Oli kuulemma tällä viikolla leirintäalueen isäntä käynyt koiraa taluttavaan naiseen kiinni joka oli jäältä kävelemässä Rasuan pihan poikki Koskenpääntielle. Koira oli ollut kytkettynä asianmukaisesti eikä edes haukkuvaa rotua. Ensin oli tullut nainen hirsimökistä räyhäämään ja sen jälkeen mies oli tarttunut kiinni ja lähtenyt raahamaan kohti järvenjäätä ja huutanut että painu takaisin mistä tulit. Onhan se asiallista että n. 190cm mies käy kiinni reilusti pienempään naiseen kiinni. Tällaisilleko ihmisille entinen hyvä leirintäalue ja uimapaikka on vuokrattu? Tästähän voisi vaikka Jämsän-seutu käydä kysymässä että näinkö hoidetaan Jämsän kaupungin kanssa suhteita. Törkeää touhua sanon minä. Pitääkö nyt alkaa pelätä kun hiihtää kaupungin hiihtolatua että koska käydään kiinni?
Rasuan porukka ei pysty hillitsemään itseään
55
1863
Vastaukset
- Tiittolanmäest
jämpsäläiselle tahdolle ei koskelaiset mittään maha - kaikessa
- Tertulemast
Olkaahan ihmiset varovaisia siellä koskella, siellä on noita alkuasukkaita. varsinkin jos tulette muualtapäin. Jopa Jämsäläiset ovat eivät ole tervetulleita kosken kylille. Mitä näille mahtaa jos haluaa vuokrata alueen tai kaavottaa alueen vaikkapa jossain asuinalueella ja aboriginaali koskelainen ei tajua sitä.
- kwutsi
Kyä tääl on kunnon apinoita.Mistä näitä vajukkeja teille tulee?
Itse jämsässä käyneenä voin sanoo että tuli samalla käynnilla 2 kertaa eka ja vika.
Teillä on siellä aina paha olla kun tarvii ihmisiä hakata tai uhkailla hakkaamisella.
Muutkin sosiaaliset taidot ovat puutteeliset tervehtiä ei osata kuin murahtamalla
Tervetuloa 2010 luvulle. - James_Potkukelkka
Muistutuksena kaikille että vaikka alue on vuokrattu niin kaupunkilaisilla on aluetta oikeus käyttää virkistyskäyttöön. Niin tai näin, ei ole ihan fiksua käydä kiinni. Ja nämä "alkuasukkaat" eivät ole jokilaaksolaisia tai Jämsänkoskelaisia vaan ihan muualta tulleita.
- jokunähnyt
Kyseisessä tapauksessa oli kyseessä läpikulku ja kaupunkilaisilla on oikeus kulkea kyseisen alueen läpi.... Kysymys eikös tämä kotkapesäporukka ole sama joka häädettiin lahden mukkulasta, häiriköinti ja ym.. Takia
- Luulemma
Muistutan että kuulemma-juttuja ei kannata levitellä. Pitää olla näyttöä tapahtuneelle.
- Revi_siitä
Kyllä siitä tarvittaessa löytyy näyttöä..
- Mistäsrevin
Ilmeisesti ei sitten tarvita, kun ei näy eikä löydy.
- jokunähnyt
Kyllä iso äijän karille kävi heiton tyttöön kiinni, asiasta on ilmoitettu poliisille..
- jokunähnyt
Siis äijä kävi hentoon tyttöön käsiksi, asiasta ilmoitettu poliisille..
- Koskelainen
Minäpä kaljupää kiersin toissa kesänä koko rasuanniemen ja katsoivat pitkään mutta kukaan ei sanonut mitään,joten miksi ei keksittäisi kaikki Rasuan puollustajat että leirialue takaisin Jämsänkoskelaisille lehteen ilmoitus et uimaan päivä ????ja rannalle uimaan .Ei muuten homma etene jos ei nousta todelliseen toimintaan.Käsittääkseni siellä saa mennä rannalle edelleen ottaan aurinkoo ja uimaaan?Joku puuhapete nyt ajatuksia ensi kesälle ja jos ei tule niin hommaan nahkaliliivimiehet sinne iltapäiväuinnille ja James on tosi nöyrä sen jälkeen.
- rekola
kävi se äijä minullekin konahtaa kun kävelin jäällä turren kans. on se hiljanen ku isompi ukko ärähtää. tarvii kesällä mennä oikeen tutkii että onko tosi että siellä ei saa enään uida.
- pölöpölö77
M.ulkkuja koko rasuan poppoo rakentelee rantaviivaan omia poteroitaan niille p.askahuuseilleen joissa suven viettää ja muutamat paikat ovat joutuneet palauttaan takasin alkuperäiseen kuuntoonsa kun luulevat omistavansa paikan!! Pilaavat roskillaan hienon paikan eli pitäs kaupungin lopettaa vuokraus kokonaan tai pakkolunastaa takas alue ja häätää kaikki sieltä pois!!
- Naurattaa2015
Ai, nyt sä oot häätämässä KAIKKI pois, hehheee..
- pölöpölö77
KYLLÄ URPO!!
- Rasua_koskelaisille
JAMES päällä... joka säällä...
- KUULOPUHE
MINÄKIN OLEN KUULLUT, ETTÄ SAIT RUPIA PERSIISEEN JUTTUA KIRJOITTAESSASI.
- 2o15
kiinnikäyminen on tosi.olkaa varovaisia kun hiihdätte niemen yli virallista latua.näyttö on ja poliisille kirjattu.kaupungin virkajohto myös tietoinen.sopimusrikkomuksista on näyttö.ainoa oikea ratkaisu on purkaa sopimus.
- vapaa_Rasua
Sopimus purkuun, jos James alkaa tunkemaan iholle....
- VoeElämänKevät
Joka kevät ja kesä saa lukea tätä samaa paskaa tällä palstalla. Kehittäkää jo jotain uutta!
- Ohannäitärantoja
Ihme vinkumista yhden uimarannan perään. Pitäisikö koskelaisilla olla rajaton nautintaoikeus kaikkeen mahdolliseeen, vai?
- piissa
Kohta on koiranpaskojen vuoro,viimevuonna yks valitti kun koiran kusi haisee,ei hitto ,no toinen koira sen haistaa,mutta ei norni tohno ,ei ole tosin kokemusta jos oikein tunkee nokan kiinni kuseen
- MeniJo
Rasuassa oli aikoinaan festareita, kunnes siellä ei enää kukaan käynyt, ne lopetettiin. Uimaranta oli käytössä ja oli kioski, josta sai ostaa virvokkeita ym. Kukaan ei sitä enää käyttänyt, se lopetettiin. Oli pelkkä ranta, jossa ei paljoa käyty. joko jäätiin Oinaalaan tai ajettiin Rasuan ohi Varpaisiin. Rasua jäi vähälle käytölle, joten se myytiin parempaan käyttöön. Olisi kannattanut nuolaista, ennenku tipahti :)
- Tiitolanmäki
KIITOS, menijo, onhan täällä sentään yksi järkeväkin kirjoittaja, asia on juuri näin kuin kirjoitit. Eihän rasua ollut enää kun koskelaisten koiran kusetus paikka, mopo pojat kävi ajamassa rallia ei muuta käyttöä.
- JamesPotkuri
Tiitolanmäki kirjoitti:
KIITOS, menijo, onhan täällä sentään yksi järkeväkin kirjoittaja, asia on juuri näin kuin kirjoitit. Eihän rasua ollut enää kun koskelaisten koiran kusetus paikka, mopo pojat kävi ajamassa rallia ei muuta käyttöä.
Nohnoh James, kirjoitathan omalla nimelläsi pliis...
- Lakitupa
Täytyypä tehdä. Ns .ylimääräisistä "laituri ym" rakenteista Jämsänkaupungille valitus ja purkamis määräys. Laki on kaikille sama. Oli sitten karavaanari tai ei. Sillä päivämäärällä kun nämä ns. niemen vallotjat pystyvät kieltämään, kävelyn, ulkoilun ym harrastuksen. Otan haasteen vastaan!
- MulOnTakapihallaLaituri
Lakitupa kirjoitti:
Täytyypä tehdä. Ns .ylimääräisistä "laituri ym" rakenteista Jämsänkaupungille valitus ja purkamis määräys. Laki on kaikille sama. Oli sitten karavaanari tai ei. Sillä päivämäärällä kun nämä ns. niemen vallotjat pystyvät kieltämään, kävelyn, ulkoilun ym harrastuksen. Otan haasteen vastaan!
Määkin voisin tehdä valituksen noista sun tyhmistä kirjoituksista Suomi24-palstalle, ne häiritsee mun lukemista. Ne sais poistaa, ne ärsyttää. Ne vois vaikka kokonaan kieltää. HEI! Määhän tein sen valituksen jo! Tänne palstalle! Sehän on sit virallista, vai?
- kuullut
Koittakaa nyt jotain valittamista keksiä, tästähän menee muuten maku pois, no!!! koskelaiset
VAUHTIA!! että saadaan nauraa teidän "kuullemma kuullut" jutuille.
- ristivyä
Kultaisella 80-luvulla, tarkemmin sanoen sen alkupuolella nassikkana tuli kavereiden kanssa kesäisin pyöräiltyä rasuaan uimaan ja limpparille. Ikävä lukea näitä kirjoituksia rasuaa koskien joita lukiessaan vanhan nostalgikon silmäkulma kostuu...niin ne ajat muuttuvat ja kaikki näyttää menevän huonompaan suuntaan. Ennen kaikille avoin kaunis kesänvietto ja uimapaikka on muuttunut aikain saatossa aidatuksi ja eristetyksi häiriintyneiden ihmisten hallinnoimaksi "kielletyksi alueeksi". Olisi niin mukava kauniina kesäisenä päivänä käppäillä rasuaan jätskille ja fiilistelemään sekä muistelemaan vanhoja hyviä aikoja ilman että joku varttihullu psykopaatti käy räyhäämään ja käsiksi...tai no, ehkäpä sittenkin ensi kesänä teen pienimuotoisen nostalgiatripin rasuaan kaikessa 190-senttisessä 130-kiloisessa 25 vuoden kamppailu-urheilu kokemuksen karaisemassa fyysisessä olemuksessani ja suorastaan toivon että joku luonnevikainen äijänrääpäles tulisi aukomaan päätään minulle notta voisin opettaa muloojalle vähän kanssaihmisten kunniootusta pohojalaaseen tapahan. Ettehän pistäisi veljet ja sisaret sitä pahaksenne jos paha sattuisi saamaan palkkansa ikimuistoiseen tapahan?.
- hekohekohah
Voi sua. Nyt edelleen vahvistu se käsitys että kaupunki teki oikein vuokraamalla alueen noille. koska ei se sun 2 kertaa kesässä jätskin syönti elättänyt tuota paikaa. Voit mennä minunpuolesta vaikka bartonaan uhoamaan noilla vajaavaiseilla lahjoilla mitä olet saanut.
- kuulemma
ovat kuulemma sisäsiittoisia siellä rasuassa ja porukassa kuulemma paljon homoja,,,,,tiedä tuota
- oooii
muijia siellä osataan hakata,,,siis omiakin,,,,rohkeita ukkoja oon karavaanarit,,,hävettäis olla niiden mukula,,,hyi saatana!!!
- gffds
kuulema se alueen vuokraajakin on umpi homo. ja tykkää kuulemas mustista pojista.
- Kysymyssssss
Minkäs näkönen mulkku se tämä Rasuan isäntä oikein on että tunnistaa kylällä jos häneen törmään? =)
- jameshomoliini
Sillä on k*rpä otsassa ja takana selässä lukee HOMO!
- HelppoTapaus
Sillä lukee tietysti lippalakissa:"Karavaanari on kaikkien kaveri"... ;))
- TipoistaSeSankokinTäytty
Hei,mulla on tollanen lippis! Olen kyllä nainen, mutta tykkään kovasti matkustaa asuntoautolla. Nimeni on Jane. Toivottavasti eivät minua hakkaa. Oiku oikeesti, miettikää nyt oikeesti mitä tänne kirjoitatte. Viesteillänne voitte pilata monen ihmisen elämän, vaikka ette sitä uskoisikaan. Käyttäkää päätänne, ennenkuin kirjoitatte tälle palstalle.
- 699
KYLLÄ SE VAAN NIIN ON, ETTÄ JÄMSÄLÄISET ON KOSKELAISIA PAREMPIA.
- KauttaAikojenKäytäntö
EI PIDÄ PAIKKAANSA, ET LIENE HUOMANNUT, ETTÄ VOITTAJAN VAAKUNA KOMEILEE KAUPUNGIN TUNNUKSENA JA JÄMSÄN VAAKUNA ON KYR_ÄMYLLYSSÄ...
- 670
KYLLÄ SE VAAN NIIN ON, ETTÄ JÄMSÄLÄISET ON MONTA KERTAA KOSKELAISIA PAREMPIA.
- gagagagag
KUULKAAHAN----JOS SOTA SYTTYIS ----------NIIN SAMAA PORUKKAA OLTAAS--------ELI TURHA VÄITELLÄ
- 671
KUULKAAHAN, KOSKA KOSKELAISET JA JÄMPSÄISET OVAT PUHALTANEET
YHTEEN HIILEEN. JÄMPSÄLÄISET ON AINA PUOLTA PAREMPIA!!! - 672
Ompa pistetty koskelaiset hiljaiseksi. Jämsäläiset on puolta parempia.
- 42300
Koskelaiset on kokonaan parhaita.
- er333
Ohoh kysyppä jämpsäläisiltä, mitä koskelaiset on.
- nastalauta
kyllä tämä niin ihmeellinen yhdistys on james on puheenjohtaja tuula sihteeri,rahastonhoitaja ja hallituksen jäsen kokouksia ei ole keskenään päätetään asiat,että sillälailla ja hyvin menee,pesälomailussa on sama systeemi
- doubledoubleseven
Mää vähän luulen että tää james potkukelkka onkin agentti 000 . Sai huijattua hyvän sopimuksen ja alkaa rakentaa ohjusten torjunta niemekettä. Mutta minne päin menemiä ja tulevia. Näin viime öynä sillä led valoja. Jotain puuhaavat
- Pentagonin
Mullapa onkin sukulaismies CIA:ssa soitanpas sille, niin alkaa homma paljastuun.
- kukavastaajos
Kyllä toi Rasua homma haiskahtaa pahasti. Tarvii laittaa MOT hen tutkinta. Laittomia rakennelmia. Milloin tää james on ostanut paikan? Ei koskaan! Rahan pesua. Mutta jos mun koiraan käydään kiinni ni omalla vastuulla. Se on aina hihnassa.
- HuiKamala
Tämähän kuuluisi suoraan katastrofin anatoimia-sarjaan. On kyllä niin järkyttävää!! Huhhuh, hankkikaa elämä.
- tutkinta
HuiKamala kirjoitti:
Tämähän kuuluisi suoraan katastrofin anatoimia-sarjaan. On kyllä niin järkyttävää!! Huhhuh, hankkikaa elämä.
Hanki sinä oma tonttisi johon hinaat vaunusi. Että Hui kamala. Minä olen omalla tontilla.Oletko sinä? ?
- LUHTALA
Minua ei kiinnosta nämä kaupunkin tekemät tyhmät sopimukset,,,niitä ne ammattitaidottomat jokilaakson päättäjät ovat tehneet vuosikausia,,,siis niin uusavutonta porukkaa että hävettää,,,mut se VIXXTTAA että tällainen VAJAKKI APINA oon nykyään rasuan puikoissa,,,eikö sille PAVIAANILLE riittänny että mokasi lahdessa jo niin pahasti että joutu hipsiin pakosalle .....
- aitojämpsäläinen
Kaiken huippu, nyt pitäisi jämsäläisten lunastaa rasua, jämsänkosken rekolan kyläyhdistyksen vapaa-ajan viettopaikaksi.Kyllä koskelaiset yrittää maksattaa
kaikeken jämsäläisillä masoihan jämsä aikoinaan jämsänkosken velatkin kun
yhdistyttiin tähän kusetukseen ette enään meitä saa ostakaa itse rasuanne
me ei sitä tarvita meillä on parempia uimapaikkoja. - eiiloinenveronmaksaja
aitojämpsäläinen kirjoitti:
Kaiken huippu, nyt pitäisi jämsäläisten lunastaa rasua, jämsänkosken rekolan kyläyhdistyksen vapaa-ajan viettopaikaksi.Kyllä koskelaiset yrittää maksattaa
kaikeken jämsäläisillä masoihan jämsä aikoinaan jämsänkosken velatkin kun
yhdistyttiin tähän kusetukseen ette enään meitä saa ostakaa itse rasuanne
me ei sitä tarvita meillä on parempia uimapaikkoja.Oikeasta siasta kirjoitit on paljon tärkeämpiä rahoituskohteita. lapset opiskelevat
parakeissa, kaksi homekoulua uimahalliremontti ja paljon muita kohteita mihin
olisi hyvä saada parannus. Sitten tämä neljän kopla vaatii "ostamaan" lunastamaan tämän leiripaikan mistä kaupungille tulee vain lisäkustannuksia, ei helvetissä ensin
oikeat kohteet kuntoon, siinä teillä Lindeman ja muu kopla on oikeita töitä. - tietoamuillekkin
LUHTALA KOMMENTOI MIKÄ OLI MOKA KUN ON NIIN HYVÄÄ TIETOA
KERRO MEILLE MUILLEKKIN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057