väärin tuomittu

pettynytmies

Minua syytettiin ratista en ollut syyllinen silti minut tuomittiin ja raskaasti pelkillä ahetodisteilla.varaa ei ole mennä hoviin..nuori naissyyttäjä twki virheen joka katkeroitti minut loppuiäkseni suo.alaista yhteiskuntaa kohtaan.nyt kun minusta tehtiin oikee rikollinen minun täytyy varmaan ruveta omaksumaan tää rooli.tosin viisi lastani kärsii tästä mut ei auta..rikollinen mikä rikollinen.aloitan nyt kokeilemalla millaista on ajaa kännissä se on kokematta..vaikka tuomio onkin tullut..saa nähä mite mener..mut toi on koettava...mitäs muuta rikolliset puuhaa?vinkkejä kiitos... kiitos kemijärven käräjäoikeudelle uranvalinnasta

5

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhari1215151

Niinhän moni naisenhakkaajakin väittää että ei ole naistansa hakannu vaikka selvät merkit on nähtävillä ja vaikka nainenkin olisi syytteen asiasta nostanut. Ei sitä ilman syytä (tarkkuusalkometri/verikoe) rattijuoppoudesta ihmistä syytetä. Omaa tyhmyyttä on se jos omalla pihalla siirtelee autoa kännissä luullen että se ei ole rangaistavaa.

• Matkaradiosta.kuunneltua

On näitä oikeusmurhia tehty muillekin. Voisi väittää, että vähintään joka toinen on vääriä tuomioita. Ei tuomareita ja muita juristeja kiinnosta muu kuin se, että millaisella tuomiolla he saisivat suurimman potin jaettavakseen. Tästä ei puutu esimerkkejä joista nytkin on meneillään kuuluisimpina Auerin ja Aarnion jutut.

1960-luvulla oli radiossa juttusarja "Kuinka käytätte rahojamme". Yhdessä jutussa juristi kertoi, ettei heitä kiinnosta pätkääkään, miten asiat ovat oikeasti tapahtuneet, vaan miten ne osataan kertoa ja juonia. Sarjassa oli muutakin, mm vakuutusasioita. Jostakin syystä (jonka jokainen arvaa) sarja jäi lyhyeksi eikä sitä ole koskaan uusittu.

• bigmag

Onnittelut minunkin puolesta. Suosittelen tekemään jotain sellasta että varmasti pääset kiven sisään. Siellä sitten voit kavereittes kanssa pohtia mitä teette kun vapaudutte. Jari olisi heti mennyt Hesburgeriin, meettekö te Mc donaldsiin?

• Objektiivisuus

Mikäli aidosti sait syyttömänä tuomion eli ajanut ajoneuvoa alkoholin vaikutuksen alaisena. niin silloin jos tiedät kuka ajoi oikeesti niin kerrot sen minkä tiedät? (mieti kuitekin kannattaako?) ja mitä tulee katkeroituneeseen mieleesi.niin mietippä kannataako nyt pilata oma elämä tai läheisten tai jokun muun elämä. ajelemalla alkoholin vaikutuksen alaisena ja tehden vielä jotakin muut rikollista. ( ei kuule kannata) voin kertoa ettei poliisi ja syyttäjä osaa pysty kykene haluakkaan tehdä asioita fakta pohjalta..vaan siihen tekemiseen riittää se tahto joka heillä on ja minkä cv-vaatii. uraa ajatellen.

ottappa nyt aikuisten oikeesti järki käteen ja harkitseppa mitä kirjoitin..

• driveInCourt

> Minua syytettiin ratista

Minä olen kuvitellut, että oikeudessa syytetään syyttäjän paikalta, joissakin maissa erityisestä aitiosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17083
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4844
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2748
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      147
      2041
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1607
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1527
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      23
      1418
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1233
    Aihe