Olen ostamassa kaverilta em Nokiaa? Kannattaako? Ilm aika vanhakin laite............
Onko aikoinaaan ollut hyvä?
Nokia 447Xi
9
887
Vastaukset
- xyz
Sen arvo on 10-20e.
- RickHeart76
Uusia 17" CRT-näyttöjä saa nyt todella edullisesti n.110-140€. Uudessa halvassa näytössä on erittäin todenäköisesti paljon parempi kuvanlaatu kuin n.5-15 vuotta vanhassa ns. huippunäytössä, jonka kuvaputki voi olla jo "loppuun palanut".
Mutta mikäli tuo 110-140€ on liian paljon, niin silloin ko. Nokian näyttö on ihan hyvä ratkaisu.
Sopiva hinta voisi olla n.40-50€, mikäli kuva on vielä käyttökelpoinen. - Nokia
Hyvä laite, tää oma on vuodelta 1997 ja hyvin pelaa.
Putki on Sonyn trinitron eli pystysuunnassa täysin suora. Suorittaa demagnetoinnin jokaisella käynnistyksellä, sietää muistaakseni 100 Hz:n virkistystaajuuden.- Anonyymi
jgh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jgh
Vitun apina häirikkö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jgh
Onko Paha M$ tauti?
- Anonyymi
Myykää ubuntun käyttäjälle 450€ hintaan, se ostaa roskaa, se käyttää tietokoneensa roskalla, ja syö roskaruokaa R:llä
- Anonyymi
Vittu sä olet sairas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu sä olet sairas!
Sillä on ubuntu allergia, älkää tuputtako sitä koko aikaa, kaikki sairastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014