Onneksi nyt 17 vuotiaan tapauksessa todennäköinen syyllinen löytyi nopeasti. Ei tekijä ymmärtänyt hukuttaa, jos niin olisi kestänyt löytyminen kauemmin, eikä enää olisi pystytty toteamaan raiskautta.
Porin surmattu 17 vuotias ja Karoliinan Kesti
2
105
Vastaukset
- humaltui
Mun mielestä Karoliinasta tiesi ainakin löytöympäristön, sen "järven" rannalla ollut rivarin porukka, joka juhli siellä terassilla yöllä. Mun unessa näytettiin Karoliinaa, joka pakkaa matkalaukkuaan olohuoneessa, joka antaa siihen rantaan ja osittain jonkinlaiselle lasten pihalle. Ikkunat on isot ja taustalta kuuluu biletysääniä. Karoliina kääntyy ja katsoo haikeasti sanoen :"Teitä tulee ikävä." Porukka olisi varmaan ilmaantunut rivaristakin, jos olisi tähdennetty heitteillejätön rikosta, niinkuin tässä tapauksessa ainakin paikan päällä näyttää käyneen.
- gewrgfd
Heitteillejättö -nimistä rikosta ei ole olemassakkan. Ja et kai tosissasi ehdota, että sinun unesi pitäisi ottaa jotenkin tosissaan rikostutkinnan välineenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947