Hei täällä 19 v tyttö ja minulla on isot ja tummuneet häpyhuulet ja se tuntuu erittäin nololta enkä sen takia ole seksiä harrastanut, onhan seurustelu kumppaneitakin mennyt ja tullut mutta jokaisella heistä on se suu seksi mielessä <--- jota noitten häpyhuulien takia en halua.
Mitä mieltä te miehet olette niistä yleensäkin
isot häpyhuulet, ovatko ne nolot
7
186
Vastaukset
- kielimi
Turhaan nolostelet,minä ainaki tykkään nuolla isoja häyhuulia missä voitais tavata !!
- Aloittaja8
Enpä tiedä
- Labialike
Rakastan ulkonevia häpyhuulia. Pidän niiden imemisestä ja katsoa kuinka ne jäävät auki kuin terälehdet, tai perhosen siivet. Myös penetraatio runsaiden ja rokkkuvien häpyhuulien väliin takaapäin on todella kiihottavaa.
Terve nainen olet!- Aloittaja8
Tämä kommentti saa hyvän mielen aikaan
- labialike
Ole hyvä :)
Aistikasta talven jatkoa sinulle!
- hemmotteluhoitaja
Terve! Saanko hemmotella sinua Teen tieteellistä loppututkintoa Tantra hieronnan alalta ja tarvitsen siihen rohkeaa nuorta naista hierottavaksi hieronta sessio kestää n. 3 tunti ja vähintää pitää sitoutua n. 5 kertaa hieronnat tullaan suorittamaan sinun luonasi sinun ei tarvitse lähteä mihinkään vaan oma tuttu kotisi. Tantrahieronta ei maksa sinulle mitään! Vähän luksusta sinulle T. Sinun hierojasi Jani 040 3797 366
Lisätietoa: [email protected]
Tai soita! 040 3797 366 Sinun hierojasi Jani- Aloittaja8
Ei kiitos ystäväni on hieroja myös mutta kiitos tarjouksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243