Tyttö kartingissa

ihmettelijä0

Muistaako / tietääkö kukaan yammu kuskia nimeltä Sonja Inkeroinen? Miksihän ajaa epäsäännöllisesti vuosina? 2010 ajoi 2011 ei 2012 ei 2013 ajoi 2014 ei. Ajaa vanhalla tonykartilla, joka on ollut -04 lähtien

10

2082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1216

en tunne, enkä tiedä, mutta jammu on siitä hyvä luokka, että säännöt ei hirveesti muutu, joten vanhan auton voi kaivaa autotallista esiin ja lähtee kisoihin välivuosienkin jälkeen.

• dsfiudfiugsdfug

V...ttuako sinä sitä täällä ihmettelet! Jos toisen asiat kiinnostaa noin kovasti niin kysy ihmiseltä itseltään, seetanan tonttu!!!

• SonjaInke

Ja täällä vastailee itse pääsyyllinen.
      Olisin ihan mielellään kisoissa enemmänkin, mutta viime kautena olin kiertämässä Eurooppaa koko kesän ja tänä kautena pyörin Aasiassa. Tarkoitus olisi päästä ajamaan edes pari kisaa, mutta saa nähdä. Myös työt ovat pitäneet vähän liian kiireisinä.

Mukava huomata, että tällänen veteraani vielä muistetaan. Käykää moikkaamassa Isääni joskus radoilla. Se siellä kuitenkin on pyörimässä koko kesän vanhalla asuntoautollaan.

• hgduuff

Minkä ikäinen oot? Ootko muka joskus ollu suosittu kisoissa? Missä kaikilla radoilla oot käyny kisailee?

• rewrewrw
        hgduuff kirjoitti:

Minkä ikäinen oot? Ootko muka joskus ollu suosittu kisoissa? Missä kaikilla radoilla oot käyny kisailee?

hgduuff on nyt ihan hukassa. Karting ei oo mikään suosituimmuuskisa vaan nopeuskilpailu jossa voittaa se joka on ekana ruutulipulla.

• hgduuuf

vastaahhan pääsyyllinen

• hgduuuf

up!

• KivaSetä

Menepä mukula pois huutelemasta turhia.

• Anonyymi

Up.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45329
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      195
      10856
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8518
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      35
      1597
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe