onko hyvä kauppa?
K-Koira Kemppainen
75
4575
Vastaukset
- Ikänäkö
Nyt luulen että joku likinäköinen on saanut tietokoneen
- 818181
Tää vastaus on oikeesti niin oivallinen et hymyilen tälle aina. Kiitti tästä :)
- eihehkeetä
empä mee enneä, ohi puottelen niin tympeen näköstä muorio koko paekka täönnä
- harmistunut
Lopettakaa jo hyvän sään aikana toisten elinkeinon haukkuminen! Hävetkää!
- 818181
Toisten menestys on aina sulta itseltä pois? Näin ajatteleet kainuulainen? Ja on aivan fakta että nämä koirat jotka täällä haukahtelee, ne itse käyvät asioimassa siellä kaupassa jatkuvasti. Sitä on sitten niin jännää täällä pilkata selän takana, huh huh. Tähän kohtaan voisi todeta: hankkikaa elämä? Menkää sinne kuntosalille päästämään höyryjä, menkää kirjastoon, menkää Kajaaniin, minne ikinä meettekin, mutta tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tolle asennevammallenne. Etelässä kukaan ei oo tollanen. Ootte kuin pikkukakarat pahimmillaan. Luuletteko että ette kelpaa enää "kavereillenne" ja että juttu loppuu kesken jos ette hauku muita. Teillä kun ei oo mitään rakentavaa sanottavaa. Mistään. Omg.
- vilikko
Sinulla sitä 818181 näkyy olevan sanottavaa sitten toistenkin edestä! Joka helkkarin asiaan sinä kommentoit, täällä Hyrskän palstalla. Sinähän olet kuin Paljakan akka pahimmillaan, vai oletko sama henkilö? Kun noita sinun kommenttejasi lukee, niin tulee mieleen, että onkohan sinulla kaikki muumit kotona kotilaaksossa?
- AAEEIIOO
vilikko kirjoitti:
Sinulla sitä 818181 näkyy olevan sanottavaa sitten toistenkin edestä! Joka helkkarin asiaan sinä kommentoit, täällä Hyrskän palstalla. Sinähän olet kuin Paljakan akka pahimmillaan, vai oletko sama henkilö? Kun noita sinun kommenttejasi lukee, niin tulee mieleen, että onkohan sinulla kaikki muumit kotona kotilaaksossa?
NIIN ,NÄYTTÄÄ OLEVAN.
- 818181
vilikko kirjoitti:
Vilikko jos haukut toisia pitää perustella. Muuten se on raukkamaista. Jos puolustan kauppaa mollaajilta mulla ei ole muumit laaksossa? Mistä 90luvulta tämän sanonnan tempasit. Sulla on tainnu oikolukutaito jäädä peruskoulun penkin alle. Sinä taidat olla sellanen jplla ei oo omia mielipiteitä tai et uskalla niitä julki tuoda. Ettei vaan joku hermostuis ja milä pahinta olis eri mieltä.. että eipä nyt kommentoida annetaan vaan keskustelun tyrehtyä. Taidat olla 26v pojankloppi.
- yliikäeiparas
huonoa elinkeinon harj. yli-ikäsiltäkin
- 818181
yliikäeiparas kirjoitti:
huonoa elinkeinon harj. yli-ikäsiltäkin
Mikä on huonoa elinkeinon harjoittamista? Ja keneltä yli-ikäisiltä, mikä on yli-ikä? Mitä mieltä sinä olet siitä että täällä kommentoidaan "empä mee enneä, ohi puottelen niin tympeen näköstä muorio koko paekka täönnä" (kirj. eihehkeetä), ja "Perseestä on, paska haisee sisällä" (e.k)? Miksihän näitä kommentoijia ei haukuta että hei ei oo muumit laaksossa? Kyllä täällä taitaa olla pari toisten haukkujaa jotka rellestää kaikissa keskusteluissa. Mun aloittamissa keskusteluissa on ollut muutamia hyviä kommentteja, ja ihmiset on jatkaneet keskustelua. Mistähän johtuu että nää huorittelu- ja perse/paska -kommentoijat eivät saa mitään vastakaikua. Ei tuu mieleen miks? Minä en kehtais tollasta kieltä ees käyttää.
- vilikko
Lue ja katso tarkkaan artikulointiasi?! Eihän tuosta sepostuksesta ota Erkkikään selvää! Oliskohan sinulla syytä vielä ottaa muutama äidinkielen tunti, vaikka Kansanopistossa, ennen kuin alat kirjoitella yleisillä palstoilla? Ei muumi talossa ketään oo kotona, hei muuuumiiiii.....!
- 818181
vilikko kirjoitti:
Lue ja katso tarkkaan artikulointiasi?! Eihän tuosta sepostuksesta ota Erkkikään selvää! Oliskohan sinulla syytä vielä ottaa muutama äidinkielen tunti, vaikka Kansanopistossa, ennen kuin alat kirjoitella yleisillä palstoilla? Ei muumi talossa ketään oo kotona, hei muuuumiiiii.....!
Minä en mitään Kansanopistoa käyttele, oon kuule ihan yliopistot käyny. Tuskinpa sinä maalaispoitsu oot sellasesta ees ikinä haaveillut ;) ja kansanopisto kirjotetaan pienellä alkukirjaimella, se on yleisnimi. Luultavimmin kansalaisopisto. Ei kannata avata suutaan ennenku tietää paremmin. Suoraan baarista klo 06:49 tänne netti-Hyrylle oot tullu? siltä se vähä kuule nyt vaikuttais. Sinun ongelmana on se, että sun äidinkielen numeros on koulussa ollu joku 7, jonka vuoksi et oo tottunut moniosaisiin lauseisiin. Kannattaisko joskus katsoa peiliin ennen kuin otat sen "kynän" käteesi. Teet itsestäsi vaan pellen.
- vilikko
Vai oikein yliopistoa olet käynyt? Ei kyllä millään uskoisi kun juttujas lukee! Liekköhän se koskaan tullut loppuun käytyä? Ihmettelen, jos olet valmistunut muuksi, kuin tyhjäntoimittajaksi! Missäpäin suomea on baarit auki 6: 49? Otappa oikeesti selvää, että mitkä sanat kirjoitetaan isolla ja mitkä pienellä, samoin kuin opistojen nimet, kun kerran olet oikein yliopiston käynyt! Ihanaaaaa olla maalaispoitsu ja olen ylpeä siitä! Tosin olen asunut kehäkolmosen sisäpuolella jo 20- vuotta.. Kumpikahan meistä on näillä palstoilla tehnyt itsestään pellen??
- 818181
Sinä joka toisia haukut. Meepä raittiiseen ulkoilmaan mieltäs rauhoittelee :) hyvvee päevänjatkoa eläkä viiti enneä elämöivä turuhasta
- 1111
Lapsellista.
- muikkuantti
818181 kirjoitti:
Toisten menestys on aina sulta itseltä pois? Näin ajatteleet kainuulainen? Ja on aivan fakta että nämä koirat jotka täällä haukahtelee, ne itse käyvät asioimassa siellä kaupassa jatkuvasti. Sitä on sitten niin jännää täällä pilkata selän takana, huh huh. Tähän kohtaan voisi todeta: hankkikaa elämä? Menkää sinne kuntosalille päästämään höyryjä, menkää kirjastoon, menkää Kajaaniin, minne ikinä meettekin, mutta tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tolle asennevammallenne. Etelässä kukaan ei oo tollanen. Ootte kuin pikkukakarat pahimmillaan. Luuletteko että ette kelpaa enää "kavereillenne" ja että juttu loppuu kesken jos ette hauku muita. Teillä kun ei oo mitään rakentavaa sanottavaa. Mistään. Omg.
Empä oo muutamaan vuoteen käöny..
- kiiskikusti
muikkuantti kirjoitti:
Empä oo muutamaan vuoteen käöny..
Enkä käö jos ei erikseen makseta. On se nyt sen verran outo kauppa että jossae se raja on oltava...kerjätessää.
- sirkuli
Ollaan ylpeitä, että Hyrynsalmella vielä yritetään ja palvellaan. Harvassa rautakaupassa saa niin hyvää ja asiantuntevaa palvelua kuin Hyrynsalmella ja käydäänpä Tertun kellossa, jo saa hyvän mielen.
- kunnan.työntekijä
hyvät perspillu panot sain kerran takahuoneessa
- 818181
se taiskin olla ainoo kerta kun mitään sait. sitä kannattaakin muistella. tais vaan tapahtua helsingissä ei hyryllä, muistat väärin kulta, kyllä se oli Korkeasaaren apinahäkin eessä. Ja muuta muistikuvaa mulle ei siitä jäänytkään, siksi se jäikin viimeiseksi kerraksi. Mutta hei, ei muistella pahalla. Ei muistella ollenkaan. Olit sellainen kesäinen erehdys. Niitä joskus elämään mahtuu. Mutta ei kahta. Siksi en tulevana karkauspäivänä tohtinut kosia, vaikka tulit äsmarketissa kassalla vastaan. aattelin että en ota riskiä. Sun sijastas valitsin tuorekurkun kun sattu olemaan tarjouksessa. Talvella kurkku tarjouksessa, kyllä on hyvä elintarvikemyymälä tämä! Nimim. teilatun kesäheilan totuutta mukavampi muisto
- 818181
aijjuu, yks asia jäi sanomatta: "OMG", tiiätkö.
- goniwaara
818181 kirjoitti:
aijjuu, yks asia jäi sanomatta: "OMG", tiiätkö.
O pettele
M ulkvisti
G ooglaamaan
818181 tiiätkö?
Opittuasi Googlaamaan ja ymmärtämäänkin maailmanmenoa yleensä.
Älä kehtaa enää valistaa tällä areenalla. - 818181
goniwaara kirjoitti:
O pettele
M ulkvisti
G ooglaamaan
818181 tiiätkö?
Opittuasi Googlaamaan ja ymmärtämäänkin maailmanmenoa yleensä.
Älä kehtaa enää valistaa tällä areenalla.Helsingissä ei tunneta tuota mulk.. -alkuista sanaa. Onko äitis opettanut? Kysypä vielä uudestaan missä yhteydessä sitä pitää käyttää. Ja kyllä, valistan niin pitkään kuin ihmiset oppii käyttäytymään. Niin on muakin valistettu: esikoulussa, koulussa, lukiossa, yliopistossa, työpaikalla, ulkomailla kesätöissä, jne. Sitä kutsutaan yleissivistykseksi. Mistähän mun jutut on sulta pois? Sitä aina välillä täällä ihmettelen. Kun ei tänne mahdu kuin yksi ja ainoa mielipide, se NEGATIIVINEN ja kaikkia toisinajattelijoita haukutaan idiooteiksi ja mulkvisteiksi. Kyllä jos olisin teidän äiti, häpeäisin nyt. Mun lapset ei tollasta kielenkäyttöä harjoita.
- 818181
Ja siks toisekseen, täällä Helsingissä ei opetella elämää googlettamalla. Sitä eletään ihan ite. Ajatellaan omilla aivoilla. Ja siitä syystä nähhään vähä omaa nenää piemmälle. Ja siks oon tän keskustelun yläpuolella. :) hyvää illanjatkoa kaikille:) Erityisesti K-Kauppaan, sympatiseeraan teitä. Saatan kesällä piipahtaakin
- alaikäiset
taas saaneet tietokoneaikaa
- K-kauppaan
On hyvä kauppa. Ihan on tarpeeksi hyvä palvelu. Siellä henkilökunta tuskin kehtaa juoruta ja arvostella asiakkaita kahvihuoneessa.
- JUSTJOOPA
NIIN KUIN S-SSÄ
- 818181
JUSTJOOPA kirjoitti:
NIIN KUIN S-SSÄ
S-marketissa sun mielestä a) on tarpeeksi hyvä palvelu vai b) hlökunta kehtaa juoruta ja arvostella asiakkaita kahvihuoneessa? Ja perustele mitä tarkotat. Vai ootko siellä kahvihuoneessa kahvitellut. Ja kyllä siellä saa arvostella asiakkaita jos asiakkaatkin täällä netissä arvostelee työntekijöitä ;) niin metsä vasta.. Mä itse käyn kyllä s-kaupassa ihan sen takia kun kerään s-bonuksia. Mun mielestä niitä kertyy aika helposti toisin kuin k-kaupan plussapisteitä. Onko tällä sulle merkitystä?
- 818181
Ja kummassa on paremmat kasvikset/vihannekset, sitä kannattaisin. Lautasellehan pitäisi ladata aina puolet vihreetä ja sitten 1/4 lisuketta (peruna, riisi tms.) ja 1/4 lihaa/kalaa. ;) :) :)
- pamkula
Idiootti olet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 818181
pamkula kirjoitti:
Idiootti olet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lol Vilikko. Eikö yhtään hävetä. Tiiätkö että kainuulaisista puhutaan yleisesti että ne on kateellista porukkaa js vittuilee. Tässäpä sinä itsekin annat mulle syytä olla tuomatta eurojani teiän pitäjään kun ei ketään turistia kiinnosta tollanen käytös. Sit mietitään pitäiskö julkisivuja maalauttaa et ihmiset viihtyis. Täällä helsingissä nauretaan tollaselle. Täällä on vähä isommat ympyrät niin ei tarvii esiintyä kuin angstaileva teini. Js ylläpito: pistäkää joku kirosanafiltteri päälle tänne teiniosastolle
- 818181
Meiänki firmassa on 90 työntekijää mutta me mennään ihan suosiolla viikonlopuks Viroon ens kesänä. Yleisesti ottaen teidän pitäis kiillottaa mainettanne ei pelkkä luonto tai joku suofudis pitkälle auta. Ja Vilikko oon opiskellu myös matkailua yliopistossa mutta sanoin tän ihan mutu-tuntumalla. Mäkin aina stadis hymyilen turisteille. Miksi? Siksi että niille jää vieraanvarainen mielikuva. Ja yhtä lailla yks taulapää voi sen ikiajoiks pilata kuten näistä idiootti huuteluista jokainen on voinu todeta. Kukaan ei tykkää tollasesta Vilikko. Grow up.
- pamkula
Ihan sama! Ei sinulla ressukalla ja sossun elätillä ole mistä tuoda euroja tänne! Vai menette oikein Viroon matkailemaan, no sehän on hyvä, ettei ole sinun ''yliopisto'' matkailu koulutuksesi mennyt hukkaan! Vai sinä se olet se harvahampainen idiootti, joka kävelee täällä mairea hymy huulillaan ja pelottelee lapsia. Olishan se pitänyt jo arvata.. Todellisuudessa Helsinki on persereiän kokoinen stadi, eikä todellakaan mikään metropoli, joten sitä ei kannata täällä hirveesti mainostaa, jos sattuu asumaan, tai on käynyt täällä! Taitaa ne isommat ympyrät olla päässäsi?? BBBBBBBUUUUUUUUUAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!
- 818181
pamkula kirjoitti:
Ihan sama! Ei sinulla ressukalla ja sossun elätillä ole mistä tuoda euroja tänne! Vai menette oikein Viroon matkailemaan, no sehän on hyvä, ettei ole sinun ''yliopisto'' matkailu koulutuksesi mennyt hukkaan! Vai sinä se olet se harvahampainen idiootti, joka kävelee täällä mairea hymy huulillaan ja pelottelee lapsia. Olishan se pitänyt jo arvata.. Todellisuudessa Helsinki on persereiän kokoinen stadi, eikä todellakaan mikään metropoli, joten sitä ei kannata täällä hirveesti mainostaa, jos sattuu asumaan, tai on käynyt täällä! Taitaa ne isommat ympyrät olla päässäsi?? BBBBBBBUUUUUUUUUAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!
Ootkohan sinä se muumilaakson Mörkö joka jäädyttää tienoon siellä kulkiessasn? Kun oot muumien ylin kannattaja puheides perusteella. Ja tiiätkö että viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. Rakkauvesta se hevonenki potkii;) annan sulle kuitennii rukkaset et taijja olla tarpeeksi miehekäs minun makuun. Säästä siis kiukuttelut toiselle kohteelle. Ja onko toi mainitsemasi persreikä sulla useinkin mielessä mulla ei. Kummeksun sua. Hyvää päivänjatkoa toivottavasti se aurinko paistaa sinullekin niin ei tarvii olla joka aamu niin kärttysä. Heh :)
- pamkula
Olen jo sinua koestanut ja löysä olit, vaikka en ihan pienimmällä vehkeellä sinua pökkinytkään. Lortto mikä lortto.. ai niin, sinähän halusit, että laitan supon sinulle ja kysyin sinulta, että laitanko tämän ylä reikään, vai syötänkö tämän tuolle alapuolen kalkkunalle.. Täytyypä käydä kesälomalla ostamassa sauna kaljat K- Kemppaiselta, tehdäänkö treffit kaupan parkkipaikalle?
on se
- alanvaihtoko
K-kaupassa on palkoolliset myyjättäret kivoja mutta omistaja sisaruksissa osa on väärällä alalla.Yksi naisista olisi hyvä vankilanvartijana.
- 818181
Tarkotatko ihan vanginvartijaa. Vsnkola on rakennus eikä sitä vartioida vaan vankeja. Ootko ite ollu vankilassa kun tiiät millanen ois hyvä. Oletko itse omalla tai ylipäätään muulla kuin turhanvalittamisen alalla?
- tulokset
alanvaihtoko kirjoitti:
K-kaupassa on palkoolliset myyjättäret kivoja mutta omistaja sisaruksissa osa on väärällä alalla.Yksi naisista olisi hyvä vankilanvartijana.
Olipa oikee kommentti, omistajat toimistotöihin ja ammattilaiset kauppaan, mikäli haluaa enemmän tulosta.
- lahnalempi
Lopettakaa valitus kun teillä ei oo mitään miehenmittasta sanottavaa
- Alaikäiset
Pois palstoilta räkyttämästä
- pomomiehii
äänestin jaloillani ja menin ässään ku niin kivan oloinen tyttö siinä hymyilikin kassalla
ja oli kunnon parkkitilatkin- 818181
Koska ajelet kauppaankin (missä se on se hyötyliikunta?) niin taidat olla sen verran leveä mies jo ettet tosiaan pienempään parkkitilaan ees takamukses kanssa enää mahtuiskaan. Siitä voimme päätellä että se tyttö tuskin sulle muuten olis hymyilly kuin sille vitosen setelille jota vilautit. Tuskin olit hänen päivän kohokohta. Koitappa seuraavalla kerralla kävellä sinne kauppaan niin sulla saattaa ajatuksetkin kirkastua. Sillon saatat ottaa vaikka emäntäs mukaan ja voin kuvitella että hän ei sitä kauppaa valikoi kassaneitien perusteella. tai mistä sitä tietää.. vaihtelua kai sekin on sinun katseluun verrattuna. Ja mistäs tiesit millanen kassaneiti siellä on ennenku menit? Se ei siis valintaasi kyllä vaikuttanut.
- jokuholtti
Vähän elähtänyt, aikansa eläneen kyläkaupan tunnelman omaava, kauppa on. Myyjät viittuuntuneen oloisia. Ylipäivättyä tavaraa löytyy hyllystä. En käy kuin pakon edessä. Takapihalla isot maanpäälliset pensatankit tien vieressä. Liekö laillista?
- miyou
Menkää rautapuolelle jukka soittaa hanuria ja kertoo hyviä vitsejä hah hah
- Rupsaus
On hän kyllä aikamoinen hökläke... :)
- 818181
Varmasti paremmin soitteloo kuin sinä ikänä ja toisekseen sinä taidat tässä olla se vitsien vitsi. Ei pahalla mut tahallaan.. tai miten tsiikki sen hyvin sanoi ;) Miettikää ihmiset sitä että tässä on kyse joidenkin elämästä, heille tulee rahaa kun kauppa käy, ja TE pilaatte täällä toisten mainetta suutanne louskuttamalla. Kannattaisko tosiaan katsoa peiliin.. uskallan väittää että puolet teistä ei ikimaailmassa ees uskaltais lähteä yrittäjiksi sori nyt vaan.
- viputtaja
Ehkä hanuri voi soida maatalouspuolella. Mikäli alkaa soida rautakaupassa, äänestän jaloillani. Elekää sotkeko hyvvää rautakauppaa.
- raukkamaista
Olette lapsellisia.
- AAEEIIOO
Todella ,ala-arvoisia kirjoituksia.Minä kehotankin ,näitä henkilötä,joista on mainittu nimillä,ottamaan sivujen ylläpitäjään yhteyttä.
Hävettää,suoraansanoen,menkää kahtomaan itseänne peilistä.
- avutonm
niin kaiikihan me ollaanaetin lapsie etelleenkin
Tässä on taas tullut koko sivun mitta perus Kainuulaista junttiutta suoraan maakunnan sydämmestä pitkospuitten takaa ja mikä tyypillisintä huudellaan minkä sylki suuhun tuo tietenkin vielä sieltä suuren yleisön selän takaa niin kuin on käytäntö ollut vuosi kaudet. Tällainen aktiivisuus on vallalla näissä muutamissa pikkupitäjissä joissa ei tietyistä syistä ole päässyt veri vaihtumaan, mutta ainut uusiutuva luonnonvara tämä kateus kylla rehoittaa ja voi erittäin hyvin.
- johanon22
Kenen selän takaa sinä huudat! Ihmisethän vain toteuttavat sananvapauttaan.
- Kelekkasouvari
Näitä sinun "sananvappautta" on monesti kellon alla käsitelty ja se on saanutkin uudenlaisen ulottuvuuden mikä onkin useasti käynyt niin, että sitä huomaakin olevan tarvetta niinsanotusti viijä kättä takataskulle ja lompakolle eikä siitä ihan taskuhienoilla seleviäkkään.
- edullistako
minäpä oonniin kajjjaanista eli ohikaotta ajomatkalla hallaan kylypemään kunnan tilloihin
siellä olut aes ollahii 5 e ? - Kaikki_hoetuu
Tangojucalta saa varmasti hyvän kahvinkeittimen halavalla tai ainakin nokipannun. Ja jos ei niin viereisestä kaupasta saa ainakin kahvinkeittimiä ja muuta rompetta. Pöönöt ja viltterit saa elliinan kaupasta.
- khallinkassa
Kusettaa ne khallissa osaa. Periit ylihinnat ja myyvät pilalle menneitä tuotteita. Jatkuvasti joku vahtaamassa mitä ostat. Vittumaista ja kurpsahtanutta porukkaa....
- 818181
Kurpsahtanut ei oo suomea. Sanaa vmäinen ei saa käyttää tässä keskustelussa se pilaa fiiliksen. Uus yritys paremmalla menestyksellä? Jos mulla ois kauppa ja sinne tulis tällä palstalla mua haukkuvia "asiakkaita" niin kyllä mäkin kattoisin perään. Tyhmähän sitä muuten olis :D et jos ostaisit enstex sen peilin ja sinne kattoisit..
- 818181
818181 kirjoitti:
Kurpsahtanut ei oo suomea. Sanaa vmäinen ei saa käyttää tässä keskustelussa se pilaa fiiliksen. Uus yritys paremmalla menestyksellä? Jos mulla ois kauppa ja sinne tulis tällä palstalla mua haukkuvia "asiakkaita" niin kyllä mäkin kattoisin perään. Tyhmähän sitä muuten olis :D et jos ostaisit enstex sen peilin ja sinne kattoisit..
Kyllä sulleki itku tulis jos hyryltä loprtettais viimeisetkin kaupat tankkauspisteet pankit yms palvelut. Sit lähtisit kajaaniin ja valittaisit ku on pitkä maidonhakumatka. Ja btw kenenkään ri kauppaan tarvii mennä kavereita hakemaan kyllä ne ostokset hoituu riippumatta siitä miltä sen myyjän naama näyttää. Ja jos itse hymyilet kyllä hänkin varmaan hymyilee. Ei oo tullu mirleen kokeilla? ? ?
- 181818
818181 kirjoitti:
Kyllä sulleki itku tulis jos hyryltä loprtettais viimeisetkin kaupat tankkauspisteet pankit yms palvelut. Sit lähtisit kajaaniin ja valittaisit ku on pitkä maidonhakumatka. Ja btw kenenkään ri kauppaan tarvii mennä kavereita hakemaan kyllä ne ostokset hoituu riippumatta siitä miltä sen myyjän naama näyttää. Ja jos itse hymyilet kyllä hänkin varmaan hymyilee. Ei oo tullu mirleen kokeilla? ? ?
Ekkaena oo viinoa pökelö juonu vae nappiko alakaa vaekuttoa kun kirjotus on kun juosten kustuo?
- 818181
181818 kirjoitti:
Ekkaena oo viinoa pökelö juonu vae nappiko alakaa vaekuttoa kun kirjotus on kun juosten kustuo?
Oisko sun kandenu laittaa silmät kiinni jo pikkukakkosen jälkeen eikä yöllä 01 aikaan vääntää vitsiä tänne kun ketään ei naurata. Mutta ens kerralla paremmalla menestyksellä älä vielä poika lannistu. Kyllä säkin sen äidinkielen vielä saat haltuun ja voit sivaltaa sanan säilällä. Kusetko juoksemalla perin mielenkiintoista oon aina kuvitellut että kehä3 ulkopuolellaki on jo vessat. Mut no kaikkee ei aina voi vaatia. Hyvää päivänjatkoa ja ällistyttävän pirteää lauantaiaamua lähepä aamupissille poronkuseman verran etelää kohti niin saatetaan kohdata. Tarjoon shellillä aamuteet sulle. C u
- 81818181
818181 kirjoitti:
Oisko sun kandenu laittaa silmät kiinni jo pikkukakkosen jälkeen eikä yöllä 01 aikaan vääntää vitsiä tänne kun ketään ei naurata. Mutta ens kerralla paremmalla menestyksellä älä vielä poika lannistu. Kyllä säkin sen äidinkielen vielä saat haltuun ja voit sivaltaa sanan säilällä. Kusetko juoksemalla perin mielenkiintoista oon aina kuvitellut että kehä3 ulkopuolellaki on jo vessat. Mut no kaikkee ei aina voi vaatia. Hyvää päivänjatkoa ja ällistyttävän pirteää lauantaiaamua lähepä aamupissille poronkuseman verran etelää kohti niin saatetaan kohdata. Tarjoon shellillä aamuteet sulle. C u
Tietenkin juuri tällä kertaa mulla jäi mainitsematta se että yleensäkin juuri Hyrynsalmella on todellakin sukurutsaisimmat ihmiset. Se näkyy juuri noissa onnettomissa kyhäelmissä joita te paikalliset surkimukset kuvittelette kannaotoiksi. Mutta vaikka se ei kuulukaan minulle, koska minä kyl oon parempi kuin yleensä ja voin siksi sen kertoa sulle ja kaikille muillekin idiooteille ettei mun tarvitse kuin puolella päästellä ja olette typerykset kevyttä kauraa.
- rukusutsa
Niin on sukurutsaisimmat ja sinä olet ikävä kyllä yksi esimerkki siitä!
- 818181
81818181 kirjoitti:
Tietenkin juuri tällä kertaa mulla jäi mainitsematta se että yleensäkin juuri Hyrynsalmella on todellakin sukurutsaisimmat ihmiset. Se näkyy juuri noissa onnettomissa kyhäelmissä joita te paikalliset surkimukset kuvittelette kannaotoiksi. Mutta vaikka se ei kuulukaan minulle, koska minä kyl oon parempi kuin yleensä ja voin siksi sen kertoa sulle ja kaikille muillekin idiooteille ettei mun tarvitse kuin puolella päästellä ja olette typerykset kevyttä kauraa.
ET OO OIKEA 818181. Toisena esiintyminen kertoo löyhästä moraalista. Eikö oo äitis opettanu. Tiedätkö mistä tiiän? 818181 ei koskaan käyttäis sanaa idiootti. Voi vitsi kun voit kavereilles kehua kun pääsit kerranki kirjottamisen makuun ja kirjotit melekeen etelää! nomutta et pääse läpi, tosta kuultaa maalaispoitsun tyyli lävitte. sorgen ny vaan sullekki. Tää lause paljastaa: "puolella päästellä", "kevyttä kauraa", "kyhäelmä". Terveisiä Helsingistä, kyllä nyt erottui taas jyvät akanoista. Mutta hyvä yritys. Winkkinä sanoisin et älä kuiteskaa yrittele enää, ei se kannata;) mee pelaa vaik sitä nintendoos
- 818181
818181 kirjoitti:
ET OO OIKEA 818181. Toisena esiintyminen kertoo löyhästä moraalista. Eikö oo äitis opettanu. Tiedätkö mistä tiiän? 818181 ei koskaan käyttäis sanaa idiootti. Voi vitsi kun voit kavereilles kehua kun pääsit kerranki kirjottamisen makuun ja kirjotit melekeen etelää! nomutta et pääse läpi, tosta kuultaa maalaispoitsun tyyli lävitte. sorgen ny vaan sullekki. Tää lause paljastaa: "puolella päästellä", "kevyttä kauraa", "kyhäelmä". Terveisiä Helsingistä, kyllä nyt erottui taas jyvät akanoista. Mutta hyvä yritys. Winkkinä sanoisin et älä kuiteskaa yrittele enää, ei se kannata;) mee pelaa vaik sitä nintendoos
Lisäksi sanoisin että sun joka teeskentelet olevas mun nimimerkki 818181, niin sun lauserakenne paljastaa sut aina. Niin kömpelöä että et saa kahta asiaa yhteen lauseeseen mahtumaan. Kyllä sitä noita välisanoja viljellään mutta pilkut on jätetty kokonaan pois. Mistähän syystä? Koita tiivistää niin menee paremmin jakeluun. Itelleski.
- pottamukaan
Ja aika kulkee kuin kusi kuperaa lautaa...
- 818181
Aika hyvän sloganin olet itelles kehitelly. Tuota kun toistelet niin kyllä se siitä lähtee.. hyvin sä vedät;)
- RuudolfMusta
Kiitos Hyryn K-marketin kassaneidille tänään, kun niin lämpimästi toivotti "Mukavaa päivänjatkoa!" kiireiselle keikkamiehelle. Jäi hyvä mieli.
- N.Uuka
Koosta ja äSsästä poimitaan tarjoukset. Alkosta virvokkeet. Ja korttia heilautettaan kassalla!
- ruokakauppa
Ihan hyvä kauppa, sieltä ainakin saa palvelua! Toisin ku s-marketissa, korkeintaan arvostelut tulee ja palvelukin pärstäkertoimen mukaan, jos yritetään palvella. Hinnat nyt toisessa otetaan ja toisessa annetaan verrattuna s-markettiin, sama hinta.
- OhoMikäKauppa
Kyllä S-Market on poikaa. Hinnat halapoja ja tavaraa paljon. Samalla voi piipahtaa Alkossa hakemassa vähän juomia. Ja lopuksi vielä pamauttaa läksiäissonnan ilmaiseen wessaan!
- Kengatsanookookookoo
En oo huomannu tarjouslappuja monestikkaan tuotteissa joita s-marketista ostaisin, Koon tarjoukset monipuolisemmat.
- euroillamaksan
Tarjouslappuja! MItä niillä on merkitystä, hinnat kait ne ratkasoo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891966
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141681- 931598
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931316Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31126Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1681029- 64896
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838