Sähköpostissa häiriötä 06.2.2015

Hei,

Valitettavasti sähköpostissa on tällä hetkellä verkko-ongelmia, mitä selvitetään parhaillaan.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia!

Ystävällisin terveisin,
Suomi24 /Oona

18

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilttiä

      Kiitos,kun ilmoititte!! :)

    • Kultakettu

      Kiitos ilmoituksesta! Minä jo ihmettelinkin , kun kysyttiin kolmeen kertaan uutta salasanaa eikä mikään auennut sen jälkeen , kun sitten aina vaihdoin salasanani. Nyt taidan jäädä vaan odottelemaan , että häiriö menee ohitse.

      • 123154564564651

        123


    • negatiivestifanittava

      Kiitos kun ilmoititte, osaa varautua taas jos eksyn ventovieraiden postitileihin.

    • miip

      eipä oiskaan tarvinnut kuin tulostaa sähköpostista tärkeitä papereita... ja maksaa sinne lähetetyt laskut... Nyt meni kyllä sähköposti vaihtoon.

      • kerromullepliis

        No onko ne nyt niin päivän päälle? Jos ovat, niin mikset ole miettinyt varajärjestelmiä tällaisten tilanteiden varalle?


      • elena1
        kerromullepliis kirjoitti:

        No onko ne nyt niin päivän päälle? Jos ovat, niin mikset ole miettinyt varajärjestelmiä tällaisten tilanteiden varalle?

        Kyllä ne laskutkin pitää hoitaa ajallaan! Jos vaikka on reissuun lähtö tiedossa ja siellä et voikaan asioitasi hoitaa. Pitääkö laskut viedä vaikka naapurille ; "maksatko nämä puolestani"... Onko itselläsi jo varajärjestelmä tällaisten tilanteiden varalle?


    • elena1

      Tämän ns. uudistuksen jälkeen onkin ollut enemmän katkoja kuin ennen ;( Minullakin olisi ollut tänään aikaa mm. hoidella asioita sähköpostitse, mutta EI ! Toivottavasti "vika" selviää ennen yötä !?
      Etusivun apinakuvankin voisi vaihtaa toiseen. Vai onko sen tarkoitus kuvatakin Suomi24:n "fiilistä", toivon mukaan ei.
      En kuitenkaan suunnittele vielä sähköpostin vaihtoa. Vaikkakin on toinen tili hotmailissa. Sinnekään ei nyt pääse ;(

    • Aivan susi koko homma. Ei koko uudistuksen aikana eikä jälkeen ole päässyt postiin.

    • Tosiaan

      Eilen iltapäivällä oli ongelmia päästä postiin, mutta eipä se kauaa kestänyt. Nyt toimii hyvin ja toivottavasti ei katkoja enään tulisi.

    • perhana

      Kokoajan sähköposti reistannu, ainakin joulukuusta...eli vika ei ole pelkän uudistuksen...Ja tänään taas jökkii, jättää sivun vain lataamaan.
      Jollei systeemiin ala tulalla varmuutta, meinaan myös vaihtaa varmempaan...Tieasioiden ym. tärkeiden hoito tätä kautta lähes mahdotonta:(

      • samaperhana

        ..ala tulla...TYÖASIOIDEN....hermo vhän jo kireellä kun jo tunnin taas yrittänyt.


    • milloin posti pelaa....

    • hei oona ,,joko vika selvillä ..olis kiva saada luettua kirjeet ...pian ...

    • jekku111

      Eipä ole nyt vuorokauteen päässyt kirjautumaan sähköpostiin,ilmoittaa että käyttäjätunnus tai salasana väärä. Hienoa palvelua

      • jekku111

        Ei pääse vieläkään kirjautumaan. No eipä tarvi enää tätäkään palvelua käyttää eikä rahoittaa


    • animal

      Ei muuten pelaa vieläkään 23.3.2015. Vittu kun tulen sinne helssinkiin niin pistän paloiksi koko kylän saatana!!!!!

    • OAhero

      Mitäs vittua se oona säätää??? helmikuinen tiedote ETUSIVULLA

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe