504 Gateway Time-out

Hidas, viiveet, palvelu ei vain toimi:

"504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time."

24

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ihme virhetilanteet:
      "Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

      • Hei tranquila,

        Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei tranquila,

        Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Kuulehan Elina.. Kyse on epämääräisestä ilmoituksesta. Tilanne aiheutuu virheestä vastauksen lähettämisessä, ei minun tekemisistäni.

        Ja nuo gateway virheet kovin yleisiä, etenkin iltaisin, myös numerolla 502 ja 503.

        Selvät viat ja ongelmat on kirjattava ja korjattava. Ei minua kiinnosta ainainen asioiden vääntö käyttäjän viaksi! Tuota olet sinä Elina muiden yp-porukan kanssa harjoittanut niin kauan kuin olen Suomi24 palveluita käyttänyt. Koitahan nyt jatkossa sinäkin katsoa ensin peiliin ennenkuin leimaat käyttäjän typeräksi!


      • Näintäällä

        Nuo gateway-ongelmat eivät edes ole mitenkään uusia. Niitä on ollut jo vuosikaudet Suomi24:n kanssa. Mistä johtuu, että niitä ei ilmaannu muilla isoilla sivustoilla, joilla isot käyttäjämäärät? Eikö se alusta pitänyt juuri nimenomaan vaihtaa paremmin toimivaksi vai mikä olikaan se uudistuksen syy? Onko sivustolle tehty laisinkaan kunnollista kuormitustestausta tai opittu vuosien aikana mitään kun sama ongelma toistuu vuodesta toiseen?


    • Pahvi.kierrätykseen

      Epämääräinen "Palvelinvirhe".
      Mitä se on?

    • Pahvi.kierrätykseen

      Ja taas 504 Gateway!!!!!!!!!!!

    • 504.gateway.time-out

      Jatkuvasti hidas!!!!! Jatkuvasti JUMISSA!!!!
      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • NODE.js_sucks

      Jatkuvaa hitautta ja jumitusta.
      Syypää on NODE.js käsittäkää jo!

    • 504.Gateway.Time-out

      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • 504.Gateway.Time-out

      504 Gateway Time-out - The server didn't respond in time.

    • vittumitäpaskaa

      Ja TAAS samaa s---tana......

      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

    • Alkaa olla taas tänä iltana melkosen tuttu tämä:
      "504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time."

    • Hei,

      Palvelua vakautetaan koko ajan. Ongelmia korjataan sitä mukaan kun ongelmia havaitaan.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • jumi.jumi.jumi.jumi.jumi

        Elina @suomi24
        Eilinen ilta näytti että olette onnistuneet täysin:
        PALVELU VAKAASTI JUMISSA KOKO ILLAN!!!
        KIITOS!


      • Herrrmo

        Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!


      • pihvi.pannulle.paistumaa
        Herrrmo kirjoitti:

        Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!

        Tämä on Suomi24. Ihan vakio-ominaisuutena saat jumiutumiset ja toimimattomuuden. Ja saa varautua joka päivä yllätyksiin - mikä toimi eilen, ei tänään toimikaan eikä mitään takeita huomisesta. Kai ymmärrät että kannattaa ainakin se sähköposti hommata joltakin oikealta palveluntarjoajalta.


    • semmostatälläkertaa

      502 Bad Gateway
      nginx

    • semmostatälläkertaa

      "502 Bad Gateway
      nginx"

      ....ja kun yritti lähettää tänkin niin

      "Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

      Hohhoijaa. Seuraavana kai vuorossa sitten "Palvelinvirhe" tai "Laskutoimituksen vastaus on väärä".

    • pahvi.kierrätykseem

      Maanantain kunniaksi Back to Normal.
      "502 Bad Gateway
      nginx"

      Palvelu taas täysin jumissa!!!!
      Vedettiinkö hiihtoloman loppumisen kunniaksi jumipäivtys? Va otettiinko rautaa tulilta?

    • jumipaska

      "502 Bad Gateway
      nginx"

      Aivan samaa jumitusta taas

      • 504.Gateway.Time-out

        504 Gateway Time-out
        The server didn't respond in time..
        Ei toimi. Ei toimi!!


    • rautaa.rajalle

      Miksei serverikapasiteettia oteta aikaisemmin käyttöön????
      Aivan täsmälleen sama ongelma kuin vanhassa Suomi24:ssa.
      Ajetaan täyteen jumiin ennenkuin serverikapasiteettia kasvatetaan. MIKSI?????

    • Juu.ei

      Tuo 504 error gateway time-out tulee monesti nettiauto/nettikone sivuilla...

    • Sakaroita

      Viisnollanelonen pösö porttina tiellä aika ulkona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe