Salppurin pörltykset

fordman69

Urjala nähty ja ajettu ni aletaaha poijjaat myllyttämään lahen reittiä! Suhteellisen hassu tilanne että itselläkin 3 eri karttaa emailissa ja oikean tiedän kun eräältä "ammattilaiselta" se tuli :) Vois vaikka laittaa kummatkin väärät kiertoon!

16

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqfeqwe

      Seijainen ja Rautaniemi nyt ainakin kait ajetaan ;) Entä muuta?
      Onko Ouninpohjakin taas mukana;)

    • Jokimaa

      Jokimaa

    • beejunnu

      Mansikkamäen paikasta lähtee taas akkua maata kiertävälle! ;)

    • purkuauto

      Eiks hönöillä oo oikeeta karttaa vielä heh heh (johan reitti on ollut selvä joulun pyhistä alkaen...:)

      • Pusrkuauto

        Ai meillä se ollut jo kesästä kun käytiin se suunittelemassa. Pikkasen sitä muuteltu vaan.


    • elykeskus

      1 tennilä
      2 vaaviala
      3 kutajoki
      4 väärti
      5 lammi
      6 ojasuo

      • Pikkasen on sulla väärä kuulutus.
        Alkulenkin kolme pätkää ajetaan Nastolan koillispuolella.
        Loppulenkki ajetaan Kärkölän ja Orimattilan välillä, mutta ei reitistä vielä sen tarkemmin..


      • vfts

        onkohan luntakaan enää kuukauden päästä?


      • aarretoivo
        reittimestari kirjoitti:

        Pikkasen on sulla väärä kuulutus.
        Alkulenkin kolme pätkää ajetaan Nastolan koillispuolella.
        Loppulenkki ajetaan Kärkölän ja Orimattilan välillä, mutta ei reitistä vielä sen tarkemmin..

        Tuskin tänne kukaan täysjärkinen mitään oikeaa kirjoitaa. Vääriä reittejä vaan laitetaan huvikseen.

        Ei kannata ottaa niin tosisaan;)


    • jdjfjkf

      Säännöissä pisti silmään että järjestäjä pidättää keliolosuhteiden vaatiessa oikeuden piikkipyörien kieltämiseen. Eli jos kevät tulee niin pitää laittaa siivilinastaa alle. Liinat kireelle! ;)

    • amorinpoika69

      Reitti ajettu läpi eikä tarjoa runkipaikkoja. Pienenä vinkkinä sanottakoon että eräs ek menee muutaman sillan alitse..

      • sladi

        Siis salpausselkärallin -80 luvun 65 auton reikä mukana???


      • varmatieto

        Tommosta paikkaa ei ole koskaan salppurissa edes ollut! -87 meni kyllä paikassa n.20 autoo


      • junnusm

        Laskin tuosta gtv:n videosta, että siinä tunnelinjälkeisessä ylämäki mutkassa 38 nurin ja 23 kävi pihalla.


      • numeroton

        mikäs gtv kyseessä tai monesko numero


      • sladi kirjoitti:

        Siis salpausselkärallin -80 luvun 65 auton reikä mukana???

        Ei oo valitettavasti paikka mukana..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe