Skypen videopuhelu

Aloittelijapa_hyvinkin

Aloittelijan hölmöjä kysymyksiä, mutta en löytänyt muualta apua.

1. Kun Skypessä avaa videopuhelun niin kuulema sen yhteydessä näkyy joku "libary". Mitä library sisältää, koska en ole tietääkseni ladannut mihinkään ohjelman omaan kansioon kuvia.
2. Tallentaako Skype jonnekin ne ns. räpsyt joita nettikameran kautta otetaan esim profiilikuvaa tehdessä?
3. Pääseekö Skypen kautta katsomaan muita henkilökohtaisia kansioitani, jotka minulla on omalla koneellani?

Käytössä siis Windows Vista.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannyman

1. Ei siinä tällaista näy

2. Sitä ei voi itse koskaan tietää ellei seuraa tarkkaan nettiliikennettä

3. Ei pääse ellei Skypestä löydy sellainen vakava haavoittuvuus joka mahdollistaa tämän.

• Aloittelijapa_hyvinkin

Suuret kiitokset sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      284
      7387
    2. Vanhuksille kielitaidoton hoitaja. Purra: "Irvokasta"

Kielitaidoton kotiavustaja on vanhuksen painajainen, "Pyysin päästä vessaan, hoitaja toi lasin vettä" Ruotsissa kielitaidottomat hoitajat ovat jo suu
      Maailman menoa
      401
      5703
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      4568
    4. Seiska: Onko Marja Hintikka seuraava TTK-juontaja? Näin suosikkijuontaja vastaa huhuihin

Olisiko Hintikka mielestäsi hyvä valinta uudeksi TTK-juontajaksi? Jos ei, niin kuka olisi? Perustele vastauksesi. https://www.suomi24.fi/viihde/seiska
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1767
    5. Mistä se jäi kiinni

Miksi et halunnut edetä pidemmälle kanssani? Johtuiko se mun ulkonäöstä, luonteesta vai onko sinulla joku elämässäsi? Olisiko se ollut väärin viettää
      Ikävä
      50
      1333
    6. Pikkarainen pääsi taas Seiskaan

Heitettiin pihalle Helsinki liikkuu kampanjasta raiskaussyytteen takia. Voi voi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      1212
    7. Joskus olen ollut

susta huolissaan. Pärjäilethän. En voi sanoa sen muuta kuin tänne.
      Ikävä
      33
      1071
    8. Niin se on

Et ollut se jota etsin. Annoin vielä mahdollisuudenkin ja menit tyrimään senkin. Osoitit olevasi taakka ja ongelma, jota ei kukaan haluaisi. Onnekseni
      Ikävä
      77
      1018
    9. Rakastan sua mies

Onhan kaikki hyvin?
      Ikävä
      82
      985
    Aihe