Vatsanpeitteiden tyrä

Jenn932409

Eli käväisin vatsanpeitteiden tyräleikkauksessa jossa vatsalihasten välillä ollut pieni tyrä parsittiin verkolla kuntoon navan yläpuolelta. Leikkausarpi näyttää ainakin tällä hetkellä ihan siistiltä eikä isoa haavaa onneksi tehty, tikit poistetaan muutaman päivän päästä. Onko muilla kokemusta kyseisestä leikkauksesta ja toipumisesta siitä - minkälaista... Onko ollut komplikaatioita?

Tällä hetkellä vatsaa tietysti kiristää, koska alueelle on kertynyt jonkinverran turvotusta, jota kylmäpusseilla olen yrittänyt hillitä. Onko verkosta jäänyt jonkinsorttisia tuntemuksia jälkikäteen? Miten kipujen/outojen tuntemusten laita? Olen lukenut kiinnikkeistä sun muusta, onko joillakin tullut niitä? Ja miten toipuminen eteni... Olitteko leikkauksen jälkeen pääsääntöisesti levossa vai kävelittekö? Nostelu on ehdoton ei mutta miten muuten liikunnan kanssa esim. kävelylenkkien, milloinkohan niitä uskaltais aloittaa.

Samaten kiinnostaa, miten liikunnan aloittaminen sujui sitten sairasloman jälkeen. Itselle ollut kuntosaliharjoittelu ja jumpassa käynti rakkaita harrastuksia.

3

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maj

      Hei, Kiitos postista . 2 vuotta sitten tehtiin toimenpide . Mulla meni 2xuusiksi, kun verkko oli pudonnut ns. Ohutsuolen seinämään . Ei sinun tarvitse jännittää . Pikku hiljaa pidensin lenkkiä, pala palalta voinnin mukaan . Samoin ruokavalio vatsahapot on erilaiset, terveelliset keittoruoat, vitamiineista, kalkista ja myöskin, että on vatsanpeitteeseen suojalääkitystä, vatsakalvo on ikään kuin pussi joka reagoi. Sain myös 2 kk sairaslomaa ha talous oli tiukalla, mutta sairaalan sosiaalityöntekijä auttoi raha asioiden järjestelyssä,, varmaan jokaisessa sairaalassa voi varata aikaa ko.henkilölle, tämä vinkiksi . Pikaista paranemista sinulle .

      • Maj

        Iloista kevään odotusta!


    • sirliru

      Olin kuukausi sitten tyräleikkauksessa. Kivut ovt olleet jälkeen kovat selkäpuolelle saakka. Mietin miten kauan tätä jatkuu. Onko muilla kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe