Hidas, viiveet, palvelu ei vain toimi:
"504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time."
504 Gateway Time-out
24
1548
Vastaukset
ja ihme virhetilanteet:
"Aihetta on käsitelty jo aiemmin."Hei tranquila,
Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.
Terveisin,
Elina
Suomi24suomi24 kirjoitti:
Hei tranquila,
Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.
Terveisin,
Elina
Suomi24Kuulehan Elina.. Kyse on epämääräisestä ilmoituksesta. Tilanne aiheutuu virheestä vastauksen lähettämisessä, ei minun tekemisistäni.
Ja nuo gateway virheet kovin yleisiä, etenkin iltaisin, myös numerolla 502 ja 503.
Selvät viat ja ongelmat on kirjattava ja korjattava. Ei minua kiinnosta ainainen asioiden vääntö käyttäjän viaksi! Tuota olet sinä Elina muiden yp-porukan kanssa harjoittanut niin kauan kuin olen Suomi24 palveluita käyttänyt. Koitahan nyt jatkossa sinäkin katsoa ensin peiliin ennenkuin leimaat käyttäjän typeräksi!- Näintäällä
Nuo gateway-ongelmat eivät edes ole mitenkään uusia. Niitä on ollut jo vuosikaudet Suomi24:n kanssa. Mistä johtuu, että niitä ei ilmaannu muilla isoilla sivustoilla, joilla isot käyttäjämäärät? Eikö se alusta pitänyt juuri nimenomaan vaihtaa paremmin toimivaksi vai mikä olikaan se uudistuksen syy? Onko sivustolle tehty laisinkaan kunnollista kuormitustestausta tai opittu vuosien aikana mitään kun sama ongelma toistuu vuodesta toiseen?
- Pahvi.kierrätykseen
Epämääräinen "Palvelinvirhe".
Mitä se on? - Pahvi.kierrätykseen
Ja taas 504 Gateway!!!!!!!!!!!
- 504.gateway.time-out
Jatkuvasti hidas!!!!! Jatkuvasti JUMISSA!!!!
504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time. - NODE.js_sucks
Jatkuvaa hitautta ja jumitusta.
Syypää on NODE.js käsittäkää jo! - 504.Gateway.Time-out
504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time. - 504.Gateway.Time-out
504 Gateway Time-out - The server didn't respond in time.
- vittumitäpaskaa
Ja TAAS samaa s---tana......
504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time. Alkaa olla taas tänä iltana melkosen tuttu tämä:
"504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time."Hei,
Palvelua vakautetaan koko ajan. Ongelmia korjataan sitä mukaan kun ongelmia havaitaan.
Terveisin,
Elina
Suomi24- jumi.jumi.jumi.jumi.jumi
Elina @suomi24
Eilinen ilta näytti että olette onnistuneet täysin:
PALVELU VAKAASTI JUMISSA KOKO ILLAN!!!
KIITOS! - Herrrmo
Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!
- pihvi.pannulle.paistumaa
Herrrmo kirjoitti:
Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!
Tämä on Suomi24. Ihan vakio-ominaisuutena saat jumiutumiset ja toimimattomuuden. Ja saa varautua joka päivä yllätyksiin - mikä toimi eilen, ei tänään toimikaan eikä mitään takeita huomisesta. Kai ymmärrät että kannattaa ainakin se sähköposti hommata joltakin oikealta palveluntarjoajalta.
- semmostatälläkertaa
502 Bad Gateway
nginx - semmostatälläkertaa
"502 Bad Gateway
nginx"
....ja kun yritti lähettää tänkin niin
"Aihetta on käsitelty jo aiemmin."
Hohhoijaa. Seuraavana kai vuorossa sitten "Palvelinvirhe" tai "Laskutoimituksen vastaus on väärä". - pahvi.kierrätykseem
Maanantain kunniaksi Back to Normal.
"502 Bad Gateway
nginx"
Palvelu taas täysin jumissa!!!!
Vedettiinkö hiihtoloman loppumisen kunniaksi jumipäivtys? Va otettiinko rautaa tulilta? - jumipaska
"502 Bad Gateway
nginx"
Aivan samaa jumitusta taas- 504.Gateway.Time-out
504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time..
Ei toimi. Ei toimi!!
- rautaa.rajalle
Miksei serverikapasiteettia oteta aikaisemmin käyttöön????
Aivan täsmälleen sama ongelma kuin vanhassa Suomi24:ssa.
Ajetaan täyteen jumiin ennenkuin serverikapasiteettia kasvatetaan. MIKSI????? - Juu.ei
Tuo 504 error gateway time-out tulee monesti nettiauto/nettikone sivuilla...
- Sakaroita
Viisnollanelonen pösö porttina tiellä aika ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi363135SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul4732941Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v212842Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se52603PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli811986- 881573
Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää2261445En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???571317- 571274
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491154