Muistaako / tietääkö kukaan yammu kuskia nimeltä Sonja Inkeroinen? Miksihän ajaa epäsäännöllisesti vuosina? 2010 ajoi 2011 ei 2012 ei 2013 ajoi 2014 ei. Ajaa vanhalla tonykartilla, joka on ollut -04 lähtien
Tyttö kartingissa
11
2136
Vastaukset
- 1216
en tunne, enkä tiedä, mutta jammu on siitä hyvä luokka, että säännöt ei hirveesti muutu, joten vanhan auton voi kaivaa autotallista esiin ja lähtee kisoihin välivuosienkin jälkeen.
- dsfiudfiugsdfug
V...ttuako sinä sitä täällä ihmettelet! Jos toisen asiat kiinnostaa noin kovasti niin kysy ihmiseltä itseltään, seetanan tonttu!!!
- SonjaInke
Ja täällä vastailee itse pääsyyllinen.
Olisin ihan mielellään kisoissa enemmänkin, mutta viime kautena olin kiertämässä Eurooppaa koko kesän ja tänä kautena pyörin Aasiassa. Tarkoitus olisi päästä ajamaan edes pari kisaa, mutta saa nähdä. Myös työt ovat pitäneet vähän liian kiireisinä.
Mukava huomata, että tällänen veteraani vielä muistetaan. Käykää moikkaamassa Isääni joskus radoilla. Se siellä kuitenkin on pyörimässä koko kesän vanhalla asuntoautollaan.- hgduuff
Minkä ikäinen oot? Ootko muka joskus ollu suosittu kisoissa? Missä kaikilla radoilla oot käyny kisailee?
- rewrewrw
hgduuff kirjoitti:
Minkä ikäinen oot? Ootko muka joskus ollu suosittu kisoissa? Missä kaikilla radoilla oot käyny kisailee?
hgduuff on nyt ihan hukassa. Karting ei oo mikään suosituimmuuskisa vaan nopeuskilpailu jossa voittaa se joka on ekana ruutulipulla.
- hgduuuf
vastaahhan pääsyyllinen
- hgduuuf
up!
- KivaSetä
Menepä mukula pois huutelemasta turhia.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Nii en tiedä
https://gramhir.com/media/1699997882083628548 - Anonyymi00011UUSI
Up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851