504 Gateway Time-out

Hidas, viiveet, palvelu ei vain toimi:

"504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time."

24

1612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ihme virhetilanteet:
      "Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

• Hei tranquila,

Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

Terveisin,
        Elina
        Suomi24

• suomi24 kirjoitti:

Hei tranquila,

Onko tämä virhe ilmestynyt silloinkin, kun viesti ei ole lähtenyt? Itselläni on ilmestynyt vain, jos olen liian hätäisesti klikkaillut Lähetä-painiketta. Viesti on joka kerta ilmestynyt asianmukaisesti kyllä.

Terveisin,
        Elina
        Suomi24

Kuulehan Elina.. Kyse on epämääräisestä ilmoituksesta. Tilanne aiheutuu virheestä vastauksen lähettämisessä, ei minun tekemisistäni.

Ja nuo gateway virheet kovin yleisiä, etenkin iltaisin, myös numerolla 502 ja 503.

Selvät viat ja ongelmat on kirjattava ja korjattava. Ei minua kiinnosta ainainen asioiden vääntö käyttäjän viaksi! Tuota olet sinä Elina muiden yp-porukan kanssa harjoittanut niin kauan kuin olen Suomi24 palveluita käyttänyt. Koitahan nyt jatkossa sinäkin katsoa ensin peiliin ennenkuin leimaat käyttäjän typeräksi!

• Näintäällä

Nuo gateway-ongelmat eivät edes ole mitenkään uusia. Niitä on ollut jo vuosikaudet Suomi24:n kanssa. Mistä johtuu, että niitä ei ilmaannu muilla isoilla sivustoilla, joilla isot käyttäjämäärät? Eikö se alusta pitänyt juuri nimenomaan vaihtaa paremmin toimivaksi vai mikä olikaan se uudistuksen syy? Onko sivustolle tehty laisinkaan kunnollista kuormitustestausta tai opittu vuosien aikana mitään kun sama ongelma toistuu vuodesta toiseen?

• Pahvi.kierrätykseen

Epämääräinen "Palvelinvirhe".
      Mitä se on?

• Pahvi.kierrätykseen

Ja taas 504 Gateway!!!!!!!!!!!

• 504.gateway.time-out

Jatkuvasti hidas!!!!! Jatkuvasti JUMISSA!!!!
      504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time.

• NODE.js_sucks

Jatkuvaa hitautta ja jumitusta.
      Syypää on NODE.js käsittäkää jo!

• 504.Gateway.Time-out

504 Gateway Time-out

• 504.Gateway.Time-out

504 Gateway Time-out - The server didn't respond in time.

• vittumitäpaskaa

Ja TAAS samaa s---tana......

504 Gateway Time-out

• Alkaa olla taas tänä iltana melkosen tuttu tämä:
      "504 Gateway Time-out
      The server didn't respond in time."

• Hei,

Palvelua vakautetaan koko ajan. Ongelmia korjataan sitä mukaan kun ongelmia havaitaan.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• jumi.jumi.jumi.jumi.jumi

Elina @suomi24
        Eilinen ilta näytti että olette onnistuneet täysin:
        PALVELU VAKAASTI JUMISSA KOKO ILLAN!!!
        KIITOS!

• Herrrmo

Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!

• pihvi.pannulle.paistumaa
        Herrrmo kirjoitti:

Miksi en pääse sähköpostiini? Tunnukset oikein ja ei johdu selaimista...lakkasi toimimasta alkuviikosta kesken päivän...pyörittää ja pyörittää mutta aina palautuu kirjautumissivulle ja näyttää että olen kirjautunut...olen antanut palautetta mutta kukaan ei vastaa, eikä ongelma poistu!!!

Tämä on Suomi24. Ihan vakio-ominaisuutena saat jumiutumiset ja toimimattomuuden. Ja saa varautua joka päivä yllätyksiin - mikä toimi eilen, ei tänään toimikaan eikä mitään takeita huomisesta. Kai ymmärrät että kannattaa ainakin se sähköposti hommata joltakin oikealta palveluntarjoajalta.

• semmostatälläkertaa

502 Bad Gateway
      nginx

• semmostatälläkertaa

"502 Bad Gateway
      nginx"

....ja kun yritti lähettää tänkin niin

"Aihetta on käsitelty jo aiemmin."

Hohhoijaa. Seuraavana kai vuorossa sitten "Palvelinvirhe" tai "Laskutoimituksen vastaus on väärä".

• pahvi.kierrätykseem

Maanantain kunniaksi Back to Normal.
      "502 Bad Gateway
      nginx"

Palvelu taas täysin jumissa!!!!
      Vedettiinkö hiihtoloman loppumisen kunniaksi jumipäivtys? Va otettiinko rautaa tulilta?

• jumipaska

"502 Bad Gateway
      nginx"

Aivan samaa jumitusta taas

• 504.Gateway.Time-out

504 Gateway Time-out
        The server didn't respond in time..
        Ei toimi. Ei toimi!!

• rautaa.rajalle

Miksei serverikapasiteettia oteta aikaisemmin käyttöön????
      Aivan täsmälleen sama ongelma kuin vanhassa Suomi24:ssa.
      Ajetaan täyteen jumiin ennenkuin serverikapasiteettia kasvatetaan. MIKSI?????

• Juu.ei

Tuo 504 error gateway time-out tulee monesti nettiauto/nettikone sivuilla...

• Sakaroita

Viisnollanelonen pösö porttina tiellä aika ulkona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      10367
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4331
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3616
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      106
      2996
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      435
      2162
    6. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2160
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1587
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1381
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      76
      1213
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1145
    Aihe