Heinolan Suurkirppis

Siunausta_Teille

Iso Kiitos asiantuntevalle ja ammattitaitoiselle henkilökunnalle. Kahvionne on kyllä Kaupungin Paras!!!

69

1707

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainontaa

.....oma kehu aivan tuoksahtaa......

• superjehu

Kyllä tuoksahtaa ja pahasti. Olen jonkun kerran poikennut tässä kirppumyymälässä ja kehumista ei nyt tosiaan liiemmin ole. Käytävät ahtaat. Myyntipöytä superpieni.. Mutta ei tämä kauaa tällä kylällä pärjää. Nyt on jo pöytä ale alkanut. Kaksi pöytää yhden hinnalla.

• sdfsdfgsts

Missä se on? Onko uusi?

• laloistetta

Kirppareille kiertämään...hop hop....

• sulovileenfiilis

Huh huh...johan on arvostelu nostettu, siinä kahviossa ei ollut todellakaan mitään hyvää, kaakaojauhepussi oli auki vitriinin edessä levällään ja maitopurkki, pienet nylvähtäneet sämpyt vitriinis...ja esson baarikin on vaihtoehto...mutta kieltämättä tuli hiukan Sulo Vilen fiilis kun siinä käväsin...myyjä ei tervehtinyt, istu jakkaralla ja läpsytteli kännyä...

• Merts22

miksi täytyy arvostella ja haukkua toisten pien yrityksiä eikö se ole kivaa et heinolaankin saadaan yksityis yrittäjiä ja sillanen paikka missä voi vielä istua lämmin kahvikuppi nenän edessä ja rupatella ihmisten kanssa. miks ihmisten pitää olla ahas mielisiä ja kateelisia. minulla ei ole mitään huonoa kokemusta tästä paikasta päin vastoin ja omistajatar on lumoava ihminen ;) ja tosi hyvä myynti on siinä 150-600€ viiko mitä ihmiset saa sieltä

• asiakass

Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa.

• nupponen

Heinolan Suurkirppis on tosi surkeaa tavaraa täynnä. Tyhjiä pöytiä ammollaan. Ei pitkään varmasti ole toiminnassa. Niin se kahvila, kaikkia sitä kahvilaksi voikin kutsua. Myyjät ylimielisiä ja yhdellä hemmolla pipo päässä sisällä...

• kirddis

Puhut asiaa!!!!!

• Hämillään

Jännä kun katsoo Facebookin arvostelua niin siellä on aivan eri palautetta kuin täällä. Missä mättää? Teidän asenteesta ja kateellisuudesta kun joku uskaltanut avata uuden liikkeen lähes puoli kuolleeseen Heinolaan vai kuulutteko vain siihen kastiin joka ei vaan hyväksy ja suvaitse Heinolaan kilpailua liikkeiden välille?

• VoiHuoh

Ei ole kassan takana työskentelevien vika jos pöydän vuokraaja tuo surkeaa tavaraa. Aineskaan minun käsittääkseni. Korjaa toki, jos olen väärässä nupponen..

• pölöpuuk
        Hämillään kirjoitti:

Jännä kun katsoo Facebookin arvostelua niin siellä on aivan eri palautetta kuin täällä. Missä mättää? Teidän asenteesta ja kateellisuudesta kun joku uskaltanut avata uuden liikkeen lähes puoli kuolleeseen Heinolaan vai kuulutteko vain siihen kastiin joka ei vaan hyväksy ja suvaitse Heinolaan kilpailua liikkeiden välille?

Täällä ollaan realisteja. Keskustan vuokratasolla tuotakaan ihmettä ei kesän jälkeen ole.

• Buah
        pölöpuuk kirjoitti:

Täällä ollaan realisteja. Keskustan vuokratasolla tuotakaan ihmettä ei kesän jälkeen ole.

Realisteja? Toimitaan anonyymina nimimerkin takana kun facebookissa joudut arvostelee omalla nimellä ja naamalla... Meinaatko et sillä tavalla sieltä saa jotain pisteitä kun annat mahd. Hyvät pisteet, tuskin! Taitaa kyl enemmä olla toi "realistisuus" oman egon pönkittämistä ja pahan olon purkamista.

• älä_höpise_ihminen
        Buah kirjoitti:

Realisteja? Toimitaan anonyymina nimimerkin takana kun facebookissa joudut arvostelee omalla nimellä ja naamalla... Meinaatko et sillä tavalla sieltä saa jotain pisteitä kun annat mahd. Hyvät pisteet, tuskin! Taitaa kyl enemmä olla toi "realistisuus" oman egon pönkittämistä ja pahan olon purkamista.

Kerrotko vielä, että miten voi pönkittää egoaan anonyymisti?

• kirppukirppunen
        Hämillään kirjoitti:

Heh, ainakin yks facen positiivisista palautteista on omistajan oma, ja sitten sukua/kavereita...

• sabotaash

Joo se jätkä joka pitää kirpparia on leuhkan oloinen ja pikkasen luulee itsestään. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää....

• mertsroth

Kyllä se vaan on kultaa mitä sillä omistaja jätkällä kiltää ja onhan sillä varaa olla leuhka se pyörittää pari firmaa sit sillä on luksus talo luksus vene ja melko uusi auto eikä ole bankki omaisuutta niinkuin teillä v..... Tyhjä taskut eipä teillä tavallisilla duunareilla/juolsu pojilla ole mitään omaa kaikki taitaa olla bankin painukaa sossun luukulle valittaa.

• Ypy

Miten voi kirppumyyjä näyttää asiantuntijuutensa ja ammattitaitonsa. Ei siinä hommassa tarvita kumpaakaan, kunhan istuu jakkaralla ja ihmettelee. Asiakas kiertää itseksensä ja kävelee ovesta ulos. Jotenkin on hengetön paikka, kun vertaa esim. Tiinaan. Ei varmaan ole pitkäaikanen juttu.

• kehittäjä

Ootko koskaan kuullut kehittymisestä?

• otapalautehyvin

Kirppis kuntoon ja ottaa palautetta niin onnistuu homma.

• voelke

Minun kohdallani kokemus on positiivinen. Hyvin myyntiä ja mukava päästä ylimääräisestä tavarasta eroon. Nimenomaan tavaroista, joissakin myydään vain vaatteita ja niitä on ainakin minulla ihan tarpeeksi. Haukkuminen ei auta ketään, ainakaan täällä. Hyvin ovat myyjät ottaneet vastaan ehdotuksia toimintansa suhteen. Minä oon jo vanha ja myyjät nuoria, mutta kohteliaita ovat aina olleet, jopa kyseinen pipopääkin! Tervetuloa uudet yrittäjät!

• savipata

Sinä taidatkin olla se, joka aina on pätemässä, ja kaikki tietävä.
        Sinuun törmää aina kirppareilla, olet auliisti jakamassa tietojasi.
        Olen kyllästynyt sinuun ja kaikkitietävyyteesi.
        Mutta uusille yrittäjille kiitos, tätä kaivattiin. Kilpailu on aina tervettä!

• markkinointiaPlease

Eikö kukaan halua kertoa, missä se on? Eikö edes omistaja itse? Voisin poiketa siellä, kun seuraavan kerran ajan Heinolan kautta, mutta en lähde etsimään, jos en tiedä suunnilleen, missä päin se on.

• katsogooglesta

kyllä googlesta löytyy kun etsii! Kauppakatu 16

• uulajussi

Mitä kadehdittavaa on kirppiksen pitämisessä? Tuskin kukaan kadehtii sitä. Sitä ei saa sanoa mielipiteitään. Mutta Heinolassa on ollut niin monta kirppistä ja moni on lopettanut. Että mikä tästä tekee sen kummemman. Äärettömän huonoa tavaraa. Ja olen nähnyt kun pöytävuokraus päättyy niin ei ole mennyt kovin hyvin tavarat kaupaksi kun pois kannetaan kassitolkulla tavaraa. No katsotaan kuka on oikeassa ja kuka väärässä, onko tämä yritys kuinka kauan pystyssä. Kahvilasta jos joku löytää jotain hyvää niin tarttee olla puoli sokea ja makuaisti pois.

• prenikka

Minä käyn usein, en niinkään piittaa pitäjistä." Aarteitahan" minä haeskelen. Mutta olen monesti joutunut kuulemaan pitäjien henkilö kohtaisia asioita . Joita näköjään hoidetaan kassalla. Etelänmatkan tilaukset, hiusten hyvät ja huonot päivät. Kaverin pettämiset ja ryyppyreissut. Hyvä asiakaspalvelu ei pidä sisällään, että näitä puidaan kassalla. Mieluummin kotona tai takahuoneessa. Kahviosta en tiedä sanoa, mutta muuten tämä uusi kirppis on tervetullut Heinolaan. Toivottavasti pysyykin ja ovet on avoinna, kuten aukiolo lapussa sanotaan.

• käki

Oma väki laittanut tämän. Omaa sakkia kirppiksellä mölyämässä. Tekopyhää paskaa... En edes käy moisessa mestassa.

• öhömm

Tiedätkin kuitenkin vaikka et käy? On erikoista

• Kaarlo-

Pöytienvuokraajat, vaatikaa osa paikkamaksustanne takaisin.
      Kirppis on useasti kiinni vaikka pitäisi olla auki...

• Lähitalon_asukas1

Näin on, etenkin menee kiinni etuajassa. Monesti ovet olleet lukossa jo klo 17 jälkeen, vaikka klo 18 pitäisi kiinni mennä.

• hölmistynyt
        Lähitalon_asukas1 kirjoitti:

Näin on, etenkin menee kiinni etuajassa. Monesti ovet olleet lukossa jo klo 17 jälkeen, vaikka klo 18 pitäisi kiinni mennä.

Aukioloajat ovat muuttuneet, ja heti oli uusi lapput tullut ikkunaan. Ma-pe 10-18 la-su 10-15. itse käyn päivittäin ja aina vielä viime minuuteilla väkeä sisässä! En kyllä ymmärrä mistä moista keksitte?

• Lähitalon_asukas1
        hölmistynyt kirjoitti:

Aukioloajat ovat muuttuneet, ja heti oli uusi lapput tullut ikkunaan. Ma-pe 10-18 la-su 10-15. itse käyn päivittäin ja aina vielä viime minuuteilla väkeä sisässä! En kyllä ymmärrä mistä moista keksitte?

No kyllä on ollut ihan arkisinkin kiinni ennen klo 18.

• Memmu7000

Paskat ole paras, kohan oma paska jymähtäny pahasti.

• sos.dem.krist.kok

Persut jakaa siellä vaalimainoksia ja karkkia.

• kokemuksesta

En kyllä menisi kehumaan edes keskinkertaiseksi. Paikka on huonosti suunniteltu, suurimmassa osassa pöytiä ei ole omia hengaripaikkoja, vaan yhteiset rekit eli kaikkien tavarat sekaisin toistensa joukossa. Pöydät likaisia, etenkin jos edellinen myyjä on pitänyt siinä työkoneita tms. Hakaneulat avoimina mukissa. ..kivat fiilikset kun työntää sormensa sinne.
      Mutta ennenkaikkea henkilökunnan käytös huonoa. Pitävät keskenään ja kavereidensa kanssa kauheaa älämölöä ja kiroilemista, etenkin omistajatar itse.

• HuonoTuuri

En minä ole ole koskaan saanut hakaneuloista sormilleni. Aina ovat oleet kiinni kun siitä olen ottanut. Liekö sinulla vain ollut huono tuuri?

• kuljeavoiminsilmin

Höpö, höpö. Tuurista ole kiinni, vaan henkilökunnan laiskuudesta.

• EdelleenHuonoTuuri

ilmeisesti kumminkin käyt siellä niin paljon, että voit haukkua myyjiä laiskaksi? Eikö tuo sinun kirjoittelu nyt ole vähä ristiriitaista kun käyt sieltä hakemassa neuloja?

• höpöhöp

Pakkohan sitä oli käydä pöytäänsä siivoamassa, kun kokeilin paikkaa kerran. Ko. neuloja käytetään hintalappujen kiinnittämiseen.

• Huvittunut

Tiedän käytännön. Pöytä ollut siellä ja hyvin meni kaupaksi ja sormetkin säästyi reiltä ja vereltä.

• uudelleenmenen

Kävin siellä ja palvelu oli tosi loistaa, kiitos, tulen uudelleen.

• palveluako

Vähään sitten tyydyt.

• hohhoijakkaa

Tosi surkee pulju.....o´´ kuin jätelajittamo.

• nohuah

ja se on liikkeen vika jos ihmiset vie romua myyntiin??

• Romutar1

Tunnustan. Kuulun ilmeisesti huonon tavaran myyjiin, koska en saanut edes pöytävuokraa kokoon kahdessa viikossa. Kävi melkein kateeksi, kun joillakin oli ollut kuulemma 600 euron viikkomyyntejä samana ajankohtana, eikä ilmeisesti mitenkään muista poikkeavalla tavaralla.
        Antakaa nyt ihmiset vinkkejä, kuinka pääsisin edes puoleen tuosta summasta, joka on ihan normi summa ko. kirppiksellä.

• lottapannu680euroa

Opettele valehtelemaan! Kerro tuloksesi kymmenellä ja lisää siihen vielä päälle pöydän hinta sekä matkakulut. Niin sitä "tulosta" tehdään...

• huhhu

Mitä ihmettä ihmiset ruikuttaa.. Tukekaa suomen pienyrittäjyyttä.. Minusta rohkeaa että kuolleesen heinolaan saatiin yksi pienyritys lisää.. Menestyy tai ei.. Asiakkaana olen ollut ja pirteää kassa henkilökuntaa löytyy.. Tein jopa tienestiä tavaroillani.

• Äippis

No....ensimmäistä kertaa vuokrasin paikan ja varmasti viimeistä. Valitettavasti paikka on huonosti suunniteltu. Sijainti olisi loistava, mutta siisteys ja viihtyvyys ala-arvoista. Voi,voi !!!

• juntit

En ymmärrä, ei uskoisi että kyse nyt on samasta paikasta. Ihan tilavahan se on,mahtuu jopa lastenrattaiden kanssa sisälle,toisin kun Tiinan kirppikselle ei todellakaan edes ovesta sisälle,saati että voisi pöytien välissä mennä.
      Ei valittamista, harmi että on paljon tyhjää..mutta tälläsessä kylässä ihmehän tuo olis jos pöydät ois täysiä.
      Voi kamala,ihan pipo päässä. Vaikuttaa kauhealle. Kyllä ihmiset sitten vetää johtopäätöksiä...

• jun-tit

Lastenrattaat eivät (eivätkä myöskään koirat) kuulu kirppiksille. Samaten paksumahaiset (lastenvaunuilevat) reppuselät voisivat pysyä painorajan tuolla puolen...

• noexpperience

Heinolaan tulevat yrittäjät toimivat hetken aikaa. Yrittäjät kadehtivat toisiaan. Asiakkaat ovat moukkamaisia.. Utelevat käykö kauppa? Hypistellään mitään ei osteta. Toivotellaan onnea yritykselle ja kävellään ulos. Tämä ei yrittäjälle leipää tuo. Joten älkää alkako Heinolassa yrittäjäksi se ei vaan kannata. Sen on moni huomannut ja lähtenyt tuppukylältä pikkasen isompiin piireihin.

• sikora

Puhut asiaa. Ihmetellään miksi ei ole palveluita, sitten ei kuitenkaan olla valmiita niitä käyttämään. Olen kuullut juttua että Heinolan yritykset häipyvät yön aikaa pois mitään ilmoittamatta. Ymmärrän erittäin hyvin. Totta se kertoo vain yrittäjän tylsistyneen myymään tyhjää tyhjäpäisille. En sitten tiedä onko Heinolassa väki niin nuukaa vai mikä mahtaapi olla syynä. Keskusta kuoleentuu pikkuhiljaa. Sitä saa mitä tilaa.

• ällötys

Hallaa Heinolassa tekee puhuva tietotoimisto joka juoruaa muiden yrittäjien asiat ja toki laittaa omiaan puheen joukkoon... Tämä tietotoimisto kiertää yrityksiä läpi. Varmasti jokainen tietää tämän tapauksen

• ypö5
        ällötys kirjoitti:

Hallaa Heinolassa tekee puhuva tietotoimisto joka juoruaa muiden yrittäjien asiat ja toki laittaa omiaan puheen joukkoon... Tämä tietotoimisto kiertää yrityksiä läpi. Varmasti jokainen tietää tämän tapauksen

Onko se eräs pinkkitukkainen punkero??

• ällötys

Ei kun vanha äijä..

• etuosto-oikeus

Kirppis on muuttamassa uusiin tiloihin Plaaninmäelle, mutta tuleeko tilalle mitään, vaiko jääkö taas yksi liiketila tyhjilleen?

• heihdukothyppikää

Paskat oo mihinkään uuteen tilaan muuttamassa, vanha rakennus se on siinä plaanarilla...

• Harmistunut

Veikkaan et tyhjilleen jää... Heinolaan meinaa kukaa uskaltaa avata enää liikettä kun on niin suppeat (kuten joidenkin kommenteista näkee) ihmiset kylällä...

• toxiini

Miksi ette käytä kylän palveluita ja erikoiskauppoja?? Kohta kaikki lähtee pois. Mutta onhan cittari josta kaiken saa....

• SIRALOP
        Harmistunut kirjoitti:

Veikkaan et tyhjilleen jää... Heinolaan meinaa kukaa uskaltaa avata enää liikettä kun on niin suppeat (kuten joidenkin kommenteista näkee) ihmiset kylällä...

Tulee uusi Kebab yrittäjä. Tuoretta lampaan lihaa saa, läpeensä tyytyväistä.
        Paikan päällä hierottua rullalle, tsemppiä

• hypi.itse
        heihdukothyppikää kirjoitti:

Paskat oo mihinkään uuteen tilaan muuttamassa, vanha rakennus se on siinä plaanarilla...

Älä saa slaagii! Taidat olla vähän(!) tyhmä??

• SIRALOP

Hienoa että yksi törky paikka muuttaa. Oli tiedossa jo heti kun aloitusta sorvasivat.
      Onhan kaatopaikallakin tasoa, sorry.!

-Uusi paikka ei kummoinen, lyhyt aikainen bisnes....;)>.....

• hannnnnnne

Minkälaiset uudet tilat on? Onko tavara laadukkaampaa kun vanhassa paikassa? Ja onko kahviota enää?

• jere8

Laadutonta tavaraa mielestäni, likaisia ja rikkinäisiä vaatteita.

• TTSK

Parempi tämä ainakin on kuin Tiinan kirppis. Vituttaa kulkea siellä kun ei mahdu edes kääntymään ilman että tönäisee viisi hyllyä kumoon. Eikä edes pysty maksamaan kortilla, naurettavan aataminaikuista.

• epämössö

Laihduta se maha pois ja ota reppu selästä, niin alat ehkä mahtumaan...

• yesh

Loppuihan se kirppis..... Konkkaan meni pipopäineen..

• HDUKKO

Ookkonää varma että oli konkka, jospa omistaja tahkosi niin paljon rahaa bisneksellään ja jäi nauttimaan nyt eläkepäivistä...

• Mummolle_kyytiä

Kukahan tän loistavan bisneksen oikein omisti?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1701
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1546
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1260
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe