504 Gateway Time-out

Hidas, viiveet, palvelu ei vain toimi:

"504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time."

24

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ihme virhetilanteet:
      "Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

      • Hei tranquila,

        Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei tranquila,

        Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Kuulehan Elina.. Kyse on epämääräisestä ilmoituksesta. Tilanne aiheutuu virheestä vastauksen lähettämisessä, ei minun tekemisistäni.

        Ja nuo gateway virheet kovin yleisiä, etenkin iltaisin, myös numerolla 502 ja 503.

        Selvät viat ja ongelmat on kirjattava ja korjattava. Ei minua kiinnosta ainainen asioiden vääntö käyttäjän viaksi! Tuota olet sinä Elina muiden yp-porukan kanssa harjoittanut niin kauan kuin olen Suomi24 palveluita käyttänyt. Koitahan nyt jatkossa sinäkin katsoa ensin peiliin ennenkuin leimaat käyttäjän typeräksi!


      • Näintäällä

        Nuo gateway-ongelmat eivät edes ole mitenkään uusia. Niitä on ollut jo vuosikaudet Suomi24:n kanssa. Mistä johtuu, että niitä ei ilmaannu muilla isoilla sivustoilla, joilla isot käyttäjämäärät? Eikö se alusta pitänyt juuri nimenomaan vaihtaa paremmin toimivaksi vai mikä olikaan se uudistuksen syy? Onko sivustolle tehty laisinkaan kunnollista kuormitustestausta tai opittu vuosien aikana mitään kun sama ongelma toistuu vuodesta toiseen?


    • Pahvi.kierrätykseen

      Epämääräinen "Palvelinvirhe".
      Mitä se on?

    • Pahvi.kierrätykseen

      Ja taas 504 Gateway!!!!!!!!!!!

    • 504.gateway.time-out

      Jatkuvasti hidas!!!!! Jatkuvasti JUMISSA!!!!
      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • NODE.js_sucks

      Jatkuvaa hitautta ja jumitusta.
      Syypää on NODE.js käsittäkää jo!

    • 504.Gateway.Time-out

      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • 504.Gateway.Time-out

      504 Gateway Time-out - The server didn't respond in time.

    • vittumitäpaskaa

      Ja TAAS samaa s---tana......

      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • Alkaa olla taas tänä iltana melkosen tuttu tämä:
      "504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time."

    • Hei,

      Palvelua vakautetaan koko ajan. Ongelmia korjataan sitä mukaan kun ongelmia havaitaan.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • jumi.jumi.jumi.jumi.jumi

        Elina @suomi24
        Eilinen ilta näytti että olette onnistuneet täysin:
        PALVELU VAKAASTI JUMISSA KOKO ILLAN!!!
        KIITOS!


      • Herrrmo

        Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!


      • pihvi.pannulle.paistumaa
        Herrrmo kirjoitti:

        Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!

        Tämä on Suomi24. Ihan vakio-ominaisuutena saat jumiutumiset ja toimimattomuuden. Ja saa varautua joka päivä yllätyksiin - mikä toimi eilen, ei tänään toimikaan eikä mitään takeita huomisesta. Kai ymmärrät että kannattaa ainakin se sähköposti hommata joltakin oikealta palveluntarjoajalta.


    • semmostatälläkertaa

      502 Bad Gateway
      nginx

    • semmostatälläkertaa

      "502 Bad Gateway
      nginx"

      ....ja kun yritti lähettää tänkin niin

      "Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

      Hohhoijaa. Seuraavana kai vuorossa sitten "Palvelinvirhe" tai "Laskutoimituksen vastaus on väärä".

    • pahvi.kierrätykseem

      Maanantain kunniaksi Back to Normal.
      "502 Bad Gateway
      nginx"

      Palvelu taas täysin jumissa!!!!
      Vedettiinkö hiihtoloman loppumisen kunniaksi jumipäivtys? Va otettiinko rautaa tulilta?

    • jumipaska

      "502 Bad Gateway
      nginx"

      Aivan samaa jumitusta taas

      • 504.Gateway.Time-out

        504 Gateway Time-out
        The server didn't respond in time..
        Ei toimi. Ei toimi!!


    • rautaa.rajalle

      Miksei serverikapasiteettia oteta aikaisemmin käyttöön????
      Aivan täsmälleen sama ongelma kuin vanhassa Suomi24:ssa.
      Ajetaan täyteen jumiin ennenkuin serverikapasiteettia kasvatetaan. MIKSI?????

    • Juu.ei

      Tuo 504 error gateway time-out tulee monesti nettiauto/nettikone sivuilla...

    • Sakaroita

      Viisnollanelonen pösö porttina tiellä aika ulkona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe