504 Gateway Time-out

Hidas, viiveet, palvelu ei vain toimi:

"504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time."

24

1448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ihme virhetilanteet:
      "Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

      • Hei tranquila,

        Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei tranquila,

        Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Kuulehan Elina.. Kyse on epämääräisestä ilmoituksesta. Tilanne aiheutuu virheestä vastauksen lähettämisessä, ei minun tekemisistäni.

        Ja nuo gateway virheet kovin yleisiä, etenkin iltaisin, myös numerolla 502 ja 503.

        Selvät viat ja ongelmat on kirjattava ja korjattava. Ei minua kiinnosta ainainen asioiden vääntö käyttäjän viaksi! Tuota olet sinä Elina muiden yp-porukan kanssa harjoittanut niin kauan kuin olen Suomi24 palveluita käyttänyt. Koitahan nyt jatkossa sinäkin katsoa ensin peiliin ennenkuin leimaat käyttäjän typeräksi!


      • Näintäällä

        Nuo gateway-ongelmat eivät edes ole mitenkään uusia. Niitä on ollut jo vuosikaudet Suomi24:n kanssa. Mistä johtuu, että niitä ei ilmaannu muilla isoilla sivustoilla, joilla isot käyttäjämäärät? Eikö se alusta pitänyt juuri nimenomaan vaihtaa paremmin toimivaksi vai mikä olikaan se uudistuksen syy? Onko sivustolle tehty laisinkaan kunnollista kuormitustestausta tai opittu vuosien aikana mitään kun sama ongelma toistuu vuodesta toiseen?


    • Pahvi.kierrätykseen

      Epämääräinen "Palvelinvirhe".
      Mitä se on?

    • Pahvi.kierrätykseen

      Ja taas 504 Gateway!!!!!!!!!!!

    • 504.gateway.time-out

      Jatkuvasti hidas!!!!! Jatkuvasti JUMISSA!!!!
      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • NODE.js_sucks

      Jatkuvaa hitautta ja jumitusta.
      Syypää on NODE.js käsittäkää jo!

    • 504.Gateway.Time-out

      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • 504.Gateway.Time-out

      504 Gateway Time-out - The server didn't respond in time.

    • vittumitäpaskaa

      Ja TAAS samaa s---tana......

      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • Alkaa olla taas tänä iltana melkosen tuttu tämä:
      "504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time."

    • Hei,

      Palvelua vakautetaan koko ajan. Ongelmia korjataan sitä mukaan kun ongelmia havaitaan.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • jumi.jumi.jumi.jumi.jumi

        Elina @suomi24
        Eilinen ilta näytti että olette onnistuneet täysin:
        PALVELU VAKAASTI JUMISSA KOKO ILLAN!!!
        KIITOS!


      • Herrrmo

        Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!


      • pihvi.pannulle.paistumaa
        Herrrmo kirjoitti:

        Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!

        Tämä on Suomi24. Ihan vakio-ominaisuutena saat jumiutumiset ja toimimattomuuden. Ja saa varautua joka päivä yllätyksiin - mikä toimi eilen, ei tänään toimikaan eikä mitään takeita huomisesta. Kai ymmärrät että kannattaa ainakin se sähköposti hommata joltakin oikealta palveluntarjoajalta.


    • semmostatälläkertaa

      502 Bad Gateway
      nginx

    • semmostatälläkertaa

      "502 Bad Gateway
      nginx"

      ....ja kun yritti lähettää tänkin niin

      "Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

      Hohhoijaa. Seuraavana kai vuorossa sitten "Palvelinvirhe" tai "Laskutoimituksen vastaus on väärä".

    • pahvi.kierrätykseem

      Maanantain kunniaksi Back to Normal.
      "502 Bad Gateway
      nginx"

      Palvelu taas täysin jumissa!!!!
      Vedettiinkö hiihtoloman loppumisen kunniaksi jumipäivtys? Va otettiinko rautaa tulilta?

    • jumipaska

      "502 Bad Gateway
      nginx"

      Aivan samaa jumitusta taas

      • 504.Gateway.Time-out

        504 Gateway Time-out
        The server didn't respond in time..
        Ei toimi. Ei toimi!!


    • rautaa.rajalle

      Miksei serverikapasiteettia oteta aikaisemmin käyttöön????
      Aivan täsmälleen sama ongelma kuin vanhassa Suomi24:ssa.
      Ajetaan täyteen jumiin ennenkuin serverikapasiteettia kasvatetaan. MIKSI?????

    • Juu.ei

      Tuo 504 error gateway time-out tulee monesti nettiauto/nettikone sivuilla...

    • Sakaroita

      Viisnollanelonen pösö porttina tiellä aika ulkona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe