hullu uni!

tarinajuttuja

Oli helteinen perjantai ja istuin matikan tunnilla takarivissä kuuntelematta opettajaa yhtään, koska valitettavasti neliöjuuri ei perjataisin ollut erikoisalaani. Huomasin vartin jatkuneen liitutaulun tuijottamisen jälkeen, että oli pakko päästä ottamaan raitista ilmaa. Kysyin luvan maikalta ja kävelin ulos. Istuin koulun sohvilla ja selailin puhelintani. Sitten rinnakkaisluokan kuuma Vilma käveli viereiselle sovalle. Olin aivan pihalla sen hetken, kun katsoin häntä silmiin ja hän vinkkasi minulle silmää. Naamani oli punainen kun keitetty rapu ja tuntui että korvani olisi ollut tulessa. Vilma istui viereisellä sohvalla ja katsoi minua silmiin. Vastasin katseeseen ja se tapahtui, Vilma tuli eteeni, istui syliini ja suuteli minua huulille. Olin aivan varma seuraavasta tapahtumasta, sillä hän vei minut kädestä pitäen invavessaan ja lukitsi oven. Sisällä Vilma alkoi ottaa paitaansa pois ja minä avasin housujani. Vedin housuni heti alas ja tottakai veitikka oli heti sotatilassa ja valmiina työntymään Vilman kosteaan pilluun.Aloin ottaa lompakostani kortsua samalla kun Vilma otti housujaan pois. Olin valmis ja rullasin kumin kyrvännokkaan Vilma istui päälleni ja tunsin kuinka vehkeeni työtyi liukkaaseen pilluun. Nautin siitä! Kiihotuksissani halusin lattialle panemaan ja kävin sinne makuulle, Vilma tuli päälleni ja ratsasti väärinpäin. Oli erittän kiihottavaa nähdä hänen leveä perseensä ja puristella sitä. Seksihetki oli lähenemässä loppuaan kunnes kuulin outoa kohinaa ja tunsin kevyttä päänsärkyä...heräsin omastä sängystäni ja oli maanantai aamu kello 7.00. Ulkona satoi ja olin väsynyt...kuitenkin huomasin siemennesteet ympäri lakanaani. VOI VITTU!!

2

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UneNtuojatsekasi

Mulla on ollu vähän samantapainen uni. Me oltiin makuuhuoneessa bilsan tunnilla,
      ja siellä oli vaan 6 henkilöö alle puolet mun luokasta. Opettaja sanoi yhdelle pojalle kuka siellä oli että, haluatko sinä NÄYTTÄÄ mitä tarkoitan hänen kanssaan opettaja osoitti minua. Olimme molemmat istumassa sängyllä, hän sanoi että juu ja kuin silmän räpäyksessä me runkkasimme. En punastunut unessa yhtään. Kun heräsin huikaisin helpotuksesta että se oli uni!!!

• häh

Mulla on ollu vielä oudompi uni kuin teillä! Siinä unessa meiän kouluun oli ilmestyny joku poreamme, mulla oli sitten jonkinlainen pitkä muna ja sitten siinä yritin panna niitä tyttöjä siinä. Olin vähän hämmentynyt kun heräsin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      80
      1926
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1778
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      362
      1672
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1453
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1334
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1330
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      70
      1263
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      64
      1208
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1093
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      100
      1087
    Aihe