Mitä mieltä oliko raiskaus?

Hämmentynyt123

Olin säädölläni yötä tässä vähän aikaa sitten. Emme ole harrastaneet seksiä eikä se ainakaa vielä ollut minullakaa mielessä.
Yöllä herra alkoi kuitenkii ehdottelemaan mutta kieltäydyin. Vähän ajan päästä aloitti uudestaan jolloin minua alkoi hermostuttamaan ja ahdistamaan ja kerroin monta kertaa etten tahdo ja että pelottaa.
Jossain vaihees riisui housuni vaikka edelleen sanoin ettei ole hyvä idea enkä ollut ollenkaa mukana ainostaan ahidistunut. No ei hommasta tullut oikein mitää koska kalu ei jostain syystä pysynyt kovana ja jäkitin lihaksia kaiken tavoin.
Aamulla oli kuin mitään ei olisi tapahtunut enkä itsekkään voinut asiaa jostain syystä esille ottaa.
Tiedän olisi pitänyt pitää paremmin puoliani..
Nyt jälkikäteen ahdistaa:s

69

4518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 93736383

      Älä syytä itseäsi. Tuollaiset tilanteet ovat todella hämmentäviä ja käytöksesi on täysin ymmärrettävää. Raiskauksen yritys sanoisin koska raiskaus ="sukupuolielimellä tai sukupuolielimeen tunkeutuminen" tai jotain vastaavaa eikä hän ollut sisällä. voimia!

      • 1000xx

        Kyllä nykyajan naiset on naurettavia ne tälläisia kirjoittaa ?Ne itse ryntää miehen luo munaa vonkaamaan ja sitten kun saavat syyttävät miestä joka on toiveet täyttänyt.Kuule tyttö kirjoita selkääsi juliste että jos yksikään mies käy 5metriä lähempänä syytän häntä raiskaudesta.Kyllä miesten kannatta hakea vain maksettuja naisia kun naisista ontullut tuollaisia ruikuttajia!!!


      • PiPiPiPiiPii

        Kyllä vois miehetkin seuransa kattoo paremmin niin ei tule väärinkäsityksiä ^^


      • Aikuisempi
        1000xx kirjoitti:

        Kyllä nykyajan naiset on naurettavia ne tälläisia kirjoittaa ?Ne itse ryntää miehen luo munaa vonkaamaan ja sitten kun saavat syyttävät miestä joka on toiveet täyttänyt.Kuule tyttö kirjoita selkääsi juliste että jos yksikään mies käy 5metriä lähempänä syytän häntä raiskaudesta.Kyllä miesten kannatta hakea vain maksettuja naisia kun naisista ontullut tuollaisia ruikuttajia!!!

        Huomaa, ettei kommentoija 1000xx ole kovinkaan suuri järjenjättiläinen tai kypsä aikuinen.


      • Huohuohoh
        1000xx kirjoitti:

        Kyllä nykyajan naiset on naurettavia ne tälläisia kirjoittaa ?Ne itse ryntää miehen luo munaa vonkaamaan ja sitten kun saavat syyttävät miestä joka on toiveet täyttänyt.Kuule tyttö kirjoita selkääsi juliste että jos yksikään mies käy 5metriä lähempänä syytän häntä raiskaudesta.Kyllä miesten kannatta hakea vain maksettuja naisia kun naisista ontullut tuollaisia ruikuttajia!!!

        Tyttö sanoi moneen kertaan ettei halua. On se kumma, kun miehet ei ymmärrä kun nainen sanoo ei. Tässä ei ollut kukaan vonkaamas mitää hikistä munaa. Mies oli vonkaamas pillua ja yritti laittaa se sisään ilman toisen suostumusta. Epäkunnioittava paska!


      • panomies4
        1000xx kirjoitti:

        Kyllä nykyajan naiset on naurettavia ne tälläisia kirjoittaa ?Ne itse ryntää miehen luo munaa vonkaamaan ja sitten kun saavat syyttävät miestä joka on toiveet täyttänyt.Kuule tyttö kirjoita selkääsi juliste että jos yksikään mies käy 5metriä lähempänä syytän häntä raiskaudesta.Kyllä miesten kannatta hakea vain maksettuja naisia kun naisista ontullut tuollaisia ruikuttajia!!!

        Puhut asiaa, rahastushan tässä on kyseessä?


      • diamantee
        1000xx kirjoitti:

        Kyllä nykyajan naiset on naurettavia ne tälläisia kirjoittaa ?Ne itse ryntää miehen luo munaa vonkaamaan ja sitten kun saavat syyttävät miestä joka on toiveet täyttänyt.Kuule tyttö kirjoita selkääsi juliste että jos yksikään mies käy 5metriä lähempänä syytän häntä raiskaudesta.Kyllä miesten kannatta hakea vain maksettuja naisia kun naisista ontullut tuollaisia ruikuttajia!!!

        Äijät on perseestä, kun tuollaisia kirjoittavat ja tekevät.


      • 1000xx kirjoitti:

        Kyllä nykyajan naiset on naurettavia ne tälläisia kirjoittaa ?Ne itse ryntää miehen luo munaa vonkaamaan ja sitten kun saavat syyttävät miestä joka on toiveet täyttänyt.Kuule tyttö kirjoita selkääsi juliste että jos yksikään mies käy 5metriä lähempänä syytän häntä raiskaudesta.Kyllä miesten kannatta hakea vain maksettuja naisia kun naisista ontullut tuollaisia ruikuttajia!!!

        Seksi on vähän kuin auton ostaminen. Ostaja ei saa autoa ennen kuin kaupat on tehty. Milloin vain voi sanoa etten myykkään.
        -
        Jos varastat auton niin saatko pienemmän tuomion jos varastat autoliikkeestä? Nehän suorastaan tyrkyttivät sitä.


      • Huohuohoh kirjoitti:

        Tyttö sanoi moneen kertaan ettei halua. On se kumma, kun miehet ei ymmärrä kun nainen sanoo ei. Tässä ei ollut kukaan vonkaamas mitää hikistä munaa. Mies oli vonkaamas pillua ja yritti laittaa se sisään ilman toisen suostumusta. Epäkunnioittava paska!

        Vonkas tai ei, niin ei on aina ei.


    • asiatoikeillanimillä

      Seksuaalirikos, mahdollisesti oikeudessa tulkittaisiin raiskauksen yritysenä ja seksuaalisena hyväksikäyttönä.

      Lisää ihmisten tietoisuuden lisäämistä seksuaalirikosten osalta selvästi tarvitaan.

      Seksuaalirikos on seksuaalinen teko, joka tehdään ilman toisen suostumusta. Se voi olla raiskaus, koskettelua tai sanallista seksuaalisviritteistä ahdistelua. Raiskaus siis on yksi monista.

      Itse suosittelen aina ehdottomasti rikosilmoituksen tekemistä, ja poliisin tehtävä on selvittää siitä eteenpäin (eli uhrin ei tarvitse miettiä onko nyt otdisteita tarpeeksi!). Ja jatkossa erossa tuollaisista ihmisistä, raiskaus jäi tapahtumatta kun tekijä ei kyennyt.

      Ja arvosta itseäsi, ei sinun tarvitse alistua mihinkään minkä koet vääräksi!

    • haaga

      Aika mälsä juttu. Olitteko selvinpäin tuona iltana? Ei se vähennä rikoksen vakavuutta, mutta kuinka oikein päädyitte sänkyyn.

      Miten tutustuit mieheen ja kauan tunsitte toisianne? Näitkö häntä enään uudestaan?

    • pietrusaav

      No eihän se mikään raiskaus ollut, jos ei edes tapahtunut yhdyntään. Jos on juotu alkoholia, niin herra taisi olettaa jo jotain tapahtuvan mitä et itse olettanut tapahtuvan. Älä siis syytä itseäsi.

      Jatkossa kannatta opetella sanomaan jyrkkä EI tuossa vaiheessa. Kysyikö mies lopussa itse lopettaako vai miten se tilanne päätty? Jos ei kysynyt, niin mies saattoi yrittää raiskata. Olette varmaan molemmat nuoria?

      Jos tämä oli yhen illan herra, jota et muuten tunne, niin silloin on syytä miettiä rikosilmoituksen tekoa. Et ole ehkä ainut tämän herran uhri.

      Mikäli taas henkilö on sinulle tuttu, olette aikasemmin nukkuneet yhdessä jne. kannattaa jutella tämän herran kanssa kasvotusten. Mutta vain siinä tapauksessa jos tiedät miehen katuvan ja pahoittelee. Saatat tuntea ahdistusta ja vihaa tätä herraa kohtaa aluksi, mutta auttaisi taatusti ahdistukseesi myöhemmin.

      Edelliseen kommentoijaan vastaten, kyllä sitä ihminen voi arvostaa itseään vaikka ei tekisikään rikosilmoitusta. Kyse ei ole vääryyden alistumisesta. Oikeusprosessi kun on useimille uhreille äärettömän pitkä ja traumatisoiva kokemus, jos epäiltynä on tuttu. Uhri ei hyödy oikeudesta loppu kädessä mitään. Päinvastoin. Tuntemattomat ja törkeät(oli tuttu tai ei) raiskaajat tietysti erikseen.

      Voimia sinulle!

      • metalia

        Muuten samaa mieltä kanssasi, mutta mistä uhri tietää, että herra katuu ja on pahoillaan?


      • Pietrusaav

        Eiköhän herra itse pahoittele ja kadu ilman erikseen uhri pyytäessä. Jos ovat myöhemmin olleet yhteydessä tai muuta vastaavaa. Tosin, jos herra tajuaa mitä oli tehnyt tai miten uhri tähän suhtautuu jälkikäteen. Yhdyntä yritystä ja lievennä todellakaan se oliko herra promilleissa, mutta onhan sillä aivan eri merkitys yrittikö hän sitä selvinpäin. Koska selvinpäinä herra oli varsin tietoinen mitä oli tekemässä.

        Et ole todellakaan syyllinen mihinkään tai pitänyt pitää paremmin puoliasi. Jatkossa kummiskin tiedät sitten miten vastaavissa tilanteissa toimit. Todennäköisesti et koskaan enään joudun samaan tilanteeseen, mutta jos herra ei muuten tottele niin huudan vaikka että älä raiskaa minua. Kyllä silloin jokainen järkipäinen tajuaa että ollaan tosissaan.

        Sinulle hämmentyneelle on tarjolla ilmaisia kriisiapua tähän, jos ahdistuksesi ei helpota. Älä pelkää hakevasi apua.


      • Tilavaihtoehto
        Pietrusaav kirjoitti:

        Eiköhän herra itse pahoittele ja kadu ilman erikseen uhri pyytäessä. Jos ovat myöhemmin olleet yhteydessä tai muuta vastaavaa. Tosin, jos herra tajuaa mitä oli tehnyt tai miten uhri tähän suhtautuu jälkikäteen. Yhdyntä yritystä ja lievennä todellakaan se oliko herra promilleissa, mutta onhan sillä aivan eri merkitys yrittikö hän sitä selvinpäin. Koska selvinpäinä herra oli varsin tietoinen mitä oli tekemässä.

        Et ole todellakaan syyllinen mihinkään tai pitänyt pitää paremmin puoliasi. Jatkossa kummiskin tiedät sitten miten vastaavissa tilanteissa toimit. Todennäköisesti et koskaan enään joudun samaan tilanteeseen, mutta jos herra ei muuten tottele niin huudan vaikka että älä raiskaa minua. Kyllä silloin jokainen järkipäinen tajuaa että ollaan tosissaan.

        Sinulle hämmentyneelle on tarjolla ilmaisia kriisiapua tähän, jos ahdistuksesi ei helpota. Älä pelkää hakevasi apua.

        "Eiköhän herra itse pahoittele ja kadu ilman erikseen uhri pyytäessä. "
        Minun raiskaajani jopa itki kun peräsin päivien kuluttua syytä moiseen tekoon. Itki oikein kunnolla ja pyyteli anteeksi ja sanoi että voi minut esitellä naisystävälleen...
        Haloo!
        Itki kun pelkäsi mitä tapahtuu seuraavaksi, tuleeko sakinhivutusta tms. mikä saattoi olla todennäköinen vaihtoehto minun tapauksessani.


    • totuudentorvi28

      Mikäli olitte kännissä niin saattoi se olla myös kommunikaatiovirhe... älä syylistä itseäsi, mutta oliko tilanne todella niin, ettet itse voinut yhtään tehdä asian estämiseksi? Ole rehellinen itsellesi, sillä epärehellisyys juuri aiheuttaa ahdistusta, mikäli sitä koet.

      Monilla miehillä ei ole tämän kaltaisissa tilanteissa aikomustakaan raiskata tai alistaa yms. Jotkut miehet saattavat olla dominoivimpia sängyssä kun kumppani saattaa kokea sen ahdistavana. Tämä on tyypillinen kommunikaatiovirhe kun mies noudattaa naisen "vihjailua", varsinkin yhen/muutama illan jutuissa, kun ei toisia vielä kunnolla tunneta. Toki miehellä saattaa olla ymmärryksessä vikaa, mutta se ei automaattisesti tee henkilöstä raiskaajaa.

      Käyttikö hän väkivaltaa, tuliko vammoja?


      Monelle naisille, mutta myös miehellekin olisi todella tylsää sängyssä jos poikkis lopettaisikin saman tien jos vähänkään vänkää vastaan. Menisi leikit ihan plörinäks. Eiköhän jokainen tajua mitä tällä meinaan.

      Mutta toisaalta taas on aivan yleinen fakta, että naiset (etenkin nuoret) rakastavat dominoivia ihmisiä, myös sängyssä.

      Puoliasi ei sinun olisi pitänyt pitää, vaan keskustella avoimesti kumppanin kanssa kun menette sänkyyn. Varsinkaan jos saattoi olla härnäilyä tms.. niin väärin ymmärrystähän siitä väkisinkin saattaa tulla.

      Kandee jutella miehesi kanssa kasvotusten. Autat siinä eniten itseäsi, etkä traumatisoidu. Mitä nopeammin niin sen parempi. Parempi koskaan jos ei milloinkaan.

      Tiedän mistä puhun. Ymmärrän Sinua. Toivon että neuvoistani on hyötyä.

    • älähuoli

      Ei ollut raiskaus.

      Vaikka ikävältä tuntuu ja ahdistaa, niin kannattaa miettiä saattaako sinua ahdistaa joku muu?

      Et oikein kerro yksityiskohtia paremmin...

      • panomies4

        Mulkun puute, tätäkin tytärtä vaan tuntuu ahdistavan?

        Tuleppas oiken panomiehen följyyn niin lähtee ahistukset,"huudon kanssa"!


    • Moi,
      Luin kertomuksesi tapahtuneesta. Mietit onko kyseessä raiskaus. Pohdit myös olisiko sinun pitänyt pitää paremmin puoliasi. Olen pahoillani, että olet joutunut painostuksen ja pakottamisen kohteeksi. Sinä et ole tehnyt mitään väärää. Sillä ei ole merkitystä, oletteko nukkuneet yhdessä tai kuinka paljon olet vastustellut. Kellään ei ole oikeutta koskea sinuun ilman suostumustasi
      Raiskaus, sen yrittäminen tai pakottaminen muuhun seksuaaliseen tekoon ovat aina rangaistavia tekoja. Sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta rikosilmoitus. Poliisin huoleksi voi jättää teon määrittelyn.
      Tärkeää olisi, ettet jää yksin ahdistuksesi kanssa vaan saisit keskusteluapua. Voisit olla yhteydessä Raiskauskriisikeskus Tukinaiseen, josta saat nimettömästi keskusteluapua tai tukea rikosilmoituksen tekoon. https://www.tukinainen.fi/yhteydenotot
      Jos haluat miettiä tilannetta, voit myös olla yhteydessä meihin Nuorten Exitissä. Nuorten Exit tukee seksuaalista kaltoinkohtelua kohdanneita nuoria. Työntekijöidemme kanssa voi jutella nimettömästi kahdenkeskisessä chatissa keskiviikkoisin klo 18-20. Meille voi myös soittaa tai lähettää sähköpostia. www.exithanke.fi

      Terveisin,
      Johanna / Nuorten Exit

      • Nykymenoeisovikaikille

        Ei tuon kertomuksen perusteella ollut muuta kuin vonkamies asialla,siis ei panomies ja niin huonosti meni ettei edes seisonut.Miten tuosta mitään syytettä saa aikaiseksi?Ja jos on noin heikko hermoinen on pitäisi ajatella mitä mies haluaa(varsinkin huppelissa) ja mennä nyt samantien ottamaanselvää mitä itse haluaa. Löytää joku mies joka on valveutunut ajattelemaan herkän naisen tarpeita ja niiden puutteita. Minä itse olisin kyllä vaitanut vonkaamsen keskusteluun,niin ei vääriä viestejä tule,esim "kyllä se siitä lämpenee" ajatukselle. Itseäni ottaa todella pattiin jos nainen haluaa olla rauhassa ja kolli vaan jatkaa. Mutta jos nainen on alussa on mukana suuteloissa ja mies kiihottuu niin että järki sumenee ja luolamiehen vaistot ottaa ohjat,eli ajattelee pippelillään.Niin jos nainen tekee täyden stopin,olen miehen puolella jos hän jää kiltisti täydessä stondiksessa ja katselee kun nainen pukeutuu ja parhaassa tapauksessa ei edes yritä kertoa tämä nainen tekikö hän tosi raaan pilan??Syitä on monia,kipu,menkat alkoi tai poikaystävä putkahti mieleen,tai aviomies. Uskokaa naiset te todella voitte sekoittaa miehen pään muullakin kuin seksillä.Raaka esimerkki nainen erosi rikkaasta miehestään ja oli jo etukäteen tyhjentänyt perheen omaisuutta käteiseksi jemmaan,ei edes lapset haitanneet. Pieni paussi ja kuuluisa Naamakirja yhdisti noin 50v mieheen joka vanha tuttu,yllätys oli että nainen kosi tätä miestä joka ei ollut ikinä edes suudellut tosi mielessä naista,saati sitten harrastanut muutakaan. Arvasitte että rahaa oli iso perintö ,elinikäiset säästöt ,maatila/metsätila ja isovoitto rahapelissä,puhuttiinn kiinteän ja pankin yht.saldosta enemmästä kuin parista miljoonasta. Häät meni hyvin ei mitään soppareita mies loisti,vaan puolisen vuotta oli kiero lakimies tehnyt muijalle palveluksia sexsiä vastaan,myös aviomies sai seksiä ettei katellu mitä allekirjoitteli. Akka hävisi,mies hätääntyi,mutta sai raivarin kun väkivalta syyte kourassa,ja pika avioero toisessa kourassa istui kartanon tuolissa ja itki.Sen jälkeen he olivat lehtien otsikoissa,naisen seksi vei hautaan ja miehen vankilaan.Oliko oikein ,,mies todettiin kaikkeen syylliseksi ja nainen oli uhri?Aloittajan tunteet on siis otettava tosissaan ettei mitään pahaa tapahdu,moni nuori 12-18v luulevat elämän olevan ohi jos ei kumppania ole löytynyt,voin kertoa että ennen kateltiin housuttomia Aku Ankan muijia vielä tuoss iässä eikä tullut mieleenkään vetää narua kaulaan kuten kolme minulle läheistä on tehnyt. Hakekaa ja antakaa apua,vaikkei sitä pyydetäkkään,ilonen ihminen joka halaa ja vilkuttaa erotessa ja on muuten pidättyväinen on luultavasti menossa luojansa luo.


      • 666777

        Mio
        Näin on!
        Mio


      • Anonyymi

        Tämä "mee too" on lähtenyt ihan käsistä. Raiskaus on väärin ja ne jotka oikeasti raiskaavat rikoslaillisesti, ovat 20% näistä kokonais- tapauksista. Nämä sairaat ihmiset kiihottuvat siitä kun otetaan toinen väkisin, tämä on tunnusomaista raiskaaja-seksuaalirikollisille.

        80% raiskaus-tapauksista ovat usein täysin perättömiä, jossa miehet ovat oikeasti syyttömiä. Näitä perättömiä lausumia poliisin tietoon tuovia naisia yhdistää tietynlaist samat haasteet lapsuudesta aikuisuuteen. Nämä samaiset naiset, jotka väittävät tulleensa raiskatuksi, ovat useimmiten mieleltään jo ennestään psyykkisesti sairaita/ rikkinäisiä.

        Näitä naisia yhdistää usein jo lapsuudessa tapahtuneet kaltoinkohtelut ja tai usean vuoden aikuisiällä tapahtuneet kaltoinkohtellut, esim huono parisuhde, jotka luovat mielen toimintaan alkuväärisistymiä. Lisäten edelliseen seuraksi psyykelääkkeiden monivuotinen käyttö ovat perättömille raiskaus-ilmiannon aiheuttaville naisille tunnusomaista .

        Riskitekijät ovat suuria, kun nämä psyykeltään hatarat ja ailahtelevat naiset lähtevät baariin juomaan alkoholia, tyrkyttämään itseään miespuolisille, hakien hyväksyntää, heikolle itsetunnolle kohotusta, ja jo ennestään vuosia oireilevan mielen, psyykkisten ongelmien, psyykelääkkeiden seuraksi otetaan vielä alkoholia, johtaa tämä usein katastrofaalisiin seurauksiin. Näden naisten käytös on usein hyvin ailahtelevaista, epäjohdonmukaista ja miehille todella vaarallista. Näille naisille sairas mieli on kehittänyt joko ennen tai jälkeen esim valemuistoja, jotka kupruilevat tutkijoiden papereissa.

        Miehille on siis todella suuri riski joutua ansaan baareissa. Syyte ja tuomio voi tulla, vaikka olisi syyytön, ja romuttaa jopa koko elämän. Näitä naisia on paljon ja miehet saavat olla todella varovaisia.

        Minusta on tosi hienoa, että monet näistä perättömän ilmiannon antavista naisista saavatkin nykyään herkemmin rikos-syytteen, jossa syyllistyvät usein perättömän ilmiannon lisäksi toiseen rikosnimikkeeseen eli kunnianloukkaukseen. Usein jää pimentoon myös miesten kokemat ahdistelut ja raiskaukset. Jos nainen työntää käden miehen housuihin ja koskee sukupuolielintä, tämä on raiskaus. Tämä tulisi yhteiskunnan ,yyleensäkin miesten tunnistaa ja tuoda rohkeammin esiin!


    • eisamaansänkyyn

      Miehen ja naisen välillä on seksuaalista vetovoimaa ja jos et sitä ymmärrä pysy omassa sängyssäsi,äläkä laske yhtään miestä vierellesi,on turha syyttää toista jos itse on osasyyllinen et traumatisisoidu ihan itseksesi.

      • Vetovoimaailmantraumaa

        Voi hyvä tavaton, kuinka mustavalkoisena maailman näetkään. Suosittelen poistumaan tynnyristä ja tarkastelemaan asiaa ottamalla kirkkaat lasit päähän.


      • ksisks

        Nykyään siis mies ja nainen ei voi nukkua samassa sängyssä, koska on on olemassa mahdollisuus, että mies raiskaa naisen? Voitteko vaikka opettaa teidän pojille nuoresta pitäen kuinka arvostaa naista. Opettaa että seksuaalinen / häirintä ja hyväksikäyttö on väärin ja iso rikos.


      • Per.Vers1
        ksisks kirjoitti:

        Nykyään siis mies ja nainen ei voi nukkua samassa sängyssä, koska on on olemassa mahdollisuus, että mies raiskaa naisen? Voitteko vaikka opettaa teidän pojille nuoresta pitäen kuinka arvostaa naista. Opettaa että seksuaalinen / häirintä ja hyväksikäyttö on väärin ja iso rikos.

        Ei jumalauta saa ennä edes samaan sänkyyn, jos ei anna pillua.
        Mitä helvetin leikkiä tuollainen on?
        Hulluksi on maailma mennyt. Käteen vetämäänkö se mies menee naisen viereen?
        Kyllä minä laskisin naisen täydeksi huoraksi myös siinä tapauksessa, että ei anna pillua. Täytyy sanoa, että islamistit ovat jossain asioissa oikeassa.
        Mistä nykyaikaan on tullut tuollaiset perseleikit, että nuori mies ja nainen menevät sänkyyn, tästä ei tule kuin suuria ongelmia.


    • Vanhatätivastaa

      Ei sillä ole niin väliä, oliko se raiskaus vai vain "jotain sinne päin". Älä ole kyseisen miehen kanssa enää missään tekemisissä! Ei tuollaiselle miehelle tarvitse edes puhua mitään. Hän ei ansaitse sitä.

    • Minun ymmärtääkseni ainakin seksuaalinen ahdisteluun tuo mies on syyllistynyt ja voimia :)

    • to_be_or_nottube

      Pakotettiiko väkisin sänkyy? miksi jäit paikalle? jos ei pakotettu jäämään miksi et lähteny? se, että jäit paikalle kun toinen laittoi kättä housuu miksi sitten jäitpaikalle jos ei kerran käy.

    • Peilikertoo

      Hmmmm... saattaisko olla vain, että sinua vaivaa tai vaivoi jokin muu tässä ja saatoit ehkä sinä iltana nähdä asiat noin, miten selität? On inhimillistä että kokemukset muovaavat ihmiskäsityksiä ja olet tiettyjen omien käsityksien johdosta miettinyt onko tämä seksuaalirikos. Aika selventää... vähettelemättä nyt ajatustasi, näkisitkö tämän asian nykypäivänä tismalleen samanlaisena, kuin tuona päivänä milloin kirjoitit? Jos et, niin silloin voit helpottua ahdistuksestasi.

      En voi puolestasi sanoa mitään, mutta näkisin ettei nyt tässä ole ainakaan rikosta tapahtunut, joten asian kannattaa vain olla. Toki kriisiryhmässä voitaisiin olla erimieltä, johtuen ymmärettävästi heidän työnkuvansa. Sinuna kyllä antaisin vaa olla ja helpottua asiasta.

      Ihan yleinen sanontakin on olemassa, ettei mikään tapahtuma ole niin vakava, kuin oma reagointimme siihen. Niin Sinä niikuin kaikki me muutkin voimme vaikuttaa omaa reagointiimme. Ja tämä tekee meistä ihmisistä ainutlastuisen. Toki jos rikos olisi tapahtunut, niin silloin olisi pitänyt tehdä ilmoitus viipymättä. Mutta turhaan on oikeasti tälläistä edes miettiä. Itse en olisi nähnyt mitään tarvetta siihen.

      Sulle toivon erityisen aurinkoista alkavaa kesää



      Rikosta en s

    • Unamor

      Ei se raiskaus ollut. Raiskaukseen liittyy aina yhtenä osana väkivallan käyttö. Seksuaalista ahdistelua se kyllä oli, ja jos kaveri ei sanaa usko, niin lemppaa mokoma. Toisaalta kun menet yöksi kaverin viereen nukkumaan, niin voipi se kuvitella, että oikeastaan tarkoitat juu vaikka sanot ei. Älä men sänkyyn sellaiset miehen kanssa, jota et ole valmis rakastelemaan, varmuuden vuoksi.

    • huomatkaa

      Tuskin aloittaja enää lukee vastauksia, aloitus on sen verran vanha.

      • käräjille

        Aloittaja ei varmaan luekaan, koska hänellä on jo "uusia säätöjä", joiden luokse mennään baari-illan jälkeen yöksi samaan sänkyyn ja aamulla mietitään, onko minut ehkä raiskattu?
        Kannattaa myös tarkistaa, onko sängyn vieressä valvontakamera.....


    • h4so4

      säädölläni-huh huh.mene itseesi

    • Axlfani

      Ota vieree axl smith se on paras

    • gjsökd89

      Tuomioistuin määrittelisi todennäköisesti seksuaaliseksi ahdisteluksi tai seksuaaliseksi häirinnäksi, jos nyt edes tulisi näytetyksi toteen. Mies todennäköisesti kiistäisi kaiken, ja tapaus raukeaisi käräjillä.

      Ei täytä raiskauksen tunnusmerkkejä, tuskin edes raiskausyrityksen.

      • Gustafsson

        Tuskinpa edes s.ahdisteluksi.


      • kaksikertaakokenut

        Niin yksi ongelma tulee siinä eteen ettet esim noussut sängystä ylös vaikka olisit voinut. Silloin on todella vaikea näyttää mitään toteen. Kyseessä on kyllä seksuaalinen ahdistelu/raiskauksen yritys mutta vaikea näyttää toteen oikeudessa. Minun kohdallani kävi hieman samantapainen. Tosin en missään vaiheessa edes flirttailut miehelle enkä antanut mitään merkkejä että haluaisin häneltä yhtään mitään. Olin jatkobileissä ja se jonka kanssa olin sen illan viettänyt oli sammunut sohvalle. Minulla oli oma patja lattialla, jolla yksin yritin nukkua kun tämä eri mies tuli viereeni ehdottelemaan ja kourimaan. Sanoin ei monta kerta mutta hän vain tunki päälleni, piti minua aloillaan painollaan (noin 1200kg ja 185cm lihaskimppu, minä 155 cm ja 56-58 kg silloin) ja otti minut väkisin. Kun sanoin että huudan niin hän pisti käden suulleni ja sanoi että kumpaakohan hänen ystävänsä mahtavat puolustaa ja toisella kädellä repi sukkahousut ja alushousut kinttuun niin että sai vehkeensä sisään siltikin vaikka yritin puristaa jalkani yhteen, raotti väkisin polvellaan jalkani erilleen ja sano jotain että mitä vähemmän taistelen sen vähemmän aikaa kestää. Niin sitten luovutin koska pelkäsin häntä. Mies jonka kanssa olin viettänyt illan suudellen yms oli sattumoisin poliisi ja tämä jonka minut otti väkisin oli portsari joka käytti stereoideja ja oli aiemmin illalla puhunut kuinka oli istunut linnassa entisen tyttöystävänsä puukotuksesta. Kun hän mainitsi ystävistään, minä uskoin tyhmyyksissäni häntä, jähmetyin kauhusta enkä uskaltanut kiljaista tai vastustella. Itkin vain koko toimituksen. Sen jälkeen tyyppi jäi mun viereen makaamaan ja nukahti. Sen jälkeen minä hiivin pois tuntien itseni likaiseksi ja halvaksi. Olin silloin 18 ja tullut raiskatuksi pari vuotta aikaisemmin niin että minut suljettiin lukittuun, eristettyyn tilaan ja mies uhkasi väkivallalla jos en suostu. Kun itkin hänen minua raiskatessa niin kehtasi vielä sanoa että eihän tässä nyt ole syytä itkeä, enhän mä sua satuta, yrittäisit nyt vaan nauttia. Uhkasi myös että jos kerron kenellekään niin minun käy huonosti ja että tuskin minua kukaan edes uskoisi. Puoli vuotta myöhemmin kaupungilla morjesti, en moikannut takaisin. Hän tuli kysymään miksi en ja minä sanoin että tiedät kyllä miksi. Hän sitten rutisti ja väänsi minua naamasta ja sanoi että tekee uudestaan. Minä sanoin ettei onnistu ja hän sanoi katotaan vain. Minä lähdin juoksenaan pois ja aloin pelätä kulkemista yksin. Olin naiivi 16-vuotias joka luuli ettei hän, äitini ja isäni puolituttu ja vartijahommissa oleva, minua vahingoittaisi. Luulin tuolloin 18-vuotiaana olevani turvassa poliisin seurassa. Vaan voi niitäkin olla kurjia ja vaikka sitten itse olisivat kivoja niin aina niillä voi olla ikäviä kavereita. Siihen poliisiin olisin mieluusti tutustunut paremminkin kyllä mutten enää sen jälkeen kehdannut.
        Monesti kaduttanut jälkeenpäin etten kiljaissut. Ehkä poliisi olisikin ollut minun puolella koska vaikutti niin mukavalta. Mutta puhelivat kyllä tuonportsarin kanssa että ovat olleet hyviä ystäviä jo lapsuudesta niin siksi en voinut olla varma. Mutta olisi ainakin loppunut siihen. Mutta se on niin helppo tuomita ja jälkianalysoida jos ei ole ollut vastaavassa tilanteessa ja juuri sen ihmisen kengissä. Kukin ihminen kokee asian omalla tavallaan ja perustuen hänen henkilökohtaiseen historiaansa. Mutta joka tapauksessa EI tarkoittaa EI ja se on jopa kesken yhdynnänkin. Esim jos naista vaikka alkaa yhtäkkiä sattumaan ja pyytää lopettamaan niin aika kurja mies on jos ei välitä toisen kivusta. Minulle on joskus käynyt niin että lantioni napsahtaa joka aiheuttaa hirveän kivun enkä pysty jatkamaan. Silloin se ettei lopeta toisen kivusta ja pyynnöstä huolimatta täyttää ainakin seksuaalisen hyväksikäytön merkit, on sitten kuinka ikävää hyvänsä. Vähän armoa, miehet. Ja ne naiset jotka katuvat känninaiskentelujaan väittäen niitä raiskaukseksi kuvitellen samalla ehkä tienaavansa rahaa tai muuten perusteettomien raiskausilmoitusten tekijät saisivat lopettaa koska pilaavat oikeasti raiskattujen maineen kun jo muutenkin on ihan tarpeeksi traumatisoiva kokemus.


      • renttureissaaja

        Mikään ei oikeuta tekemään toiselle ihmiselle väärää eikä kenelläkään ole lupaa tehdö toiselle mitään vastoin tämän suostumusta, ja se suostumus on tasas millisekunnilleen voimassa siihen asti kun sen antaja niin haluaa ja sanoo. Kusipäät ei tätä koskaan hyväksy, ja siksi meillä on oikeuslaitos. Aina ilmoitus poliisille. Paskiaiset puhuu sitä itseään ja ovat uskomattoman taitavia löytämään uhreja jotka uskoo taipuu suostuu. Eikä se ole uhrien vika koskaan! Aina poliisille. Ko poliisi ei suurimmalla todennäköisyydellä tiennyt/voinut kuvitella tuollaista, 99% miehistä vihaa raiskaajia eikä se erottele poliisia tai rikollista. Loput on sitä pohjasakkaa joka satuttaa toisia ihmisiä kunnes seinä tulee vastaan. Silti ko poliisillakaan ei ole mitään merkitystä, ainoastaan sinulla! Aina ilmoitus ja heti poliisille virallisesti. Sen jälkeen saa apua ja ohjeistusta jatkoon sekä tukea. Mitään muuta mölinää ei kannata uskoa, ei täällä palstoilla eikä elämässä jos se ei suoraan tue sinu ja rikollisen kiinnisaamista sekä tuomitsemista.

        Ei tarkoittaa aina ei, ja sillä sekunnilla kun se sanotaan. Runkkarit ja raiskaajat sekä siitä salaa fantasioivat saamattomat kuhnurit ovat erimieltä ja vihaisia mutta Miehet erikseen ovat erimieltä ja suuri ylivoimainen enemmistö. Itse olen työskennellyt mainitusta ammateissa kaikissa aiemmin ja tunnen paljon ihmisiä niistä sekä myös aidan toiselta puolelta, ja raiskaajia halveksitaan sekä vihataan paljon. Jos huomaat ihmisten puollustelevan tuollaista, katso ympärille ja pidä huoli että seuraavaksi että näe enää samoja ihmisiä siinä. Sama koskee siinä mitä uskoa täällä palstoilla....Kaikilla on joku syy olla jotain mieltä!!

        Tsemppiä ja parempaa kevättä!


    • ei_auta

      tässä yksi syy miksi miesten kannattaisi miettiä (humalassa tai selvinpäin) ennen kuin alkaa puuhiin että miten käyttäytyy, naiset ovat niin herkkiä että pelkästä ehdottelusta he voi tuntea jo ahdistusta jos eivät sitä seksiä oikeasti halua juuri sillä hetkellä. myöskään eivät sitä uskalla välttämättä kertoakaan kun pelkäävät että toinen suuttuu ja voi tapahtua mitä vain. siispä suosittelen että mies odottaa että nainen tekee ensin aloitteen. näin itse toimin ja olen säästynyt murheilta. tosin tässä on myös paljon miinusta.

    • Näitähän-riittää

      Eukko tahtoi seksiä ja etsi miestä siihen toteuttajaksi ja kun ei mies nussinutkaan alkoi eukko kokea ettei hän olekkaan tarpeeksi haluttava joka miehen unelma niinpä hylätyksi tulemisen tunnetila muuntui sairaassa mielessä ahdistukseksi, jonka myötä eukko keksikin ett joo olikohan mut raiskattu? pim pim..ja sillä keinoin saisi huomiotakin ja hälvenisi omasta mielestä illuusio siitä että kaikki miehet haluaa häntä.

      Tämä tarina on tosi ja sen kertoi eräs valtion virka nainen ja taustalla oli eräänlainen irti otto arjesta jossa hän kokevansa epätyydyttävän suhteen poliisiimieheensä kahlitsevana ja tekemällä ilmoituksen saisi poliisi mieheltään kaipaamaansa huomiota siitä huolimatta että joku täysin syytön mies rukka olisi joutunut kärsimään koko loppu elämänsä.

      Kyseinen nainen tunnetaan mm. siitä että kerskuu kuinka hänellä on lähes rajattomasti valtaa kuten poliisi miehensä kautta onkin. hän myöskin pyrkii olemaan ilkeen hauska ja flirttaileekin huomion kipeydessään vertaansa vailla jollakin oudolla tapaa sairas. silloin kun joku erhtyy olemaan huomoimatta hänen flirttailuaan niin hän äkisti suuttuu ja tekee virkansa puolesta jokin ikävän tapahtuman ja tehostaa sitä ihan tuulesta temmatulla "totuudellaan"

    • VanhaKettu2

      Olen ollut miehenä vastaavassa tilateessa jossa tyttö on sanonut ei. Hän vannotti että mitään ei saa tapahtua. Kunnioitin pyyntöä mutta puolen tunnin päästä peiton alta kuului itkua ja kysyin mikä hätänä.

      "Etkö sä haluakaan mua"

      SItten oli pakko haluta koska "osoitan että rakastat mua".

      Mulla on ollut kaksi tällaista kokemusta joten nyt näihin osaa jo varautua mutta jos puhutaan esineellistämisestä niin naiset osaa sen kyllä.

      Eli miehille neuvoksi - leikkikää vaikeasti tavoiteltavaa niin aamulla on seisonut muutakin kuin kiitos.

    • idioottijasenkaveri

      tämä on vanha viisaus.
      Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

    • JamiRulesOk

      Miksi menit sen kanssa samaan sänkyyn ? Jos sen teet niin kyllä silloin joka ukko uskoo saavansa seksiä jossain vaiheessa yötä. Antautuminen samaan sänkyyn on jo puoliksi lupaus seksistä ...

      Mutta kuten sanoit, eihän sillä ukolla ees seissy (?). Miten tässä vois olla raiskaus ?

      • aHolesSpeaking

        Ei ole. Vaikka samaan sänkyyn meneminen omasta mielestäsi oikeuttaisin rikokseen niin oikeuslaitos - onneksi ja hyvästä syystä- on eri mieltä. Ihmisellä on oikeus omaan fyysiseen ja seksualiseen koskemattomuuteen ja se on absoluuttinen, eli ihminen voi päättää nyt heti kohta 5 minuutin päästä vuoden päästä ettet saakaan enää tehdä/koskea/panna häntä. Vaikea uskoa että niin vaikea tajuta....Ihan sama logiikka koskee yleisemmin asioita. Ihminen voi kutsua toisen kylään, ja myös sanoa milloin toisen täytyy lähteä pois. Ei siitä auta mölistä että vielä viikkoa kun just tulin...Mistä keskiajalta osa meistä on perinyt kasvatuksen ja normaalit käyttäytymistavat? Tai järjen? Itse olen iso mies ja varmaan monen mielestä sen näköinen joka tekee mitä haluaa, satoja öitä on eri naisten vieressä vietetty ja se ei voi tulla milloin vain ja se sillon on ei. Ei minulla eikä kellään ihmisellä maailmassa ole mitään etuoikeuspassia toisen ihmisen kehoon millään omalla selityksellä.


      • Per.Vers1
        aHolesSpeaking kirjoitti:

        Ei ole. Vaikka samaan sänkyyn meneminen omasta mielestäsi oikeuttaisin rikokseen niin oikeuslaitos - onneksi ja hyvästä syystä- on eri mieltä. Ihmisellä on oikeus omaan fyysiseen ja seksualiseen koskemattomuuteen ja se on absoluuttinen, eli ihminen voi päättää nyt heti kohta 5 minuutin päästä vuoden päästä ettet saakaan enää tehdä/koskea/panna häntä. Vaikea uskoa että niin vaikea tajuta....Ihan sama logiikka koskee yleisemmin asioita. Ihminen voi kutsua toisen kylään, ja myös sanoa milloin toisen täytyy lähteä pois. Ei siitä auta mölistä että vielä viikkoa kun just tulin...Mistä keskiajalta osa meistä on perinyt kasvatuksen ja normaalit käyttäytymistavat? Tai järjen? Itse olen iso mies ja varmaan monen mielestä sen näköinen joka tekee mitä haluaa, satoja öitä on eri naisten vieressä vietetty ja se ei voi tulla milloin vain ja se sillon on ei. Ei minulla eikä kellään ihmisellä maailmassa ole mitään etuoikeuspassia toisen ihmisen kehoon millään omalla selityksellä.

        Nykylaissa on sitten jotain pielessä ja paljon. Muutetaan laki niin, että miehet ja naiset eivät saa nukkua samassa huoneessa lainkaan, ainakaan niin, että naisia on vain yksi. Tässä kyllä auttaisi kummasti vanhoillisten maiden tavat ja säännöt, niin ei tarvitsisi naistenkaan enää lähteä tulella leikkimään. Itse pitäisin noita akkoja silti täysinä idiootteina ja ei yhtään huoria parempina.


      • KylläMiesTietää
        Per.Vers1 kirjoitti:

        Nykylaissa on sitten jotain pielessä ja paljon. Muutetaan laki niin, että miehet ja naiset eivät saa nukkua samassa huoneessa lainkaan, ainakaan niin, että naisia on vain yksi. Tässä kyllä auttaisi kummasti vanhoillisten maiden tavat ja säännöt, niin ei tarvitsisi naistenkaan enää lähteä tulella leikkimään. Itse pitäisin noita akkoja silti täysinä idiootteina ja ei yhtään huoria parempina.

        No olet kyllä vaikeasti asennevammainen.
        Jos huoruudesta puhutaan, niin aina pitää kysyä kymmenen potenssiin kymmenen muuta kysymystä. Myös mies voi toimia huorana. Kaikissa maissa huoruus ei ole kielletty. Suomessa käsittääkseni ainakin paritus on kielletty nykyään.
        Huumeidenkäyttöä rahoitetaan usein ns, huoruudella...
        Onneksi sinä olet kaukana niistä vipstaakeista joilla lakeja säädetään.


    • Ujktdcvb

      Hyiiiiii

    • Ajattelevanainen

      Pakko nyt myös naisena kommentoida. Kuvaamasi tapahtuma ei kuulosta raiskaukselta. Lähinnä miehen on tehny mieli ja vongannut, mutta sinun olisi pitänyt sanoa jyrkemmin EI. Jos mies yrittää lämmitellä naista ja ottaa housuja pois niin kyllä naisen sillon pitäisi sanoa, että ei ja ottaa miehen kädet pois itsestään. Mies ei välttämättä ole ymmärtänyt, että et ole oikeasti halunnut. Mies on voinut luulla, ettö olet vain kiusoitelleksesi sanoa ei, sillä olet kuitenkin miehen antanut olla lähelläsi sekä antanut hänen ottaa housut pois... sinun olisi myös pitänyt jyrkästi sanoa hänen yrittäessä yhdyntää sanoa, että ei. Vaikka sinua on ahdistanut tilanne se ei silti ole raiskaus. Ajattele asiaa myös miehen kannalta. Hän ei huomsa kehonkielestäsi ahdistusta ja vaikka olet sanonut ettö ei, hän voi luulla, että sanot vain esittääksesi vaikeampaa jne....

      • Naikkonennaiselle

        Kun otetaan huomioon se, ettei aloittaja ja tämä mies olleet tunteneet toisiaan vielä pitkän aikaa, niin kyllä tervepäisen miehen päässä pitäisi liikahtaa, jos nainen sanoo, "ei". Silloin pitäisi miehen vähintäänkin kysyä, että "Miksi ei?" tai "Haluatko?" Seksiin ei ylipäätään olla valmiita silloin, jos vastuu itsestä ja kumppanista uupuu. Vastuunkantoon kuuluu myös se, että osataan pitää puolia ja kertoa, että mistä seksissä pitää ja mistä ei pidä.
        Ymmärrän aloittajaa kyllä. Hän todennäköisesti on ollut myös ihastunut säätöönsä, jolloin voi olla vaikeampaa asettaa rajoja, jos ihastuksen kohde ajatteleekin, että voisi olla aika seksille. Kiusallisilta ja ahdistaviltakin tilanteilta vältytään juurikin keskustelemalla yhdessä. Mä itse en näe tuon säädön käytöksessä mitään rikollista. Jotkut miehet on tuollaisia törkkyjä...


    • KylläMiesTietää

      Nykytiedon valossa, vonkaus on väärä suunta.

      Jos nainen ei vielä vastaa vonkaukseen mitenkään innostuen ja vastaten myöntävästi ja se vonkaaja siitä lähtee etenemään, niin yksin se vonkaaja silloin etenee.

      Kahdenkeskinen seksi on kuulkaas kahden ihmisen yhteinen asia, ei vain toisen.

      Tiedetään, että oikein krouvin raiskauksen uhri voi tuntea jotain seksuaalisia tuntemuksia raiskauksen seurauksena, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että on raiskattu. Raiskaaja tietää raiskanneensa.
      Vähän samansuuntainen tapahtuma se, että vonkaaja onnistuu vonkauksessaan.

      Tiedetään myös, että raiskauksen uhri voi pysyä vaiti monesta eri syystä, eikä pelko vähin. Raiskauksen uhri voi myös olla vastustelematta, samoista syistä. Painostus voi tuottaa sen lopputuloksen, että toisesta tulee raiskauksen uhri.

      o Kaikesta tästä voisi ajatella, että kannattaa seurustella pitkään, ennenkuin lähtee mihinkään lähempään, koska silloin voi oppia tuntemaan sen toisen ja kumpikin voi luottaa toisiinsa.
      o Luulisi että seksiltä odottaisi jotain muuta kuin wc:ssä käynniltä.
      o Ainkaan minä en tahtoisi olla kenenkään vessa.

      • KylläMiesTietää

        Ja se aloitus, kyllä, se oli raiskaus.


      • KylläMiesTietää

        Oman kokemani mukaan rakkaudellinen fiksu mies kysyy tavalla tai toisella lupaa vähän joka käänteessä, eikä vähiten silloin kun ollaan siirtymässä varsinaiseen yhdyntään.


    • Olenvahvamies

      A. Seksiväkivaltaan voi kuolla.
      oikein krouvin raiskauksen uhri

      B. Valvomattomana ympäristöstä seksiväkivaltaan voi saada yllykkeen.
      Raiskaaja tietää raiskanneensa.

      Kommentti: Vastattuna
      - "No ei se nyt oikein istunut, hänelle, toki.."

      - Katsoppas kuinka kipeäksi tästä tuleekaan..
      Men tittas också träffas hur mycket det gånger tag, till, åt liksom att dödas i perioden månaden.
      det har inte stortbroder i sammat namn, än jag har..
      Nainen: Minkä takia tässä on *lla tuommoinen viesti?
      sinulla ^
      Tässä on poliisitutkinta, kesken.
      ei teitä varten

      Mies: Mä en saanutkaan käydä naisten kanssa.
      Mies: Olisit voinut olla isälläsi vaikka siellä jonkin aikaa kun ei kerta mikään ei kiinnosta.
      Mycket farliga det namnet sagen att fram till köpä från människan

      Oletteko te ottaneet kaikki nämä kuukautiskipujen hoidot pois?
      Mut sun kanssas beibi se on tarpeeton...
      Att varför han har haft inte hinner i mitt hem?

      Nej varende jag talas inte svenska.

      Hei
      -Hei tämä ei käy.
      Eihän auta.

      Sini: Hoidatutan kuukautiskipuja, kuolen muuten.
      - "Euroopassa tällaiset kuvat ovat hyvin muodikkaita ja yleisiä."
      -Eikö tämmöisiä saakaan ottaa toisten kehoista...? kysyjä ulkopuolinen nainen
      Varsinaisesti ei.
      Tämä on tunniste vuodelta 1997 pyhäinpäivän tienoilta marraskuulta.

      Nainen: Miksikähän meillä on tällaista kotona asumista, säännöillä valvoen?
      Kysytty: Siihen kysytään ensin, Sinin oma lupa, hänen itsensä lupa, tai lupaamisena luvanvaraisena.
      ei eläinkohtelu
      ei missä isi on
      ei miksi isin täytyy mennä pois
      ei miksi isin täytyy lähteä kuitenkin, pois
      - Kun ei minun isi saa mitään lapsia.
      - Kun samassa taloudessa asuva isä, jonka kanssa asun, asuin vuonna, yllämainittu ei voi saada lasta.

      Nainen: Anteeksi me ei tiedetty miten tämä tehdään.

      Kun tämä malli, on mallina liian vaikea ja te laiminlyötte ihmisvihasta.
      Myös kuvainnollisesti kuten grafiikkana.
      Ja he ovat valmistumatta äitiyteen syntymänsä osalta, tai sen aiheuttamisesta ulkoisesti.

      Nainen: Herran jumala!
      - Minkä takia sä et ole tykännyt elää taas?

      Sini: Kuule kun mä en pysty säätelemään sitä taas kun mun täytyy mennä elvytys-tilaan.

      Oliko teillä rauhallinen viikonloppu?
      Isoveli: "Ei hän ei tulisi nyt sinne kotiin.
      - Äiti, voitko odottaa vähän, aikaa, kun minä tulisin nyt sittenkin kotiin?"

      Mies tässä on kysymyksessä, että sä et nyt ymmärrä, niin...
      Sini: -Ei ole niin.
      Joku tuntematon nainen: Olen vähän autistisesti luullut saavani olla täällä!

      Mies: Eikö tähän otetakaan koskaan näin päin, osallistumaton?
      Ei

      Nainen: Olin vähän sekoittanut!
      Sini: Se on liian väkivaltainen, äitini on liian väkivaltainen, läpinäkyvä, välinpitämätön mykkä tai muu.
      Kuin vanki, kuollut kehosta, elottomana hengetön
      - Että tämä ei johdu synnytyksestä vaan hänen käytöstä yleisesti kaikkien vanhempana tai sen tuki-ryhmäyhteydenotto tai muu holhous-tukijärjestelmän katkaiseminen tai katkaisemisenvietti, tai sen oikeutuksen pyynnöt.
      Mistä sä keskustelet?
      - Että miten sä koet mua mun toisella rodulla, että miksi mulla on mustat hiukset. Sini
      Erityisesti kohdennettu ja sen tuki-ryhmä
      Nainen: Mää en tiennyt tätä...

      Mies: Myös kuvainnoillisesti kuten grafiikkana onko pakko mieshenkilö, saada peilleilä siellä taas.
      - Niin mä olen hirveän pahoillaan, jos tämä on sun mielestä paskaa, tai et se ei sillä lailla selviä.
      - Niin mä olen hirveän pahoillani, jos tämä ei ole sulle, selvä että saan vanhempia huolehtia..
      alkuperäinen: pelleillä
      Että on oikeus myös omaan tulevaisuuteen tai sillä tavalla vastuuseen toisesta ihmisestä tai muista ihmisistä.
      Että on oikeus myös uhkailla kotiin tunkeutumisesta tai siitä väkivallasta sen teoista tai muusta ja lupailla käyttää ihmis-arvotonta alistamista.

      Vastattu toisto: Että se vaikka hiertää niin kuin, tämä liikunta-trikoo.
      Sini: Vähän niin kuin tämä liikunta-trikoo.
      Että tämä on epäonnistunut ja eläinrotuna myös ilmoittaa.

      Sitten poliisista soitettiin..
      - "Onko se niin..?"
      - Nainen: No mitä se asia sinulle kuuluu?
      Sini: Niin jossa ajattelevat että olen pitkä-aikaisesti näkymättömään-tilaan menossa.
      On sairasta häiritsevästi.
      Myös perhe-rauha loukkaamisen-miljöö

      Nainen: Oli yrittänyt kohdella ihmistä psykoosipäissään lääkärinä, kuin...
      Oliko tähän ohjelma erillisesti koulutus?

      Kysytty: Että olisiko ne halunneet pyytää siitä rahaa?
      Kyllä
      Raiskaamisesta ei koskaan tarvitse katsella sitä silmin kyynelein, kyynelehtien häpeää.
      Mies: Olen vähän sairas mies.
      Onko tässä joku muu valvottava?
      Kyllä
      - On jutellut.
      Hän ei halunnut keskustella mahdollisesti avusteinen tai muu ylikuormittuminen myös eläinsuojelu-tai muu.
      Mies: Jos tässä joo tässä olikin sitten semmoinen ero miksi me ei saada käydä missään.
      Sini: En ole seksiväkivalta-rikos, myönteinen myöskään miltään osin.
      Nainen: Kts. "Kun sä et halua näin ..."
      Esim. Luulisi että seksiltä odottaisi jotakin muuta enemmän kuin WC-käynniltä.
      - Pitäisikö minun käydä suihkussa?
      - Pitääkö minun päästä suihkuun.
      Esim. Voitko sä tiedätkö Sini muuttaa pois?
      - Onko sulla lupa?

    • aloud

      Vuosi 2017.

      Ihminen ei tiedä mitä tarkoittaa EI ja mitä tarkoittaa KYLLÄ.

      En puhu tekijästä.

    • Syvä iskumme on, viha voittamaton, meil' armoa ei, kotimaata.

    • mnmki523

      imasitko kunaa kun se ei oikein seisonut? jos jäkitit lihaksia niin munahan ei mene sisään, eli raiskausa ei varmaan tapahtunut, annoitko persreikää kuitenkin?
      mites aamulla limotteliko kaveri sinua, annoitko silloin
      muistuu mieleen kun tulin kapakista tumman naisen kanssa ja se ei antanut riisua housujaan ja hommasta ei meinannut tulla mitään
      aamulla 5 aikaan sain vasta todella liukasta ja tiukkaa pillua, nainen katsoi kelloa että se on jo viisi, ei ehdi nukkua
      minä sanoin että mitäs et antanut heti valomerkin jälkeen
      seuraavana vklp sitten osasi j o antaa omakustanneisesti eli sillä oli omat kortongit mukana

    • Anonyymi

      Supon lapsen raiskaaja kiduttaja miika juhana kusi alpo ja muut supo auttaa homoraiskareita stalkkaa ja vaannii sauliki joutu linnaan ku tunki suuhuni olinjoo viis ehkä kulkusia myöten nyt ne homo raislaritvyltyy ku lorunsa lukee, ääliöt milessänsä runkkaa ku muistelee..

      T:Jaakko Mikael Rusi

      • Anonyymi

        Miten ne voi olla pedofiilie ki sä oot jo 38,
        ? Nii ne on raiskareita supona ja oikeesti.
        Raiskari homo miika vaanii uisien homo sukupuolen vaihtajien kaa.

        T:Jaakko Mikael Rusi
        Näyttikse munaa vai, se näytti munaa, toi näytti munaa.
        Miila vaanii raiskarina, ei oo ainoo ,jäken kuntosali myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne voi olla pedofiilie ki sä oot jo 38,
        ? Nii ne on raiskareita supona ja oikeesti.
        Raiskari homo miika vaanii uisien homo sukupuolen vaihtajien kaa.

        T:Jaakko Mikael Rusi
        Näyttikse munaa vai, se näytti munaa, toi näytti munaa.
        Miila vaanii raiskarina, ei oo ainoo ,jäken kuntosali myös.

        Ekholm syntynyt noin 1984? Minä Jaakko Mikael Rusi lapsi kaapattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekholm syntynyt noin 1984? Minä Jaakko Mikael Rusi lapsi kaapattu.

        Ei tänne kannata tulla, ne on psykopaattisia murha yrittäjiä

        T:Jaakko???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne kannata tulla, ne on psykopaattisia murha yrittäjiä

        T:Jaakko???????

        Tappamassa mahdollisesti oikean sukuni /ystävät sieltä.
        T:Jaakko???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappamassa mahdollisesti oikean sukuni /ystävät sieltä.
        T:Jaakko???

        Aarlo Mäenpää
        Joensuun Petri
        Tekivät jotain pakotti nimmarin.
        ???
        Pakottivat tappelemaan ja pahoinpitelemään wärtsilänkadun asunnossa ja jooga padmassa.
        Ja vahingoittamaan heitä.
        T:Jaakko???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aarlo Mäenpää
        Joensuun Petri
        Tekivät jotain pakotti nimmarin.
        ???
        Pakottivat tappelemaan ja pahoinpitelemään wärtsilänkadun asunnossa ja jooga padmassa.
        Ja vahingoittamaan heitä.
        T:Jaakko???

        Heillä täytyy olla todistaja siitä että ovat vitun mullkuja minua kohtaan mutta ei.

        T:Jaakko Mikael Rusi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä täytyy olla todistaja siitä että ovat vitun mullkuja minua kohtaan mutta ei.

        T:Jaakko Mikael Rusi???

        Rahapeliä tappo vahingoitus ajanpeluuta kiusaamista rääkkäämistä, 2022 padmas ja kotona
        rahaa jakoi pahoinpitelijöilleni
        T:Jaakko ????


    • Anonyymi

      Pakottivat jooga padmassakin allekirjoituksiin.
      Ja jokin guruhää.

      T:Jaakko Mikael Rusi

      • Anonyymi

        Aaro lopeta toi itsensäpaljastelu, hei mäki älä potki sitä kiveksille, se on lapsi,kuuliksä Aaro.

        T:Jaakko ????


    • Anonyymi

      Nainen syytti taksi­kuskia raiskauksen yrityksestä moottori­­tien laidalla, ääni­nauha paljasti totuuden
      Paikalle saapuneen todistajan mukaan nainen ”oli huutanut itkemällä ulkona ja sanonut ulkona, että hän oli yrittänyt raiskata.”

      Tällainen on suominainen nykyään, kaikki on otettava tallenteelle, jos et ota, olet pian bosessa.

    • Anonyymi

      Niin paljon pelotti että pillu märkänä makasir sängyssä koko yön ja nukuit. Varmaan olet vetänyt viinaa ja huumeita, koska tunnet tuollaisia ihmisiä ja käyttäydyt noin. Varmaan raiskasi sinut kun olit sammuneena.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe