Moi
Sitä vaan tässä kyselisin että kun en itse oikein ole mikään tekniikan ihmelapsi niin tietääkö kukaan voiko Canon PowerShot A 2400 IS -kameraa ladata tietokoneella? Jos voi, niin miten? Itse olen hukannut laturin ja jäljellä on enään se liitäntäjohto joka liitetään tietokoneeseen kuvia katsellessa.
Canon PowerShot A 2400 IS ja tietokone
3
139
Vastaukset 3
En tiedä mutta kokeilisin sen välijohdon kytkemistä ja jos akku täyttyy niin vastaus on jotta VOI!
Latureita nyt saa kaupoista joten ei se nyt mikään mahdoton tilanne ole.Ei voi. Kamerat ladataan lähes aina omalla laturillaan. Canonin omat laturit ovat aika kalliita, mutta tarvikemalleja saa halvemmalla:
http://www.mytrendyphone.fi/shop/canon-nb-11l-akkulaturi-87747p.html
http://www.nettiakku.com/tuotteet.html?id=24/121- varoitus
kannattaa karttaa nettiakku.com :ia. Toimitusajat moninkertaiset verrattuna luvattuun.. useita viikkoja siis. Yrittää myös laskuttaa tuotteen uudelleen, vaikka se on maksettu tilauksen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881461
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä381135Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23910Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita164751Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13720- 46679
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja197675Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13647- 33580
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39568