vedätetään 100-0. Jos mä olen narsisti, niin tottakai elän huomiosta ja sinä koko ajan, väsymättä ja vapaaehtoisesti teet minusta "julkkista" :D jos en ole "valtias" ja SINÄ mun bitch, niin milloin sitten.
Raivoissani en ole, nauran sinulle ihan avoimesti :D muista lääkitys ja filosofin vastaanotto :Dja tosiaan, kuka tarvitsee KIK-ohjelmaa, kun voi keskustella näinkin sujuvasti ja intensiivisesti ihmisen kanssa, joka vilpittömästi on kiinnostunut minusta :D
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
ja tosiaan, kuka tarvitsee KIK-ohjelmaa, kun voi keskustella näinkin sujuvasti ja intensiivisesti ihmisen kanssa, joka vilpittömästi on kiinnostunut minusta :D
Jatka vain riehumistasi ja räyhäämistäsi,sillä et voi enää munata itseäsi,sillä hoidit sen pois heti alkajaiseksi täällä tai oikeistaan jo ennen sitä.
Eikö sinun kannattaisi rauhottua,sillä jokainen Suomi24:n käyttäjä tietää kuka olet ja millainen,kuten varmaan Qruiserinkin. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Jatka vain riehumistasi ja räyhäämistäsi,sillä et voi enää munata itseäsi,sillä hoidit sen pois heti alkajaiseksi täällä tai oikeistaan jo ennen sitä.
Eikö sinun kannattaisi rauhottua,sillä jokainen Suomi24:n käyttäjä tietää kuka olet ja millainen,kuten varmaan Qruiserinkin.Eli siis, että minulla on munat ja sulla ei :D
Heippa vaan kaikille mun faneille, perustan varmaan kohta uuden keskustelun :Dbear_nick2 kirjoitti:
Eli siis, että minulla on munat ja sulla ei :D
Heippa vaan kaikille mun faneille, perustan varmaan kohta uuden keskustelun :DTähän alas sit vaan kaikkien kikkejä, jotka haluaa jutella mun kaa ;D niin eemeli pääsee nokittamaan, että hänelläpä on miljoona enemmän :D
- oho.sano.eemeli
oho.sano.eemeli kirjoitti:
Väärin bear aapo lapista löytyy paljonki Suomi24:stä .
20.22 2014-08-28
VASTAA
Ilmoita asiaton viesti
Rautalanka:
Tarkoittaa on raivossani,että rikoin tietokoneen raivoissani,menen rauhoittumaan ja etsimään/ostamaan,että hiukan rauhoittuneena voi jatkaa räyhäämistä.Joo bearin kohtaukset vaihtelevat hänen poistettujen viestiensä taajuuden mukaisesti.
Olet ihan aloittanut aikamatkailun aika lupaavasti (4viestiä) ja haaveilet vielä lisää keskusteluja aloittaa,mistä luulevat saavasi vielä keskustelijat.
Onko tämä aikamatkailun ainoa tarkoitus pähkäillä kuka on kukin ja sitten aloittaa sinun perinteinen toimintasi vihapuheilla,loukkauksilla,vääristelyillä ja valehteluilla.
No onnea sinun uudelle vihakanavallesi,tuskin se tulee samaan suurtakaan suosiota sillä tunnetusti sinun kanavien anti on ollut heikkotasoista spammausta ja saman toistoa melkein nonstoppina ilman mitään uutuuksia.
Vaikea on olla kenenkään mieliksi sinunlaiselle trollille. Jos et ole edes Qruiserissakaan kovin suosittu tuskin tulet olemaan täälläkään. Tuolla sinun menetelmällä et koskaan tule saavuttamaan suosiota missään. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Joo bearin kohtaukset vaihtelevat hänen poistettujen viestiensä taajuuden mukaisesti.
Olet ihan aloittanut aikamatkailun aika lupaavasti (4viestiä) ja haaveilet vielä lisää keskusteluja aloittaa,mistä luulevat saavasi vielä keskustelijat.
Onko tämä aikamatkailun ainoa tarkoitus pähkäillä kuka on kukin ja sitten aloittaa sinun perinteinen toimintasi vihapuheilla,loukkauksilla,vääristelyillä ja valehteluilla.
No onnea sinun uudelle vihakanavallesi,tuskin se tulee samaan suurtakaan suosiota sillä tunnetusti sinun kanavien anti on ollut heikkotasoista spammausta ja saman toistoa melkein nonstoppina ilman mitään uutuuksia.
Vaikea on olla kenenkään mieliksi sinunlaiselle trollille. Jos et ole edes Qruiserissakaan kovin suosittu tuskin tulet olemaan täälläkään. Tuolla sinun menetelmällä et koskaan tule saavuttamaan suosiota missään.Olenhan jo pohjattoman suosittu sinun pääkopassasi :D varmaan täytyy jo taas aamuviideltä sun pomppia tänne vastailemaan kuin pääsiäispupu :D
Ehkä sekin riittää suosion mittariksi :D
Ei tuossa aikamatkailussa mitään uutta ole. Sähän olet ollut täällä vakkari vaikka kuinka kauan :D mutta mä katselen mielenkiinnosta sun toilauksiasi ihan alusta alkaen.- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Olenhan jo pohjattoman suosittu sinun pääkopassasi :D varmaan täytyy jo taas aamuviideltä sun pomppia tänne vastailemaan kuin pääsiäispupu :D
Ehkä sekin riittää suosion mittariksi :D
Ei tuossa aikamatkailussa mitään uutta ole. Sähän olet ollut täällä vakkari vaikka kuinka kauan :D mutta mä katselen mielenkiinnosta sun toilauksiasi ihan alusta alkaen.Bear se jaksaa tapansa mukaan rääkyä raivoissaan ilman mitään sanomista.
Onhan syrjäytyneen huvi ja ilmaista.
No johan tuo on tehnyt itsensä tunnetuksi täällä ja omien sanojen mukaa Qruiserissakin ja monnessa muussakin.
Qruiserin blogeissa tyrehtyy keskustelut heti bearin ilmaannuttua joukkoon ja Suomi24:ssä ihan yksin pitää yllä uusinta keskusteluaan,mahtaa olla yksinäistä kun ei kukaan minun lisäksi postaille hänelle.
No mitään vaihtelua ei tuo hänelle edes ylläpitokaan,kun on ihan tavanomaista hänen viestien poistot. Kauanko ylläpito katselee hänen vihapuheitaan ja loukkaavia viestijä ?
Toivottavasti tuli edes yksi kirjoitusvirhe,että bearin päivä olisi pelastettu. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Bear se jaksaa tapansa mukaan rääkyä raivoissaan ilman mitään sanomista.
Onhan syrjäytyneen huvi ja ilmaista.
No johan tuo on tehnyt itsensä tunnetuksi täällä ja omien sanojen mukaa Qruiserissakin ja monnessa muussakin.
Qruiserin blogeissa tyrehtyy keskustelut heti bearin ilmaannuttua joukkoon ja Suomi24:ssä ihan yksin pitää yllä uusinta keskusteluaan,mahtaa olla yksinäistä kun ei kukaan minun lisäksi postaille hänelle.
No mitään vaihtelua ei tuo hänelle edes ylläpitokaan,kun on ihan tavanomaista hänen viestien poistot. Kauanko ylläpito katselee hänen vihapuheitaan ja loukkaavia viestijä ?
Toivottavasti tuli edes yksi kirjoitusvirhe,että bearin päivä olisi pelastettu.Päivän pelastus tuli jo siitä, kun aapo-eemeli, jolla on miljoona google -kaveria päätti kuitenkin aloittaa näiden miljoonan sijasta kommentoimalla sille henkilölle, jonka kanssa ei sitten millään tule toimeen :D Abouttisrallaa 999.999 muutakin vaihtoehtoa olisi ollut, niin sitten piti kummiskin tämäkin päivä ensiksi viettää sen "syrjäytyneen" ja "riitelevän" kanssa :D
Kertookohan tämä nyt itse asiassa mun kiistattomasta suosiosta jos miljoona muuta jää jonossa taakse :D- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Kiitokset ylläpidolle myös useimpien ilmiantamieni keskustelujen poistosta.
Voin sinun harmiksesi kertoa,että ne on edelleen luettavissa,joten kiitoksesi ovat oikeistaan ei mistään ylläpidolle.
Tietysti sinä kiitit kieli ruskeana kik-ailaa,kyllä sinun vedättämiseen ei tarvita paljoakaan,järjestit kivat naurut jälleen kerran.Oli ihan kiva laittaa se viesti ja odotella vastausta.Varo seuraavaa.Luuletko tosisaan,että sinulle joku vastaisi ?
No ei mulla oo miljoonaa kaveria vaikka miten laskisi,enkä edes sanonut et olis miljoona kävijää sanoin et uusi miljoona tuli täyteen,miten et ymmärrä kävijöiden ja kavereiden eroa,etkö olekaan älyllisesti ylivertainen. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Voin sinun harmiksesi kertoa,että ne on edelleen luettavissa,joten kiitoksesi ovat oikeistaan ei mistään ylläpidolle.
Tietysti sinä kiitit kieli ruskeana kik-ailaa,kyllä sinun vedättämiseen ei tarvita paljoakaan,järjestit kivat naurut jälleen kerran.Oli ihan kiva laittaa se viesti ja odotella vastausta.Varo seuraavaa.Luuletko tosisaan,että sinulle joku vastaisi ?
No ei mulla oo miljoonaa kaveria vaikka miten laskisi,enkä edes sanonut et olis miljoona kävijää sanoin et uusi miljoona tuli täyteen,miten et ymmärrä kävijöiden ja kavereiden eroa,etkö olekaan älyllisesti ylivertainen.Tietenkin kaikki on edelleen luettavissa, eihän mikään koskaan katoa netistä ja olethan ne varmistanut jo vaikka kuinka monelle serverille :D ja sulla on varmaan vähintään pääkäyttäjäoikeudet s24:n servereillekin ja pilvipalvelussa täydellinen kopio internetistä, jos vaikka joku sattuu hukkaamaan :D
Voi sentään, kiittäisinhän minä sinuakin, mikäli siihen koskaan olisi aihetta :( Vielä kun ei sitä aihetta ole löytynyt, yritä nyt saada vaikka minusta se 32 google-linkki-sivua aikaiseksi :Dbear_nick2 kirjoitti:
Tietenkin kaikki on edelleen luettavissa, eihän mikään koskaan katoa netistä ja olethan ne varmistanut jo vaikka kuinka monelle serverille :D ja sulla on varmaan vähintään pääkäyttäjäoikeudet s24:n servereillekin ja pilvipalvelussa täydellinen kopio internetistä, jos vaikka joku sattuu hukkaamaan :D
Voi sentään, kiittäisinhän minä sinuakin, mikäli siihen koskaan olisi aihetta :( Vielä kun ei sitä aihetta ole löytynyt, yritä nyt saada vaikka minusta se 32 google-linkki-sivua aikaiseksi :DS24:n jännässä takaperoisessa gaypalstahistoriassa olen menossa v.2006 paikkeilla... aika monta eemeliä jo löytynyt :D
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
S24:n jännässä takaperoisessa gaypalstahistoriassa olen menossa v.2006 paikkeilla... aika monta eemeliä jo löytynyt :D
No mikäs uutinen tuo on ? Kyllä kaikki tietää,että koko internet maailman suurin ja tunnetuin päävammanen vajakki löytää jopa itsestään sen 1.000.000 aliasta ja jokaisesta toisesta Suomi24:n käyttijistä vähintään 2.000.000 aliasta .Hänen erikoisosaamisensa paljastaa kaikkien 3.000.000 postausta.Loppupelissä hän huomaakin,että Suomi24:ssä onkin 400.000.000 suomalaista käyttäjää ja hänellä itsellään olevan 500.000.000 suomalaista kaveria.Tästä innostuneena hän kloonaa itsensä,että kerkiäisi sanavalmiina lähettämään jokaiselle nasevan trollimaisen valheelliset loukkausviestit,mikä on jo perinne hänelle.
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
heh, kopioithan nyt taas tänne kaiken 31 sivua googlesta ja kaiken mitä olen ikinä nettiin kirjoittanut :D olisi niin sinun tyyliäsi :D
Raivoissani en ole, nauran sinulle ihan avoimesti :D muista lääkitys ja filosofin vastaanotto :DHoida pääsi kuntoon.
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
S24:n jännässä takaperoisessa gaypalstahistoriassa olen menossa v.2006 paikkeilla... aika monta eemeliä jo löytynyt :D
Suosittelen sinulle hoida pääsi kuntoon.
Suosittelen sinulle hoida pääsi kuntoon.
Ei kai nyt tullut 15.06 tuplaeemeli, etkä muistanut välillä vaihtaa kommentoijan nimimerkkiä :D
- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
Ei kai nyt tullut 15.06 tuplaeemeli, etkä muistanut välillä vaihtaa kommentoijan nimimerkkiä :D
Väärin herra älykkäästi ylivertainen
Ovat molemmat postauksia eri viestiin
oho.sano.eemeli
31.3.2015 15:06
bear_nick2 kirjoitti:
S24:n jännässä takaperoisessa gaypalstahisto
oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
heh, kopioithan nyt taas tänne kaiken 31 sivua googlest
Mutta ethän sinä edes huomaa sitä ylivertaisuudessasi tapaasi mukaan . oho.sano.eemeli kirjoitti:
Väärin herra älykkäästi ylivertainen
Ovat molemmat postauksia eri viestiin
oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
S24:n jännässä takaperoisessa gaypalstahisto
oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
heh, kopioithan nyt taas tänne kaiken 31 sivua googlest
Mutta ethän sinä edes huomaa sitä ylivertaisuudessasi tapaasi mukaan .No niin, nyt sinäkin jo myönnät kahdessa viestissä, että olen älykkäästi ylivertainen. Oliko se nyt noin vaikeaa tunnustaa? Pelkkä totuushan se on :D
Tietysti olisit voinut vaan tunnustaa mokasi, ettet osaa vastata viestien väliin oikeaan kohtaan :) tai että näytät esimerkin kuinka kloonasit itsesi kuin pahinkin trollinarsku :)
- kik-ailee
Varmaan hyviä ja huonoja puolia on. Minulla tökkii aika usein videon lähetys.
Kuvalla verifiointi ok .
Puuttuva (?) cam mahdollisuus on - - Teukka1958
Ei toimi
Heittää nykyään pois sovelluksestaTuu tänne keskustelemaan. Jospa eemeli ei heitä sinua pois täältä tai ilmianna ylläpidolle.
- Teukka1958
Ei toimi
- avauksen jälkeen heittää pois sovellutuksesta
- vaikka on viestejä tullut - ei näytä- jokukik
Kyllä mulla viestit tulee ja näyttää.
En muista koska olisin viimeiseksi videoo yrittänyt lähettää kun jo pitkään ollut ongelmia niiden kanssa.
- oho.sano.eemeli
Ajankohtaisia uutisia
Bear lähtenyt pyrkimään eilisen epäonnistuneet qx tuherrustaulu postauksen jälkeen kohti Kyöpelinvuorta,varatakseen tämän vuotisen trollien huippukokoukseen eturivin paikan.
Virallisten lähdeiten mukaan oli Qx:n tuherrustaulu hiljentynyt peräti vuorokaudeksi ja on edelleenkin erittäin vaisu.
Pääsiäisen lentoliikentessä havaittu vilkastumista ja odotaan viikonlopulla saavuttavansa huippunsa.
Ilmatieteenlaitoksesta varoitetaan jäätyvästä tihkusateesta joka saattaa haitata lentämistä,turvallinen lentokorkeus 350-500m.
Mäntyharjun tiemestarin ilmoitus, 5-tie Mäntyharjun kohdalta - kirkolta koilliseen tie 428 Tuustaipaleen kautta Pertunmaalle tie huonossa kunnossa ja ruuhkainen,pyydämme käyttämään kiertotietä.Saviniementie Kyöpelinvuorelle suljettu yleiseltä liikenteeltä Nirontien jälkeen,ajo Kyöpelinvuorelle Nirontien kautta.No, olinkin ihan ihmeissäni kun ei tullut sulta aprillipäivänä koko päivänä minkäänlaista vedätystä tai yritystäkään.
Mutta sullahan on aprillipäivä joka päivä. Ollut täällä(kin) varsin monta vuotta, kun noita vanhoja viestejä tsekkailin :D- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
No, olinkin ihan ihmeissäni kun ei tullut sulta aprillipäivänä koko päivänä minkäänlaista vedätystä tai yritystäkään.
Mutta sullahan on aprillipäivä joka päivä. Ollut täällä(kin) varsin monta vuotta, kun noita vanhoja viestejä tsekkailin :DSehän on kiva kuulla,kun bear on päässyt ehjänä perille ja nettiyhteys pelaa.
Voisit heittää raporttia miten kokoontuminen sujuu,kun olet jo paikalla.
Olen saanut vihiä,että saisitte yllätysvierana ainakin Harry Potterin ja Milla Magillan.Voisit sisäpiiriläisenä kertoo onko asiassa mitään perää ja kertoa keitä muita odotetaan paikkalle.
Heh sä taidat olla ihastunut meitsiin,sorry meitsi on varattu,bf on muuten aika mustis.Et kai sä muuten etsisi meitsin vanhoja postauksia,onhan sekin tapa tuoda tunteensa esiin. - oho.sano.eemeli
Sehän on kiva kuulla,kun bear on päässyt ehjänä perille ja nettiyhteys pelaa.
Olen saanut vihiä,että saisitte yllätysvierana ainakin Harry Potterin ja Milla Magillan.Voisit sisäpiiriläisenä kertoo onko asiassa mitään perää ja kertoa keitä muita odotetaan paikkalle.
Heh sä taidat olla ihastunut meitsiin,sorry meitsi on varattu,bf on muuten aika mustis.Et kai sä muuten etsisi meitsin vanhoja postauksia,onhan sekin tapa tuoda tunteensa esiin.Munattomalle bearille munarikasta pääsiäisistä,toivottavasti saat koriisi muutaman suklaamunan varo niitä tinakuoria,kun ei Kyöpelinvuorella taida muita olla.
Sehän on kiva kuulla,kun bear on päässyt ehjänä perille ja nettiyhteys pelaa.
Heh sä taidat olla ihastunut meitsiin,sorry meitsi on varattu,bf on muuten aika mustis.Et kai sä muuten etsisi meitsin vanhoja postauksia,onhan sekin tapa tuoda tunteensa esiin.No, sehän on vain bf:n kannalta järkevää käytöstä, jos huomaa, että sulla menee mun kanssa stalkatessa 99,9% enemmän aikaa kuin hänen kanssaan.
Saattaa kuule pian Kyöpelinvuoren isoin luuta hellua teidän suhteessanne ja sitten sulle käy muninesi niinkuin narskuille yleensä,
ote aiemmin sensuroidusta:
"Monet narsistit eivät ymmärrä ollenkaan oma persoonallisuushäiriötään. He saattavat esimerkiksi eron hetkellä ihmetellä, että miksi heidän jätetään, vaikka he ovat niin mahtavia ja valloittavia persoonallisuuksia."- oho.sano.eemeli
bear_nick2 kirjoitti:
No, sehän on vain bf:n kannalta järkevää käytöstä, jos huomaa, että sulla menee mun kanssa stalkatessa 99,9% enemmän aikaa kuin hänen kanssaan.
Saattaa kuule pian Kyöpelinvuoren isoin luuta hellua teidän suhteessanne ja sitten sulle käy muninesi niinkuin narskuille yleensä,
ote aiemmin sensuroidusta:
"Monet narsistit eivät ymmärrä ollenkaan oma persoonallisuushäiriötään. He saattavat esimerkiksi eron hetkellä ihmetellä, että miksi heidän jätetään, vaikka he ovat niin mahtavia ja valloittavia persoonallisuuksia."Oletpa kummallisesti huomannut,että stalkaisin sinun kanssasi,asiahan on yksinkertaisesti niin,että ihan yksin stalkkailet.
Sinullahan on aika tutustua vanhoihin suomi24:n keskusteluihin,kun sinulla ei ole bf:ää eikä muitakaan ystäviä,ystävinä pidät googlea ja internettiä.
Ei paljoa paskaakaan Kyöpelinvuoren luuta meitsin suhdetta lakaise,sattuu olemaan jo sen verran pitempi aikainen juttu jo ja se toinen osapuoli on se jolla se pelko enempi on perseessä tulla jätetyksi.No mutta mitäpä sinä ikäneitsyt tiedät yhdessä olemisesta,seurustelusta tai yleensäkin rakkaudesta.Joten rakastele rauhassa googlen ja internetin kanssa voit saada hyvässä lykyssä erektion aikaiseksi. oho.sano.eemeli kirjoitti:
Oletpa kummallisesti huomannut,että stalkaisin sinun kanssasi,asiahan on yksinkertaisesti niin,että ihan yksin stalkkailet.
Sinullahan on aika tutustua vanhoihin suomi24:n keskusteluihin,kun sinulla ei ole bf:ää eikä muitakaan ystäviä,ystävinä pidät googlea ja internettiä.
Ei paljoa paskaakaan Kyöpelinvuoren luuta meitsin suhdetta lakaise,sattuu olemaan jo sen verran pitempi aikainen juttu jo ja se toinen osapuoli on se jolla se pelko enempi on perseessä tulla jätetyksi.No mutta mitäpä sinä ikäneitsyt tiedät yhdessä olemisesta,seurustelusta tai yleensäkin rakkaudesta.Joten rakastele rauhassa googlen ja internetin kanssa voit saada hyvässä lykyssä erektion aikaiseksi.Jos osaisit nähdä sen oman egosi ulkopuolelle, niin huomaisit peilistäsi just sen asian, josta minua kritisoit. Parisuhteesi menee karikolle ja sun fantastinen bf on ihan aiheellisesti huolissaan siitä, miten tulee jätetyksi, hylätyksi ja mustikseksi vain siksi kun on jäänyt kirkkaasti toiseksi sinun nykyiselle obsessiollesi eli minun kanssani kinasteluun :D
Bf:llesi terveisiä, jätä toi eemeli, varmasti löytyy parempikin vaihtoehto :D minäkin saattaisin olla parempi, olenhan komeampi, älykkäämpi ja isokaluisempi :P ja sitten suhteessa ei tulisi pudotusta niin korkealta, vaan olisi tuttua, jos bf vaan vaihtaisi yhden narskun toiseen :Dbear_nick2 kirjoitti:
Jos osaisit nähdä sen oman egosi ulkopuolelle, niin huomaisit peilistäsi just sen asian, josta minua kritisoit. Parisuhteesi menee karikolle ja sun fantastinen bf on ihan aiheellisesti huolissaan siitä, miten tulee jätetyksi, hylätyksi ja mustikseksi vain siksi kun on jäänyt kirkkaasti toiseksi sinun nykyiselle obsessiollesi eli minun kanssani kinasteluun :D
Bf:llesi terveisiä, jätä toi eemeli, varmasti löytyy parempikin vaihtoehto :D minäkin saattaisin olla parempi, olenhan komeampi, älykkäämpi ja isokaluisempi :P ja sitten suhteessa ei tulisi pudotusta niin korkealta, vaan olisi tuttua, jos bf vaan vaihtaisi yhden narskun toiseen :Dapuva, nyt aiheutin eemelille varmaan suhdekriisin ,kun vallan hiljeni ;(
bear_nick2 kirjoitti:
apuva, nyt aiheutin eemelille varmaan suhdekriisin ,kun vallan hiljeni ;(
ja eemeli erosi Qruiseristakin taas vaihteeksi :D
bear_nick2 kirjoitti:
ja eemeli erosi Qruiseristakin taas vaihteeksi :D
Mihin katosi eemeli? Jäikö säpin taakse ulkohuussiin veistelemään puu-ukkoja?
Antoiko bf kenkää?bear_nick2 kirjoitti:
Mihin katosi eemeli? Jäikö säpin taakse ulkohuussiin veistelemään puu-ukkoja?
Antoiko bf kenkää?Silleen niinku eemelille kik persiiseen :D
- Gayboy20v
Kik on perseestä ku pelkkiä äijjiä leikkimässä teenboytä. anteeks mut oon humalassa...
Tuota minä vähän olen epäillytkin, että tämän maailman aapot ja eemelit siellä vaan saalistelevat...
- 123kyllästynyt
Koska tämä bearin vittuilu ja lasten kosinta kanava poistetaan ?
- 123kyllästynyt
bear_nick2 kirjoitti:
kumpaanko kohderyhmään koet kuuluvasi?
En kuulu sinun kohderyhmiin.En ole lapsi eikä sinun vittuilusi ole minua kosketta minua. Sinä näytät kuuluvan molempien ryhmien käyttäjäksi.
123kyllästynyt kirjoitti:
En kuulu sinun kohderyhmiin.En ole lapsi eikä sinun vittuilusi ole minua kosketta minua. Sinä näytät kuuluvan molempien ryhmien käyttäjäksi.
Puhu suomea.
;)- 123nytbeariavituttaa
bear_nick2 kirjoitti:
Puhu suomea.
;)En puhu mitään kieltä täällä vaan kirjoitan. Se olikin testi et tuleeko aapo- vai eemelikortit esiin.
Vielä kerkiäät vetäistä ne ja herneet uudestaan.
Oli muuten surkea yritys paikata siitä kirjeessä qx:n ilmoitustaululla. 123nytbeariavituttaa kirjoitti:
En puhu mitään kieltä täällä vaan kirjoitan. Se olikin testi et tuleeko aapo- vai eemelikortit esiin.
Vielä kerkiäät vetäistä ne ja herneet uudestaan.
Oli muuten surkea yritys paikata siitä kirjeessä qx:n ilmoitustaululla.Ai sulla on taas menkat päällä minulle sieltäkin :D
Voi sentään, kun olen sinulle tärkeä henkilö :D eikös sinun pitänyt erota sieltä Qruiserista jo muutaman tuhat kertaa ;D ja kinat mun kanssahan välttää parhaiten kun ei aloita kiistelemään mun kanssani, koska AINA jäät kuitenkin toiseksi, vedätpä tätä omaa show'tasi kuinka monen aliaksen takaa tahansa :/
Etkö koskaan opi vai oletko masokisti?
Jos olisin naisista kiinnostunut, niin varmaan joskus vituttaisikin ihan hetero priden tavoin :D Meidän homojen suhteen asiat ovat silti hyvin ja ihanasti, vaikka menisi päin persettä :D- 123jataasbeariavituttaa
bear_nick2 kirjoitti:
Ai sulla on taas menkat päällä minulle sieltäkin :D
Voi sentään, kun olen sinulle tärkeä henkilö :D eikös sinun pitänyt erota sieltä Qruiserista jo muutaman tuhat kertaa ;D ja kinat mun kanssahan välttää parhaiten kun ei aloita kiistelemään mun kanssani, koska AINA jäät kuitenkin toiseksi, vedätpä tätä omaa show'tasi kuinka monen aliaksen takaa tahansa :/
Etkö koskaan opi vai oletko masokisti?
Jos olisin naisista kiinnostunut, niin varmaan joskus vituttaisikin ihan hetero priden tavoin :D Meidän homojen suhteen asiat ovat silti hyvin ja ihanasti, vaikka menisi päin persettä :DSinähän se aika typerys olet.
Vain täydellinen idiootti voi tuollaista tekstiä saada aikaiseksi jos on lisäksi vainoharhainen.
Olet parantumaton tollo joka jokaista löytää vanhan riitakaverinsa.
Tulipa testattua sinunkin älyttymyys kun ei sinulla ole älyä mitä voisi testata.
Paskaa osaat selittää naama vaahdossa ja haaveilla seksistä joka on ja tulee aina olemaan sinulla vain märkä haave.
Jatka ihmeessä keskustelua itsesi kanssa kuinka olet pannut ja vastaa siihen sillä aliaksellasi mikä gay20 se olikaan vai oliko vieläkin nuorempi.
Bye apina - saamamies35v
123jataasbeariavituttaa kirjoitti:
Sinähän se aika typerys olet.
Vain täydellinen idiootti voi tuollaista tekstiä saada aikaiseksi jos on lisäksi vainoharhainen.
Olet parantumaton tollo joka jokaista löytää vanhan riitakaverinsa.
Tulipa testattua sinunkin älyttymyys kun ei sinulla ole älyä mitä voisi testata.
Paskaa osaat selittää naama vaahdossa ja haaveilla seksistä joka on ja tulee aina olemaan sinulla vain märkä haave.
Jatka ihmeessä keskustelua itsesi kanssa kuinka olet pannut ja vastaa siihen sillä aliaksellasi mikä gay20 se olikaan vai oliko vieläkin nuorempi.
Bye apinaOispa kiva tietää mitä bear yrittää saavuttavan näillä yhdistämillä ja mutuilla ?
Näyttää aina tulevan altavastaajan asema.
Jospa saa siitä kikin,kun ei muuten ole mitään elämää.
Ei uskoisi miestä 50 vuotiaaksi. saamamies35v kirjoitti:
Oispa kiva tietää mitä bear yrittää saavuttavan näillä yhdistämillä ja mutuilla ?
Näyttää aina tulevan altavastaajan asema.
Jospa saa siitä kikin,kun ei muuten ole mitään elämää.
Ei uskoisi miestä 50 vuotiaaksi.Etkä taaskaan osannut pysyä yhden nimimerkin alla ;D saati osaa kirjoittaa suomea :D
Sullahan tuo ongelma tuntuu olevan suurempi, kun en sovi sun ahdasmieliseen lokeroosi :D ja mun vittuilu iskee aina kuin miljoona volttia :D jokaiseen sun aliakseesi. Ketään muutahan ei tämä edes kiinnosta ja sulla on aina hepuli :D
Mä olen toivonut saavuttavani sen, että sä kehittyisit ihmisenä sen verran, että löytäisit itsestäsi yhden persoonan, mutta ei taida onnistua.
Altavastaaja? On se, jonka täytyy kehittää uusia persoonia, ei se, jolla on niitä selkeästi vain yksi.bear_nick2 kirjoitti:
Etkä taaskaan osannut pysyä yhden nimimerkin alla ;D saati osaa kirjoittaa suomea :D
Sullahan tuo ongelma tuntuu olevan suurempi, kun en sovi sun ahdasmieliseen lokeroosi :D ja mun vittuilu iskee aina kuin miljoona volttia :D jokaiseen sun aliakseesi. Ketään muutahan ei tämä edes kiinnosta ja sulla on aina hepuli :D
Mä olen toivonut saavuttavani sen, että sä kehittyisit ihmisenä sen verran, että löytäisit itsestäsi yhden persoonan, mutta ei taida onnistua.
Altavastaaja? On se, jonka täytyy kehittää uusia persoonia, ei se, jolla on niitä selkeästi vain yksi.eli en ole sama kuin gay20, mutta kun sinä kirjoittelet aina näitä puolustuspuheenvuorojasi kymmenellä uudella aapoeemeli-aliaksella aina kun yhdelle egolle tulee tölväisy, niin ymmärrän kyllä miksi ajattelet noin.
Samoin sinulle on näköjään täysin käsittämätön asia, jos joku on mun kanssa samaa mieltä tai kirjoittaa minulle jotain positiivista, haluaa seksiä kanssani tai jopa nauraa mun jutuille. Se, että olet noin fiksautunut siihen mitä teen tai et voi ajatellakaan, että joku voi tehdä noita edella mainitsemiasi asioita olematta mun alias, kertoo aika lailla paljon sun mielentilastasi.
Koska ethän sinä (tai kaltaisesi ihmistyyppi) selkeästi voi sietää toisen normaliutta tai onnellisuutta tai älykkyyttä sinuun verrattuna.- saamamies35v
bear_nick2 kirjoitti:
eli en ole sama kuin gay20, mutta kun sinä kirjoittelet aina näitä puolustuspuheenvuorojasi kymmenellä uudella aapoeemeli-aliaksella aina kun yhdelle egolle tulee tölväisy, niin ymmärrän kyllä miksi ajattelet noin.
Samoin sinulle on näköjään täysin käsittämätön asia, jos joku on mun kanssa samaa mieltä tai kirjoittaa minulle jotain positiivista, haluaa seksiä kanssani tai jopa nauraa mun jutuille. Se, että olet noin fiksautunut siihen mitä teen tai et voi ajatellakaan, että joku voi tehdä noita edella mainitsemiasi asioita olematta mun alias, kertoo aika lailla paljon sun mielentilastasi.
Koska ethän sinä (tai kaltaisesi ihmistyyppi) selkeästi voi sietää toisen normaliutta tai onnellisuutta tai älykkyyttä sinuun verrattuna.Sorry en vastannut sinulle.
saamamies35v kirjoitti:
Sorry en vastannut sinulle.
no mäkin luin sun nimimerkkisi saarnamies35v, joten ollaan tasoissa :D
No, kun minusta ei taas ollakaan puhuttu täällä vähään aikaan, niin nostetaanpa tämäkin keskustelu :D niin saa vastaileva aapokin jo 2% täyteen :D
- kikthoomassen
Kokeile onko se hyvä vai huono juttu ;) Thoomassen
Kikissä paljon riippuu siitä, miten seuraa etsii. Pelkkien satunnaisten käyttäjänimien lisäämisen sijaan järkevämpi tapa on etsiä Public Groups -ryhmiä oman kiinnostuksen kohteen perusteella, esimerkiksi pelaamisesta, musiikista tai jostain tietystä kaupungista.
Androidilla on lisäksi Meet New People -toiminto, jos haluaa löytää uuden keskustelukumppanin nopeasti. Aiheeseen perustuvat ryhmät voivat silti olla parempi vaihtoehto, koska silloin on heti jotain yhteistä puhuttavaa.
Tässä on myös aiheesta koottu käytännön opas, jos haluaa katsoa eri vaihtoehdot tarkemmin:
https://suomireport.com/mista-loytaa-kik-seuraa-helposti/
Kannattaa myös muistaa yksityisyys: tuntemattomille ei ole hyvä jakaa heti henkilökohtaisia tai muuten tunnistettavia tietoja.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212154Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko741275- 132938
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142727- 54656
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95642- 13577
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93575Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11573- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44539- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 121475
- 76473
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51457- 41444
- 58437