moottorin merkkivalo palaa lisäsin 4dl öljyä -10

ZZEPPO

moottorin merkkivalo palaa, lisäsin ennen valon syttymistä 4dl öljyä -10 oli pakkasta.

Sitten ajoa noin 100km ja valo syttyi.

Mikä lie vikana.

Ei nykimistä ja 300 km nyt ajettu ja merkkivalo palaa vaan.

Käytämpä akun miinuskengän irti.

13

2054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzeppo

pRIMERA 2002 farmari on kysymyksessä.

Jonkun kerran ei meinannut käynnistyä ennen kuin avaimen otti ulos ja yritti uudestaan.

• Ajonesto

Käynnistysongelma viittaa siihen, että ajoneston häiriö aiheutti ehkä vikakoodin ja valon syttymisen? Valo ei sammu ilman vikakoodin poistamista.

Jos noita starttausongemia on usein niin kannattaa kokeeksi ottaa käyttöön se toinen identtinen avain. Voi tunnistaa paremmin avaimen sirun.

• Vikakoodin lukemal selkii mikä on vialla, muuten on arvailua vain kuin lotto arvonnas!

• 1.6-1.6...ajeleva

Et kertonut minkälainen merkkivalo ja Minkälainen moottori.

Ei minulla ainakaa ole öljyn pinnan korkeuden ilmoittavaa valoa, ne on lähinnä skodassa ja vw, joissa ne on tarpeellisia.

eikä meillä ole kummassakaan 1,6 litran Primerassa ollut lainkaa öljynkulutusta ( aj 160 000 ja 210 000 km, mutta luulen että olen tutkinut joskus käsikirjaa eikä ole mainintaa öljyn vähyyden valosta.

• Kyseessä on tuo moottorin vikavalo, eikä mikään öljyn pinnan huomioiva merkkivalo? Arvelisin asian olevan juuri näin.

• pikkuvika

Muissa automerkeissä se on kohdallani merkinnyt ERG venttiiliä, toisissa se ei ole tehnyt mitään häiriötä ajamiseen, olen ajanut vuodenkintoisissa rajoittanut kierroksia.
        En tiedä onko sinun ja minun Primeroissa tuota venttiiliäkään, sehän voi olla moni muu, mutta varmaan pikkuasia. Huolto tietää sen.

• automekan1

moottori leviämässä, myy äkkiä pois hintaan mihin tahansa

• ZZZZZeppo

Vikakoodi luettu ja lambda ykköslohkossa joku ilmeisen turha hälytys.

Koodi nollattu. 20e.

En myy autoa ennen kuin toinen 200000km ajettu.

• Luultavasti syttyy uudestaan, ja käy liian laihalla P171 tai jos lampukka sökö P130

• muttamissä

tannkasit sen? rättijärvelläkö?

• ZZZZZZZZZeppo

Nyt haisee pakokaasu kun liikennevaloissa pysähtyy.

Taitaapa olla aiemmin korjaamolla ennustettu pakoputken keskiosa vaihtokunnossa.

Ei ole vielä ainakaan syttynyt merkkivalo uudestaan.

• Putket on terästä ei voi olla mätä, vain laipat tehty roska metallista!

• syttypalamaan

moottorin merkkivalo syttyi palamaan, piti kutsua palokunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe