Urjala nähty ja ajettu ni aletaaha poijjaat myllyttämään lahen reittiä! Suhteellisen hassu tilanne että itselläkin 3 eri karttaa emailissa ja oikean tiedän kun eräältä "ammattilaiselta" se tuli :) Vois vaikka laittaa kummatkin väärät kiertoon!
Salppurin pörltykset
16
513
Vastaukset
- aqfeqwe
Seijainen ja Rautaniemi nyt ainakin kait ajetaan ;) Entä muuta?
Onko Ouninpohjakin taas mukana;) - Jokimaa
Jokimaa
- beejunnu
Mansikkamäen paikasta lähtee taas akkua maata kiertävälle! ;)
- purkuauto
Eiks hönöillä oo oikeeta karttaa vielä heh heh (johan reitti on ollut selvä joulun pyhistä alkaen...:)
- Pusrkuauto
Ai meillä se ollut jo kesästä kun käytiin se suunittelemassa. Pikkasen sitä muuteltu vaan.
- elykeskus
1 tennilä
2 vaaviala
3 kutajoki
4 väärti
5 lammi
6 ojasuoPikkasen on sulla väärä kuulutus.
Alkulenkin kolme pätkää ajetaan Nastolan koillispuolella.
Loppulenkki ajetaan Kärkölän ja Orimattilan välillä, mutta ei reitistä vielä sen tarkemmin..- vfts
onkohan luntakaan enää kuukauden päästä?
- aarretoivo
reittimestari kirjoitti:
Pikkasen on sulla väärä kuulutus.
Alkulenkin kolme pätkää ajetaan Nastolan koillispuolella.
Loppulenkki ajetaan Kärkölän ja Orimattilan välillä, mutta ei reitistä vielä sen tarkemmin..Tuskin tänne kukaan täysjärkinen mitään oikeaa kirjoitaa. Vääriä reittejä vaan laitetaan huvikseen.
Ei kannata ottaa niin tosisaan;)
- jdjfjkf
Säännöissä pisti silmään että järjestäjä pidättää keliolosuhteiden vaatiessa oikeuden piikkipyörien kieltämiseen. Eli jos kevät tulee niin pitää laittaa siivilinastaa alle. Liinat kireelle! ;)
- amorinpoika69
Reitti ajettu läpi eikä tarjoa runkipaikkoja. Pienenä vinkkinä sanottakoon että eräs ek menee muutaman sillan alitse..
- sladi
Siis salpausselkärallin -80 luvun 65 auton reikä mukana???
- varmatieto
Tommosta paikkaa ei ole koskaan salppurissa edes ollut! -87 meni kyllä paikassa n.20 autoo
- junnusm
Laskin tuosta gtv:n videosta, että siinä tunnelinjälkeisessä ylämäki mutkassa 38 nurin ja 23 kävi pihalla.
- numeroton
mikäs gtv kyseessä tai monesko numero
sladi kirjoitti:
Siis salpausselkärallin -80 luvun 65 auton reikä mukana???
Ei oo valitettavasti paikka mukana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599