En osaa antaa järkevämpää otsikkoa. Mä haluan ja en halua pois kotoota. Pelottaa, etten jaksa hoitaa asioitani itte. Mulla on kaiken maailman mielenterveysongelmia ja henkisesti hyvin kuormittava ja toisinaan ilkeä isä ja menneisyydestä toki löytyy peruskouluaikanen helvetti ja mua_siin mieles_ahdisteleva veli, joka nyt asuu muualla.
Äiti puhuu aina tosinaan mulle itku silmissä, etten saa tehä itsemurhaa, kun se ei sitä kestä. Joten kai sitten ois ees kokeiltava, jos yksin asuminen helpottais tilannetta, kun isä on poissa peleistä. Aattelin toteuttaa tän muuttoprosessin n. vuoden päästä, kun lukio loppuu, mut ahdistaa ja pelottaa ihan mielettömästi. Mä oon lähes varma, että yhtäkkinen vastuu kaikista laskuista, siivoamisesta ja perustarpeitten hoitamisesta on mulle rankkaa etenkin kun tietyt "osat" musta on päällä.
Kaipaisin kokemuksia ja neuvoja itsenäistymisprosessiin ihmisiltä, joitten elämä ei oo ollu siitä hauskimmasta päästä. Kiitos.
Kotoa pois muutto
10plus9
1
152
Vastaukset
- EzkuxD
Kyllä sä pystyt siihen:)...kunhan opit pitämään talon siistinä ja laittamaan ruokaa nii kaikki on hyvin. Tai siis kuhan pidät kiinni kotitaloudellisista hommista esim. Tiskikoneen tyhjentäminen(tai tiskaus),siivoat talon välillä mut siis tää oli vaa miten mä tekisin...tee vaan niin mikä ittes mielestä tuntuu oikei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772