Tytöt, mitä ajattelette suuseksistä?

hyivaiei

Mitä siis ajattelet siitä ja otatko/olisitko valmis ottamaan poikaystävältäsi suihin?

48

3768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UPupUPup

UPupUP

• Kikezz

Otan suihin ja oon vastaisuudessaki valmis ottamaan, jos en joudu tekemisiin karvojen kanssa.

• Ajatusleikkiä

eli sulle kelpaa kaikki kreikkalaisesta salaatista lähtien kunhan ei oo karvoja, niinkö? et nää ainakaan nirso ole nuin on.

• tydydydyyd

En ainakaan nyt osaisi kuvitella ottavani suihin varsinkaa karvaselta. Sperma suussa ällöttää ajatuksena joten ehkä en "loppuun asti" ottaa vaa vähän ja lopettaisin ennen laukeamista.

• tottakaii

Olen ottanut, otan ja tulen ottamaan :)
      Jollain omal tapaa se on nii täydellistä ja se vaa tuntuu nii kivalle nähdä ku jätkä nauttii siitä mitä teen. Ja se tuntuu suussa hyvälle! Se tilanne ja läheisyyshän siinä tärkeintä on ja toiseen luottaminen tietenkin :*

• innokasimuttaja

Vaikka heti!

• imutikkari

mä OTAN !!!! Ihanaa !!!! Tykkään ku mulla on vielä veltto muna suussa ja se alkaa siel kasvaa ja kovettuu ! Sit poika ottaa tukasta/niskasta kii ja painaa sen syvälle mun kurkuu...sit se laukee ja mä olen ylpee siitä,et mä TEIN SEN oikein !!!!

• kovakovempi

No Hyi vittu' veltto muna suussa kyl ällöttää!

• Hyyyivittusaatanaperkele
        kovakovempi kirjoitti:

No Hyi vittu' veltto muna suussa kyl ällöttää!

No vittu niimpä! Sit ku se kaikkee sun suuhun nii hyyyi ja sit se on semmonen limanen!

• Samahggjjdd3222

Siis laukee varmaan tarkotit

• no_
        Hyyyivittusaatanaperkele kirjoitti:

No vittu niimpä! Sit ku se kaikkee sun suuhun nii hyyyi ja sit se on semmonen limanen!

HyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivittusaatanaperkeleHyyyivit Olenko kovis???

• Kullikurkku

Eikö teitä ällötä mälli suussa ja peniksen maku? Miltä se maistuu? Tai se et ne jätkät niiku kusee sillä mikä teillä on suussa namnam :)))

• JOSETPESEYDYNIIN

hyvänen aika, kai me pojat ny pidetään huolta hygieniasta... vähä sama ku et hyi mite pojat voi tunkee munaa pimppii ku menkat tulee sielt...

• Kullikurkku

No ehkäpä suu ja pimppi on vähä eri asiat :)))

• lapsellista
        Kullikurkku kirjoitti:

"JOSETPESEYDYNIIN" Vertaus ei ehkä ollut hyvä. Mutta ajatteleppa että tytöilläkin tulee myös virtsa sieltä värkistä mihin pojat ujuttaa vehjettään / nuolee sitä ja samasta värkistä myös tulee verta.

Virtsa ei ole myrkyllistä, etkä virtsasta saa mitään tauteja jos ei tällä henkilöllä sitten ole jotain sukupuolitautia, mutta sen siaan veren mukana voii siirtyä muitakin sairauksia/ tauteja.

Yleensä jos siihen asti ollaan päästy että on alettu suikkari leikkejä harrastamaan niin ei ole tule varmasti siinä tilanteessa ajatelleeksi että "hyi pissaa" tunteet ja nautinto menee sialle "ONE!"

• lapsellista
        Kullikurkku kirjoitti:

Vertaus ei ehkä ollut hyvä. Mutta ajatteleppa että tytöilläkin tulee myös virtsa sieltä värkistä mihin pojat ujuttaa vehjettään / nuolee sitä ja samasta värkistä myös tulee verta.

Virtsa ei ole myrkyllistä, etkä virtsasta saa mitään tauteja jos ei tällä henkilöllä sitten ole jotain sukupuolitautia, mutta sen siaan veren mukana voii siirtyä muitakin sairauksia/ tauteja.

Yleensä jos siihen asti ollaan päästy että on alettu suikkari leikkejä harrastamaan niin ei ole tule varmasti siinä tilanteessa ajatelleeksi että "hyi pissaa" tunteet ja nautinto menee sialle "ONE!"

• apinoitako

Onpa sulla naisen anatomia hukassa; virtsa ei tule emättimestä.

• poika-98-
        Kullikurkku kirjoitti:

Jaa. Etkös oo ikinä kuullut naisen tyydyttämisestä suulla? Eihän me pojat voida sillä tavalla tehdä ku tehän pissaatte pillusta. Joo ei se tule kuuloonkaan.. ei... Suoraan vaan jyystämään.

• kldhldfh
        apinoitako kirjoitti:

Onpa sulla naisen anatomia hukassa; virtsa ei tule emättimestä.

Se virtsaputki on kuitenkin siinä välittömässä läheisyydessä, ja lopputulos on, että koko värkki on kusinen, jollei sitä ole pesty. Kiva nuolla sellaista.

• lapsellista
        kldhldfh kirjoitti:

Se virtsaputki on kuitenkin siinä välittömässä läheisyydessä, ja lopputulos on, että koko värkki on kusinen, jollei sitä ole pesty. Kiva nuolla sellaista.

Juuri tämä oli alkuperäisen asian pointti. "apinoitko" luki vain tekstin rivien välistä eikä ymmärtännyt asiaa niin kuin se oli tarkoitettu ymmärrettäväksi. Värkillä tarkoitetaan tytön alapäätä kokainaisuudessa eikä virtsaputkea ja emätintä eroteltuna. MIssään kohdassa ei sanota että virtsa tulisi emättimestä ? Pätemisen voi jättää kokonaan pois :)

Naisen anatomia minulla on kyllä täysin hallussa että siitä ei ole kysymys!

• Korjaampavaanettä

Suuseksi ja suihinotto on eri asiat...

• pepsika

Gui?

• mulpero69

Suuseksi tarkoittaa suihinottoa tai sitä että poika nuolee tytön pildeä.

• jokutyttö

No mä en kyllä ota suihi sellaselt jol on paljo karvoja

• VanhatPervot

Te homppelit otatte suihin vaikka vanhalta papalta.Eikö vain.Te olette moraalittomia pervoja.

• Raijin

Ketjun positiivisen (enimmäkseen) palautteen takia,
      on pakko kysyä, olisikos täällä joku miellyttävä ja mukava
      tyttö/nainen, joka olisi valmis joskus menemään kihloihin ja naimisiin, vakiintua sekä perustamaan perhettä?
      Ja tietenkin, hyvään parisuhteeseenhan/avo/avioliittoonhan
      kuuluu myös kaikenlaista pientä kivaa, kuten esimerkiksi
      tässä ketjussa on käynyt ilmi. Ja niin, luottamus ennen kaikkea. :)

• DDai

Kyllä :D mä ote haaveilen useammasta lapsesta ja haluisin pitää suhteen kunnossa seksin osalta aina.

• Raijin
        DDai kirjoitti:

Kyllä :D mä ote haaveilen useammasta lapsesta ja haluisin pitää suhteen kunnossa seksin osalta aina.

Kuulostaa ihanalta! :) ;)
        Kaikilla ei vissiin ole enää sinunkaltaisia visioita elämästä.
        En tuomitse tietenkään ketään, mutta on huomattu, että jotenkin nykyään,
        monet vaan ovat, koska on pakko olla jotain jonkun kanssa. Sitten hups,
        hups käy vahinko, ja saadaan lapsia, kumpikaan ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä,
        ja niin tämä maa täyttyy yh-äideillä (enimmäkseen, eivät kaikki).
        Ehkä olen jotenkin liian vanhanaikainen, mutta haluaisin uskoa,
        että vielä on sellaisia ihmisiä, jotka rauhassa, sitoutuen harkiten etenevät elämässä,
        eivätkä vaan n#ssi kaikkea mitä liikkuu...

• tydsy

Saamaa mieltä ja ajattelen itekkin noin. Rauhassa luottamuksella suhteeseen-kihloihin-naimisiin-lapsia(mielummin monta lasta :D) ja oikeasti toiselle uskollisena loppu elämä yhdessä hyvässä, molemmat tyytyväisiksi tekevässä suhteessa onnellisena. Toi ois mun unelma. Toivottavasti jokus löytyy mies jonka kanssa tuom toteuttaa

• Raijin

Hienoa, että vielä on Sinunkaltaisia, ihmisiä tässä maailmassa.
        Kirjoitat todella kauniisti, ajatuksistasi, toiveistasi, unelmistasi sekä haaveistasi.
        Milloin tavataan? :) ;)

• Opossuminen

Itsekin haluan tulevaisuudessa naimisiin, kun löydän sellaisen ihmisen, joka sytyttää oikealla tavalla ja lapsiakin, tosin vain yhden tai kaksi, en tiedä vielä. :)

• Raijin

Ihana kuulla!
        Mennään vaikka treffeille, tai kahville tai jotain, ja aletaan suunnittelemaan tuota tulevaisuutta!? :) :D

• 986ert

Karvainen testosterinimies ei todellakaan näytä tänä päivänä olevan suosittu. Muutenkin kehitys on menossa siihen suuntaan, että miehet naisistuvat ja naiset opettelevat miesten hommia.

Kommenteista päätellen tähän ketjuun vastanneet naiset ottaisivat kyllä suihin, mutta ilmeisesti vain alaikäisiltä, karvattomilta pikkupojilta! : )

• Oljanteri2

Aloittaja on itsekäs sika! Ei varmaan tule mieleen että voisi myös antaa tytölle suuseksiä!

Ja tuo 12 v. tyttö joka on aloittanut seksin noin nuorena, sinä olet huoramainen.

• Miia811

Otin ensimmäisen kerran suihin 12-vuotiaana. Sen jälkeen olen ottanu aika monelta, vaikka en tällä hetkellä seurustelekaan. Mut oon varmaan ottanu kymmeneltä eri jätkältä suihin, joiltaki useamman kerran. Otan yleensä suihin kun oon kännissä bileissä, mennään vessaan ja meen polvilleni jätkän eteen. Loppuun asti en mielelläni tee, vaikka joskus jätkät tulee ilman varoitusta mun suuhun. Yleensä runkkaan ne loppuun asti.

Ja sitte muutama jätkä on antanu mulle suuseksiä, siis ne joiden kans oon menny pidemmälle. Oon harrastanu seksiä 7 jätkän kans, joista neljä on nuollu mua. Ois kiva jos useampi jätkä uskaltais nuolla, sillä se on jotain taivaallista, josta saan orkun.

Eli oon 15

• N19v

Just te lapset jotka ootte alottanu nuorena ni en haluu tietää millasii horoja ootte täysikäsinä. Miks ei voi elää lapsuuttaa rauhassa ja oottaa?? Toi on vaa säälittävää ja naurettavaa kehuskella sillä et alotti seksielämän noin nuorena.

• Miia811

Odottaminen on perseestä. Sitäpaitsi seksi on kivaa, ei sitä liian nuorena voi aloittaa. En tajua minkä takia alaikäisten seksiä aina arvostellaan. Saan kyllä tehdä itselläni mitä huvittaa.

• Tyttövainnn

Ite tykkään ottaa suihin, joten ehdotan sitä oikeestaan aika useasti itsekin. Jos esim. poikaystävää panettaa mutta itseäni ei juurikaan, niin otan yleensä poskeen tai runkkaan sen muuten. :D Tosin meillä on se käytäntö, että alapää molemmilla siistinä, koska karvat ei paljoa innosta nuollessa.

• ellanielee

mä otan kans jätkilt suuhun , yleensä koulun veskis kun ne pyytää Mä kyl nielen kun ne haluu Ella

• mukavaa21

onks täällä semmosia tyttöjä jotka kokeillu nuolla peppua ja peppureikää?

• tämä_tyttö_ei_tiedä

Mitä tarkoittaa suihinotto/suuseksi kaikkialta tulee eri tietoo et nyt oon iha pihal äXDee. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Tosta ekast sanast en nyt sit oo oikeesti yhtään varma. Heitettiin suoraan häikäilemättä ikkunasta kovalle KIVIASFALTILLE!!! Kiitos! ;* hianoa jos ymmärsit jotain. . . . . En ole varma ymmärsinkö itsekkään..... :\

• tämä_tyttö_tietää

Taisin ymmärtää...
        Ensimmäiseen kysymykseen vastauksen... :~[]

• buka
        tämä_tyttö_tietää kirjoitti:

Taisin ymmärtää...
        Ensimmäiseen kysymykseen vastauksen... :~[]

painu helvettii kakara

• minä02

Siis joo oon 12. Tiedän todella hyvin itekki et se on vähän aikasta, mut mun mielestä on kyl parempi tulla tänne ja esim kysyy ,kun esim menis jonnekki sankyy ja sais jotku traumat ku meni juttu vähä perseellee xd ja täs ies ihme kyl nää jutut kiinnostaa ;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      256
      5665
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      137
      5165
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4918
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      129
      2197
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      405
      1867
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      54
      1784
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1722
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1715
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      96
      1454
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      397
      1389
    Aihe