Valtimon ammattiopisto

Nobody

Kertokaa mielipiteitänne valtimon ammattiopiston metsäkone puolesta että onko hyvä paikka ja kannattaako sinne lähteä opiskelemaan

6

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsätalousyrittäjä

Paikkahan muotoutuu niin hyväksi kuinka motivoituneet ja ahkerat opiskelijat sitä haluavat.

• oflgfjfhjf

aikuisopiskelijalle ainakin loistava opettajat ovat päteviä ja kalustoa riittävästi. pikku miinukset parkkipaikoista (ei ole ruutuja ilman maksullista tolppaa) ja ruoka ei välttämättä aina ole 6e arvoista

• puhuvaan

Kuka siellä ruuasta muka maksaa??

Jotkut oppisopimus toopetko?

• Eiikinä

Kenenkään ei pidä metsätöihin itseään kouluttaa! Palkat on peestä ja arvostetaan kuin kuolleen orangin raatoa.

• pen.aa

Paljonko ajokonekuskille maksetaan yleensä tunnille? Onko aikapalkka yleisimmin käytössä vai onko muunlaista palkkausta?
      Entä motokuskin palkka?

Ovatko palkat todellisuudessa metsäkonealan työehtosopimuksen mukaisia vai pienempiä vai kenties suurempia?

• tienaasillä

Puolet saat pimeenä lisää, elikkäs sinne 30e/ pintaahan se menee tunnilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe