Olen adoptoitu ja paras ystäväni on myös adoptoitu. Meitä on kiusattu koko lapsuus eskarissa, koulussa, ammattikoulussa. Molemmat ollaan jouduttu sairaalaan koulukiusaamisesta johtuen. Minulle on sanottu etten ole yhtä tärkeä kuin biologinen lapsi. Aikuisena minua kiusataan thai hierojaksi, marjanpoimijaksi, sukupuolitauteja levittäväksi huoraksi, transuksi. Minulta vedettiin koulussa housut alas siksi koska halusivat nähdä omistanko peniksen. Kasvattakaa teidän lapsista rohkeita ja kertokaa heille ajoissa miksi on ilkeitä ihmisiä jotka kiusaa. Minut kasvatettiin liian kiltiksi etten osannut sanoa ei kiusaajille ja minut raiskanneelle pedofiilille en osannut huutaa kun minua riisuttiin julkisessa kulkuvälineessä kukaan kiinnittänyt huomiota koska olen näkymätön. En toivo kenellekkään adopoidulle tälläistä tulevaisuutta.
adoptoitu lapsi
adoptoituihminen
2
141
Vastaukset
- adoptiolapsi2003
Surullista..Mutta kiltteys toki kannattaa mutta tuollaiset paskapersemätäpaiseet olivat silloin vain lapsia. Vaikka jotkut ovat aikuisinakun tuollaisia pyllypäitä.
- eikusipäille
Pedofiili jos on hengissä ni kosta sille. Jos et pysty yksin pyydä apua.
Voimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2664948Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002693471- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891676- 1041333
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201312Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195