Moi, olen 17 v tyttö ja olen lähdössä viikon päästä matkalle Barcelonaan. Matkustan ihan ensimmäistä kertaa ja yksin. MInua tietysti hieman pelottaa sillä kaikki ovat varoitelleet varkaista ja raiskaajista :( Onko siellä oikeasti niin vaarallista kun sanotaan? Olisi mukava lukea muiden kokemuksia kaupungista. Kaikki tieto ja vinkit kiinnostaisivat minua. Kiitos jo valmiiksi kaikille vastaajille :)
Uskaltaako mennä Barcelonaan
6
161
Vastaukset
- karrirakki
No kyllä uskaltaa kun et vaan ryyppää liikaa ja juokse minihameessa yöllä yksin pitkin katuja!
- Santtu1
Moi, lähde vain rohkeasti matkaan! Barcelona on suuri kaupunki jossa on paljon nähtävää. Toki suosittelisin välttämään yöllä yksin liikkumista kuten missä tahansa muussakin suurkaupungissa. Kannattaa ehdottomasti tutustua La Sagrada Familiaan sekä Antoni Gaudin muuhun arkkitehtuuriin. Mikäli kaipaat lisää vinkkejä ja kuvia Barcelonasta sekä Espanjasta, niin tässä sinulle pieni tietopaketti.
Tietoa Barcelonasta ja Espanjasta:
http://www.espanja.suomalaisille.com - Irmeli45
Barcelona on pahuuden pesä. Täynnä laittomia huumeita, alkoholia ja siveettömiä naisia. MInä kiertäisin kaukaa! Riski joutua väärille teille on suuri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jtktkutfkufy
"kaikki ovat varoitelleet varkaista ja raiskaajista"
Pari tippaa drinkkiin yökerhossa on kai se kaikkein klassisin tapa. Sitä on helppo välttää.
Ja taskuvarkaiden estoon myös perinteiset metodit.
Muuten Barcelona on hyvin turvallinen kaupunki, hyvää matkaa :) Moi, ei ole vaarallista. Varkaita on paljon, mutta ei väkivaltaisia. Luin juuri aiheesta täältä: http://www.tripsteri.fi/barcelona/usein-kysyttya/nain-valtyt-varkailta-barcelonassa/
- Barselonaisä
poikani kävi barceloniassa kaverinsa kanssa. uimarannallakin tarjottiin ilmaisia huumausaineiden kokeiluja. kun olet tyttö ja noin nuori, kysyisit vanhempiesi mielipidettäkin. Varo myös lasiisi salaa laitettuja aineita. älä lähde yksin. et kuitenkaan usko. elämä opettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915