Tarviin apua..

OlenPahaIhminen

Kerron teille tässä pienen tarinan.

Eilen koulussa, ruokailun jälkeen, päätin mennä kahden kaverin kaa yhtee paikkaa koulussa. Me nähtiin siellä yks meidän luokkalainen, joka sattui pelaamaan yhtä kännykkäpeliä. Päätin ihan leikillä soittaa sen puhelimeen kesken sen pelin ihan vaa "leikkimielisesti" pilata sen pelin. Toinen kavereistani alko pilaamaan myös. Sen jälkeen kun sillä oli ratkaiseva vuoro, soitin sille. Sen jälkeen se hyökkäs meidän kimppuun. Se potkas mua perseeseen ja raapi mun kaveria kasvoista. Me mentiin alakertaan karkuun. Pari minuuttia myöhemmin me mentiin ylös ja päätettin sopia. Kun oltiin menossa, se näytti meille keskisormea ja alkoi käytävillä jahtaa yhtä mun kavereista. Siinä syntyi tappelu, ja lähin karkuun koska olin niin peloissaan... Tuun minuuttia myöhemmin paikalle, ja mun kaveri itkee...

Viimeisen tunnin aikana sain tietää että mun kaveri sai aivotärähdyksen ja sitä kuristettiin. Sit aloin todella kelaamaan asiaa. Ajattelin, että kaikki oli mun syytä ja mun kaveri ois voinu kuolla siinä. Koulun jälkeen menen kotiin ja musta tuntuu aivan hirveeltä, että oon niin arvoton kusipää että aiheutin näin ison asian. Pyysin anteeksi mun kaverilta (siltä joka sai aivotärähdyksen) ja sanoin että koko juttu oli mun syytä. Mun kaveri sanoi ettei se ollu muka mun syytä.

Seuraavana koulupäivänä (Tänään 6.2.2015) Olin 20min ennen koulun alkua odottamassa tuntia. Se mun kaveri oli eka luokkalainen joka tuli mun luokse. Musta tuntui niin hirveeltä, etten saanut sanottuu sanaakaan. Kun tunti alkoi, olin hiljaa ja mietin.. Rehtori tuli meidän luokkaa ja selitti jotain siinä, että väkivalta on väärin ja ei saa ärsyttää muita jne. Sillä hetkellä musta tuntui että kaikki opettajat luulee, että oon koulukiusaaja. Mä vihaan koulukiusaamista, mua on itekkin kiusattu eskarista asti (Olen nyt 7 luokalla) ja sen oli tarkotus olla sillee ihan leikillä, enkä halunnut että mun kaveri saa aivotärähdyksen. Kun rehtori lähti, se mun kaveri katto mua ja sanoi että mun pitää miettiä jotain muuta ja en voi enää vaikuttaa siihen. Olin vieläkin erittäin allapäin ja halusin lähtee koulusta. Mun kaveri koitti kokoajan naurattaa mua, mutta se sai mut kyllä hieman nauramaan. Välkän aikana, mun kaveri koitti piristää mua, mutta olin edelleen hiljaisena.

Meillä alkoi liikuntatunti (Meillä oli luistelua) Alkutunti ei ollu ihmeellinen, mutta lopputunnista me pelattiin jääkiekkoo. Olin vaihdossa ja juttelin sen mun kaverin kanssa. Mun kaveri halus että meen pelaamaan mutta sanoin että oon paska jääkiekossa. Mun kaveri sanoi, että harjoitus tekee mestarin. Sitten jouduin kentälle ja vedin aivan tuurilla maalin. Sen jälkee mua hymyilytti aidosti ja pistettii kaverin kaa ylävitoset :)

Sitten oli ruokailu, enkä pystynyt olemaan hymyilemättä. Mun kaveri on kyl aivan mahtava ihminen kun koittaa piristää kusipäätä jonka takia se sai aivotärähdyksen. Mutta... Viimeisellä tunnilla... Taas luokkalaiset ottaa puheenaiheeks sen tappelun. Luokkalaiset mollas sitä poikaa joka hakkas mun kaveria, aloin säälimään sitä poikaa, kun ite kerran sain sen kilahtamaan. Sit vielä joku sanoo, "Rehtori sanoi, ettei saa kiusata" Ja silloi mun olosta tuli ahdistunut. Mä aloin ihan pikkusen itkee uskonnon tunnilla (Onneks kukaan ei huomannu)...

Sitkun menin kotiin oon ollu täällä huoneessa koko päivän ja vaan kelannu sitä että oon ihan kauhee ihminen. Ei tekis mitenkää mieli mennä ens viikolla kouluun, koska joku ottaa salee sen puheenaiheeks taas, ja oon kohta hajoamispisteessä.

Nii joo, täältä kirjoittelee 13v poika...

5

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foley

      Hei nyt lakkaat syyllistämästä itseäsi ja kuten kaverisikin sanoi se ei ollut sinun syy.Tää tyyppi joka kävi käsiks joutas johki hoitoon ja se sais pohtia käytöstään.Lopeta siis murehtiminen ei kaveriskaan murehdi ei oo mitään syytä,leuka pystyyn ja maanantaina muina miehinä kouluun:)

    • 314568

      Pitää osata erottaa se, mikä on kenenkin syy ja kenessä on ollut vikaa. Se, että joku käy päälle, on aina päällekävijän valinta. Hän on itse päättänyt turvautua väkivaltaan, se ei ole sinun syysi. Mutta sitten, jos mietitään keissä kaikissa oli jotain vikaa, ketkä toimivat väärin, niin vastaus on, että te kaikki.

      Jälkiviisas on helppo olla ja sanoa, että ei olis pitänyt, kun siitä aiheutui sitä ja tätä. Olisko toisen kiusaaminen ollut oikein, jos hän ei olisi käynyt väkivaltaiseksi?

    • Hei OlenPahaIhminen,

      huomasimme heti, ettet kyllä ole nimimerkkisi veroinen tai muutoinkaan kuvailemasi kusipää. Osaat selkeästi aidosti kantaa vastuuta ystävistäsi, sekä nauttia elämän pienistä iloista, kuten jääkiekon maaleista. :) Onneksi olkoon siitä!

      Ymmärrämme että tapahtunut varmasti harmittaa ja mietityttää sinua pitkään. Emme kuitenkaan usko että hätä on tämännäköinen. Ensi viikolla ystävilläsi on jo luultavasti uudet kujeet ja puheenaiheet. Lisäksi kuvailit ystävääsi lämpimästi ja uskoisin että ystävyytenne jatkuu säröittä. Jos asia kuitenkin jää harmittamaan sinua pidempään, pitäisiköhän sinun ottaa asia puheeksi vielä ystäväsi kanssa? :)

      Haluaisimme toivottaa sinulle kaikkea hyvää ja ihanaa kevään odotusta! Muista, että teemme kaikki joskus virheitä, mutta se ei tee meistä sen huonompia ihmisiä. 

      Lämpimin terveisin,
      Saana ja Pihla Jyväskylän Nettisaappaasta

    • Lonely15

      Itse olen täysin syrjitty mutta sanoisin syyllisen olevan kyseinen pahoinpitelijä! Ei se anna aihetta hakata toista jos yksi peli leikkimielisesti pilataan

    • MMZGames

      koitas nyt ryhdistäytyy , kun lomakin on (en tosin tiedä missä asut , mutta mulla on ainakin nyt) . takaisin asiaan. Siitä on jo aikaa. eikä menneitä kannata murehtia. Usko pois , jos ryhdistäysyt nyt niin , viikon päästä et varmaan muistakkaan koko juttua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1545
    2. 43
      924
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      901
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      65
      858
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      829
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      53
      761
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      755
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      732
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe