hei, laitatko vinkkejä eri tavoista mennä Dublinin kentältä keskustaan! Kiitos :)
lentokenttäkuljetus keskustaan
9
2153
Vastaukset
- jamopomyös
Bussi, taxi tai kävellen
- CityBussilla
Kävellä ei toki tarvitse, sillä Dublinin lentoasemalta pääsee sinne keskustaan todella helposti! Tarjola on erilaisia lentokenttäbusseja, jotka liikennöivät tiheään. Niiden erona on niiden reitti, matka-aika ja hinta. Halvin vaihtoehto on ehdottomasti vain 3 euroa maksava City Bus numero 16.
Katso lisää eri vaihtoehdoista ja vaikka sitten kaupungilla liikkumisesta sivulta:
http://irlanti.org/lennot-ja-liikkuminen - gdjdjdj
yes, itse käytin Airlinkin bussia nro 747, kulkee 15-20 välein lentoaseman ja keskustan väliä, maksoi 6 euroa
- gdjdjdj
siis 15-20 minuutin välein
- vaionkoaivoton
ei ole vaikea löytää
- ihanaivoton
Paljonko maksaa taksi keskustaan?
- Taksilla
Taksi otti meiltä 23 € (4 henkeä)
- aefgaefga
747 bussilla olen aina päässyt keskustan pääkadulle, sillä on helppo kulkea. Sen verran pitkä matka ettei voi kävellä.
Nyt tulin bussi 747:lla, hotelli melkein päättärin vieressä, hotellissa hyvä wifi, päivätirsat ja etsimään ruokapaikkaa. Bussilipun maksoin netissä, 6 euroa suunta, 10 euroa menopaluu, voucherin vaihdoin lentokentän bussi-infossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716