hei, laitatko vinkkejä eri tavoista mennä Dublinin kentältä keskustaan! Kiitos :)
lentokenttäkuljetus keskustaan
9
2161
Vastaukset
- jamopomyös
Bussi, taxi tai kävellen
- CityBussilla
Kävellä ei toki tarvitse, sillä Dublinin lentoasemalta pääsee sinne keskustaan todella helposti! Tarjola on erilaisia lentokenttäbusseja, jotka liikennöivät tiheään. Niiden erona on niiden reitti, matka-aika ja hinta. Halvin vaihtoehto on ehdottomasti vain 3 euroa maksava City Bus numero 16.
Katso lisää eri vaihtoehdoista ja vaikka sitten kaupungilla liikkumisesta sivulta:
http://irlanti.org/lennot-ja-liikkuminen - gdjdjdj
yes, itse käytin Airlinkin bussia nro 747, kulkee 15-20 välein lentoaseman ja keskustan väliä, maksoi 6 euroa
- gdjdjdj
siis 15-20 minuutin välein
- vaionkoaivoton
ei ole vaikea löytää
- ihanaivoton
Paljonko maksaa taksi keskustaan?
- Taksilla
Taksi otti meiltä 23 € (4 henkeä)
- aefgaefga
747 bussilla olen aina päässyt keskustan pääkadulle, sillä on helppo kulkea. Sen verran pitkä matka ettei voi kävellä.
Nyt tulin bussi 747:lla, hotelli melkein päättärin vieressä, hotellissa hyvä wifi, päivätirsat ja etsimään ruokapaikkaa. Bussilipun maksoin netissä, 6 euroa suunta, 10 euroa menopaluu, voucherin vaihdoin lentokentän bussi-infossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243877Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441979Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö391248- 761135
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251076Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi331054Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä45973Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173851- 56823
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12743